Activision ir apstiprinājis populārās spēles Candy Crush izstrādātāja King Digital iegādi par 5.9 miljardiem ASV dolāru. Par darījumu bija zināms jau 2015. gada nogalē, tomēr vienošanās noslēgta vien tagad. Salīdzinājumam var minēt, ka Amazon par Twitch samaksāja nepilnu miljardu dolāru, Facebook par Oculus VR nācās atstāt 2 miljardus, bet par saziņas platformu WhatsApp – 19 miljardus dolāru. Microsoft par Minecraft samaksāja tikai 2.5 miljardus dolāru, kas salīdzinoši uzskatāma par niecīgu maksu.
Activision paspārnē tagad būs neskaitāmas ļoti populāru spēļu, kuru vidū ir World of Warcraft, Call of Duty un tagad arī Candy Crush.
Darījuma noslēgšanai bija jāsaņem atļauja no Īrijas konkurences regulatora, jo King Digital ir reģistrēts Īrijā. King Digital šobrīd būs kā atsevišķa divīzija zem Activision un vairums King Digital darbinieku un vadība saglabās darbu. Candy Crush Saga spēle ar pirkumiem lietotnē tiek uzskatīta par sava veida zelta oliņas dējošu vistiņu.
Vo, b’e! Kurp ej – virtuālā pasaulīte? Seši miljardi par kaut kādu spēlīšu taisītāju.
interesanti, cik tas ir reālos rubļos. virtuāli skaidrs: akcijas, daļas… šitā intereanta štelle… cik saprotu, ka šādos virtuālajos ciparos ir iekļauti arī, piemēram, darbinieku pensiju fondu līdzekļi, kas samesti caur visādām shēmām dažādos virtuālos burbuļos un piramīdās…
Personīgi man šāda tipa spēlītes ir vienaldzīgas un konkrēti šai izmantotais vizuālais noformējums izsauc vemšanas refleksu. Taču ir zināms, ka šis glancētais Lines klons tiešām ir populārs masās. Varu apsveikt izstrādātāju ar veiksmīgu darījumu. Jāsaka, ka Džadžam ar “Idiokrātijā” parādīto būs vien taisnība.
95% novērojums. gandrīz jebkurā sfērā ir 5% adekvāta un 95% pārējā.
to spēli spēlē apmēram 3 miljardi cilvēki un 30% līdz 60% izmanto maksas papildus pakalpojumus cik gadu laikā tā spēle atmaksāsies?
gandrīz miljonu dienā nopelna… http://www.eonline.com/news/454970/candy-crush-makes-almost-a-million-dollars-per-day-admit-it-how-much-have-you-spent-on-the-game