Jaunākais Samsung viedtālruņu modelis Galaxy S7 iFixit novērtējumā saņēmis 3 no 10 iespējamiem punktiem par viedtālruņa labošanas vienkāršumu. iFixit atzīmē, ka ir ļoti sarežģīti atvērt Galaxy S7, visticamāk, vainīga ir arī ūdens noturība, kas šogad atgriezusies Galaxy S7 sērijas viedtālruņos.
Ja arī ir izdevies atvērt Galaxy S7, detaļu nomaiņa ir vēl sarežģītāks process. Vairākas detaļas nav iespējams atdalīt vienu no otras, lai kādu no tām nesalauztu. Visai viegli padodas antena, skaļruņi un bezvadu uzlādei paredzētās detaļas, bet akumulatoru, visticamāk, Samsung nav paredzējis nomainīt Galaxy S7 modeļiem.
Ap pieslēgvietām un pogām izvietota gumijas izolācija, kas pasargā Galaxy S7 no ūdens iedarbības. Galaxy S7 ekrānu un cipariskotāju (digitizer) nomainīt ir ļoti sarežģīti, pat neiespējami. iFixit norāda, ka microUSB nomaiņas procesā, visticamāk, tiks saplēsts Galaxy S7 ekrāns.
Vienmēr pastāv iespēja meklēta vienkāršas labošanas iespējas saliekamos viedtālruņos.
labrīt, fiksētāji. Neviens mūsdienās netaisa pāris gadus lietojamu iekārtu ar aprēķinu, lai būtu ērtāk to labot. Detaļas un ražošana ir līmenī, kas nodrošina nelielu brāķa % (tos garantijas periodā vienkārši apmaina), bet pārējie tiek pie jaunāka modeļa. Savādāk jūs vispirms gribat visplānāko telefonu un pēc tam – lai katru štruntiņu var izņemt un nomainīt mājas apstākļos. Nea, tas neiet kopā.
Beidz tak, ja būtu ābols, tad te komentāri būtu pilni ar bļāvējiem. Bet pilnīgi piekrītu, ka ierīces mūsdienās jau sen nav domātas remontam. Tas pats ar jaunajiem auto, viss maināms tikai pa “blokiem”, nevar kā vecajiem no 1 bloka nomainīt tikai salūzušo detaļu.
taisnība Tev ir, bet par to ābolu gan nevajag klaigāt vietā un nevietā – rodas sajūta, ka kat kas sāp.
Nu jau , nu jau, gan bukses alumīnija piekaarē var pārpresēt, gan hibrīdam nomainīt tikai bojātās baterijas šūnas, nemainot visu bloku kopumā.
Ko tu darīsi, ja savu tikko iegādāto S7 nometīsi uz asfalta un saplēsīsi ekrānu? Šādu telefonu garantijas peridoā tev neviens nemainīs!
Es arīnepiekritīšu, ka šī ir pāris gadus lietojama iekārta. Lai arī tendence mainīt telefonu ik pa 1 – 2 gadiem kļūst aizvien populārāka, vēl joprojām lielākā daļa cilvēku telefonu pērk uz ilgāku laiku (tajā skaitā arī es). Un šiem cilvēkiem pēc-garantijas apkope/komponentu nomaiņa ir kritiski nepieciešama!
Tā kā pilnībā piekrītu Fixit reitingam un nevienā brīdī neapsvēršu S7 iegādi! Ļoti neglīti no Samsung puses ar šādiem paņēmieniem spiest cilvēkus iegādāties jaunas ierīces vai pirkt telefonu apdrošināšanas.
Samsung taču piedāvā Galaxy Care apdrošināšanas pakalpojumu.
Liels plus Samsungam, ka Galaxy Care tiek piedāvāts bez maksas – to gan nezināju!
cilvēkiem, kas neplāno mainīt tik bieži telefonus, šīs dārgās un trauslās rotaļlietas NAV domātas. makškerēt cilvēki brauc ar pasātu, nevis poršu. Jaunas rotaļlietas prasa mainīt dzīves stilu. Ja drebelīgas rokas – jāpērk lētie podziņtelefoni, vai arī šīs ierīces jānēsā biezos ādas/silikona makos.
Nu kautkā tā.
Un vēl – tā kā pats negribu kreņķi ar eur700 telefonu (pat ja kreņķis ir tikai softisks vai mentāls), tad lietoju krietni lētāku. Tādu, kuru var nēsāt somā nevis auklēt maciņos. Tādu, kurš nokrītot, nedabūs bukti smalkajā metāla korpusā. Tādu, kuru stikla saplīšanas gadījumā pāris dienu laikā varu aizstāt ar līdzīgu modeli bez kaitējuma budžetam. Bez meklēšanas, cik tas stikls maksā Ķīnā, cik pie vietējiem un kā to verķi var atskrūvēt vaļā. Tas neder visiem, bet man atvieglo dzīvi.
Pa 2 gadiem tachu nekas briesmīgs telefonam nenotiks. Esmu gandrīz drošs ka nākamais iPhone būs tāds pats! Nupat nomainīju savu 4 gadus lietoto 4S, kurš still going strong, tikai lēni :D
Nezelo naudu un noperc apdrosinasanu, visas problemas atrisinatas
Displeja modulis ( “stikliņš”+skārienjūtīgais”digitaizers”+displejs ) ielīmēts rāmī – normāla pēdējo gadu prakse . Neko ārkārtēju te neredzu . Samsung gadījumā sākot ar galaxy S”1” .
Protams ir iespējams to visu pārlīmēt un arī nomainīt sadauzīto stikliņu , tikai 99% gadījumu tas vairs nebūs “kā no rūpnīcas” utt.
Tāteikt – vulkanizēta un lāpīta riepa vs. jauna :)
Fix`it reitings manās acīs nokritās , no reizes , kad šie “atvēra” Htc One ( M7 ) , ja tā var izteikties “no otra gala”
Jautājums Kursoram , kamdēļ pašā Kursora forumā nevar komentēt ar Disqus ?
piespiedos atcerēties foruma paroli un āreče – izauga man otra galva
jā, šitais ir čerez Ž.
Man ir kaut kā izdevies sasiet kopā Disqus ar Kursora foruma loginu. Šķiet, ka pamatā izmantots tiek Kursora foruma logins, to atpazīst Disqus.
Tikai neprasiet, kā man tie abi sasējās! Nezinu, neesmu sapratis.
Par foruma attīstīšanu ik pa laikam domājam. Laikam jau taisnība – būtu jāsāk ar foruma dziņa nomaiņu uz ko ērtāku.
Ir kādas idejas par bezmaksas vai pieejamas cenas risinājumiem?
Līdz šim komentēju ar disqus kontu kā ProxyFromDeep . kur un kad piereģistrējos Disquis`ā – nav ne jausmas .
Vakar beidzot saņēmos uztaisīt kontu ( atjaunot paroli , kā izrādās , jo konts jau bija) Kursora forumam – un šodien , šeku , jeb ne-forumā , jau postēju kā Baltais Tehvs ( tika uztaisīts jauns Disquis konts ? )
Ko ieteikt gan nezināšu – neesmu tajās forumu lietās diži vieds :)
Sistēma mums ir tāda, ka Disqus komentāru sistēma ir mazliet saintegrēta ar paša bloga lietotājiem. Tas darbojas tā, ka ja esi ielogojies ar Kursora lietotājvārdu, automātiski tiksi ielogots arī Disqus kontā. Otrs variants ir neizmantot Kursora lietotāju un Disqus logoties ar soc. tīkliem vai paša Disqus kontu.
Šajā gadījumā sanāk, ka Baltais Tehvs ir tavs Kursora lietotājs un tāds pats izveidojies arī Disqusā.
Tas ir ļoti labs jautājums un es arī esmu gribējis forumā komentēt ar Disqus. Pagaidām neesam izdomājuši kā to tehniski korekti realizēt. Bet forumam vajag uzlabojumus, es to zinu. Darīsim ko varēsim.