Web Analytics
More
    Reklāma

    Google 2017. gadā vairs nedemonstrēs Flash reklāmas

    Jaunākie raksti

    Flash ienīst visi; pat Adobe ienīst Flash, jo mūžsenā tehnoloģija sagādā tikai galvassāpes un negatīvu attieksmi pret Adobe produkciju. Google jau ilgāku laiku mudinājusi reklāmdevējus pāriet uz HTML5, turklāt 2017. gada janvārī Google Display Network un DoubleClick Digital Marketing (faktiski visas reklāmas, kas tiek demonstrētas Google reklāmu platformā) pilnībā pāries uz HTML5.

    Jau šī gada vidū Google ieviesīs dažādus Flash reklāmu ierobežojumus, bet 2017. gada 2. janvārī Flash tehnoloģija vairs vispār nebūs atļauta Google reklāmu platformā. Google uzsākusi reklāmdevējiem piedāvāt dažādas apmācības, lai varētu vienkāršoti atteikties no Flash.

    Reklāma

    Flash tehnoloģija pēdējos gados tiek nīdēta no visām pusēm. Android atteicās no Flash atbalsta 2012. gadā. Apple nekad nav atbalstījis Flash tehnoloģiju iOS viedierīcēs, arī Google cenšas attālināt lietotājus no Flash izmantošanas, piedāvājot HTML5 alternatīvu. Google ierocis cīņā pret Flash jau šobrīd ir reklāmas satura pauzēšana Chrome pārlūkā. Arī Adobe ir paziņojusi, ka Flash nāve pienāks 2018. gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma