Bijušais Mozilla vadītājs Brendans Eihs (Brendan Eich) izveidojis tīmekļa pārlūka lietotni, kas, protams, paredzēta privātuma glabāšanai un reklāmu izskaušanai. Chromium bāzētā pārlūka nosaukums būs Brave un tas tiek pasniegts kā ļoti ātrs tīmekļa pārlūks, jo netiks parādītas reklāmas.
Gluži visas reklāmas netiks izskaustas – Brave tīmekļa pārlūks samazinās reklāmu apjomu tās bloķējot, bet daļu no bloķētajām reklāmām Brave aizstās ar savu reklāmas serveru saturu.
Brave tīmekļa pārlūks vēl nav gatavs, bet tiek solīts, ka reklāmas ieņēmumi tiks sadalīti maksimāli godīgi. 15% paturēs Brave tīmekļa pārlūks, 55% no reklāmu ieņēmumiem nonāks pie satura autoriem un 15% saņems reklāmu piegādātāji un 10 līdz 15% nonāks pie lietotājiem. Jā, pārlūka lietotājiem! Brendans Eihs uzskata, ka šādā veidā iespējams tikt vaļā no nejēdzīgām reklāmām, pie reizes godīgi sadalot reklāmas ienākumus starp servisa nodrošinātājiem un satura radītājiem. Lietotāji varēs veikt tiešus maksājumus satura radītājiem, tādējādi Brave tīmekļa pārlūks konkrētajā resursā nemaz nerādīs reklāmas.
Brave tīmekļa pārlūks būs pieejams Mac, PC, Android un iOS lietotājiem kaut kad šī gada laikā.
Ja nu kādam ir vēlme iztestēt – http://brave.us11.list-manage.com/track/click?u=bc970601c83256047af4b8359&id=077fb55dc1&e=2e6f2c4c0a