Web Analytics
More
    Reklāma

    Noskaidrotas TechHub Academy finālistu komandas

    Jaunākie raksti

    TechHub Riga žūrija šodien izziņo desmit tehnoloģiju iesācējuzņēmumu komandas, kas piedalīsies TechHub Academy 10. februārī. Žūrijas darbs nebija viegls, jo dalībai TechHub Academy šoreiz tika saņemti vairāk kā 50 spēcīgi un profesionāli tehnoloģiju iesācējuzņēmumu komandu pieteikumi no 10 valstīm, to skaitā ASV, Vācijas, Lielbritānijas un Skandināvijas.

    10 izvēlētās komandas konsultēs pieredzējuši starptautiski mentori, investori un komunikācijas eksperti, kuri vērtēs un palīdzēs uzņēmumiem attīstīt savu biznesa stratēģiju.  Piecas labākās komandas piedalīsies Pitch Battle ideju sacensībās konferences TechChill Baltics 2016 ietvaros, prezentējot savu ideju vairāk kā 400 dalībnieku auditorijai un cīnoties par galveno balvu.

    Reklāma

    TechHub Academy finālisti ir:

    • Branchtrack (Latvija), lidojumu simulācijas klientu apkalpošanas speciālistu apmācībām.
    • Riotmakers (Polija), “Moodnode” gudrais gaismas slēdzis un apgaismojuma vadības aplikācija.
    • Bike-ID (Vācija), velosipēdu aizsardzības risinājumi.
    • Deekit (Lielbritānija), tiešsaistes tāfele komandām, kas strādā attālināti.
    • Wizard.Finance (Igaunija), mobilā aplikācija, kas palīdz grāmatvežiem digitalizēt pirkumu čekus.
    • Writer.is (Latvija), blogošanas sociālais tīkls, kas attēlo autora rakstīto vārdu pa vārdam.
    • FOCUSD (Latvija), treniņu sistēmas un programmatūras izstrāde šaušanas entuziastiem un sportistiem.
    • Nordigen (Latvija), palīdz aizdevējiem automatizēt kredītņēmēju bankas izrakstu analīzi.
    • Giraffe360 (Lielbritānija), virtuālās panorāmas tūres.
    • Treamer (Somija), īstermiņa darbu sludinājumu un karjeras tīkls jauniešiem.

    TechHub Academy dalībnieku komandas konsultēs veiksmīgā tehnoloģiju uzņēmuma FullContact dibinātājs un vadītājs Barts Lorangs (Bart Lorang, ASV), tehnoloģiju uzņēmumu komunikācijas eksperte Mišela Krauza (Michaela Krause, Vācija) kura strādā ar tādiem zīmoliem kā Evernote, Pinterest, AOL, kā arī izglītības un mobilo tehnoloģiju eksperts, Funzi dibinātājs Ape Pojavirta (Aape Pohjavirta, Somija), pieredzējis uzņēmējs un iesācējuzņēmumu mentors Tals Katrans (Tal Catran, Izraēla), Startup Wise Guys vadītājs un mentors Kalums Kamerons (Calum Cameron, Estonia), kā arī prezentāciju konsultants un Stoneful dibinātājs Gļebs Malcevs (Gleb Maltsev, Estonia).

    Veiksmīgākās komandas iegūs iespēju piedalīties konferences TechChill Baltics 2016 Pitch Battle cīņā par labāko ideju, investoru, auditorijas un starptautisku mediju uzmanību, kā arī atbalstītāju balvām. Sacensību žūrijā būs Corum Group International viceprezidents Marks Džonsons (Mark Johnson, Zviedrija), Inventure partneris Tomass Kosonens (Tuomas Kosonen, Somiija), Startup Sauna akseleratora dibinātājs, pieredzējis mentors Juha Rohonens (Juha Ruohonen, Somija) un Practica Capital partneris Donats Keras (Donatas Keras, Lietuva). Pitch Battle žūrijas pārstāvji ir pieredzējuši investori, kuri ikdienā pieņem lēmumus par investīcijām iesācējuzņēmumos un jaunās idejās, un vērtēs gan komandu prezentācijas prasmi, gan idejas vērtību un biznesa stratēģiju.

     

    TechChill Baltics 2016 ir iesācējuzņēmumu konference, kas 11. februārī Rīgā pulcēs reģiona tehnoloģiju uzņēmējus, starptautiskus investorus un medijus, piedāvājot nozares līderu stāstus un iespēju tikties ar nozares kolēģiem. Konference centrālā tēma ir biznesa attīstība, un tās ietvaros runātāji dalīsies pieredzē par veiksmēm un neveiksmēm, veidojot biznesu, kā arī spēju riskēt, pielāgoties un sasniegt panākumus. Konferences runātāju vidū ir komunikācijas stratēģis un Virgin Startup Ross Kingsland, Nilan Peiris no finanšu tehnoloģiju veiksmes stāsta TransferWise un citi pieredzējuši tehnoloģiju nozares pārstāvji.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    P
    27.01.2016 22:20

    Giraffe 360 ir no Latvijas nevis Lielbritānijas.
    Man šķiet, ka apraksts pie BranchTeack ir nekorekts.

    Reklāma