Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais FIAT kabriolets “124 Spider” — atdzimusi itāļu leģenda

    Jaunākie raksti

    Sešdesmito gadu itāļu autosporta šedevrs — divvietīgais kabriolets „Fiat 124 Spider” — atdzimst, iegūstot divdesmit pirmā gadsimta stilistiku un enerģiskas braukšanas raksturu. Šā sportiskā modeļa aizmugurējos riteņus griež „MultiAir Turbo” dzinējs, kas attīsta 140 ZS jaudu, bet drošu vadību uz ceļa nodrošina vieglas konstrukcijas virsbūve un dinamiskai braukšanai pielāgota piekare. Automobiļu koncerns FIAT šo savu jaunumu demonstrēja Losandželosas autoizstādē, bet FIAT salonos Latvijā tas parādīsies nākamā gada vasarā.

    „FIAT var lepoties ar lielu pieredzi un ietekmi uz autosporta vēsturi. Savulaik klasiskais kabriolets „Fiat 124 Spider” tika dēvēts par itāļu automobiļu dizaina ikonu, un ielās to pavadīja daudzi skaudīgi skatieni. Ceru, ka ne mazāki panākumi gaida arī jauno „Fiat 124 Spider”, kas atklāj daļiņu no leģendas un piedāvā progresīvākās tehnoloģijas,” saka FIAT pārstāvja Latvijā, SIA „Autobrava” direktors Andris Sivickis.

    Reklāma

    Eiropas tirgum paredzētais „Fiat 124 Spider” tiks aprīkots ar 1,4 litru darba tilpuma četru cilindru „MultiAir Turbo” dzinēju. Šis uzticamais un pirmo reizi automobilī ar aizmugurējo riteņu piedziņu izmantotais dzinējs attīsta 140 ZS/103 kW jaudu un 240 Nm griezes momentu. Dzinējā izmantojamā „MultiAir” sistēma ļauj panākt vienmērīgu jaudas sadalījumu visā apgriezienu diapazonā, degvielas patēriņš ir ļoti zems ar mazu līdz vidēju motora slodzi. Šis dzinējs tiek montēts ar kompaktu sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kas ir izveidota tā, lai ātri un viegli varētu pārslēgt pārnesumus.

    Automobiļa dinamisko raksturu uz ceļa atklāj ne tikai dzinēja un pārnesumkārbas enerģiskais duets, bet arī sabalansēts svara sadalījums starp asīm, vieglas konstrukcijas virsbūve ar alumīnija komponentiem un elektriskais stūres pastiprinātājs, kas darbojas precīzi. Lielisku vadību uz ceļa nodrošinās arī zemais, klasiskajiem kabrioletiem raksturīgais, automobiļa svara centrs un sportiskam braukšanas stilam pielāgotā piekare, kas rada lielāku stabilitāti pagriezienos vai bremzējot.

    „Fiat 124 Spider” ir aprīkots ar jaunākajām drošības tehnoloģijām, tostarp virsbūvē ir izmantota viengabalainu šķērsstieņu sistēma, kas palielina izturību pret triecieniem un deformāciju, pretizslīdes sistēma, adaptīvie priekšējie lukturi un atpakaļskata kamera.

    Jaunā kabrioleta pasažieri varēs novērtēt kvalitatīvos salona apdares materiālus. Projektējot vadītāja vietu, liela uzmanība pievērsta automobiļa vadības ergonomikai — stūre, pārnesumu svira un pedāļi ir izvietoti tā, lai automobiļa vadība būtu pēc iespējas vienkāršāka, bet visu uzmanību varētu veltīt ceļam un priecāties par iespaidiem braukšanas laikā.

    Arī instrumentu panelis akcentē dinamisku braukšanu. Tā centrā ir iebūvēts plata diametra dzinēja apgriezienu tahometrs, labajā pusē — spidometrs, bet kreisajā — informācijas ekrāns.

    No „Fiat 124 Spider” papildaprīkojuma saraksta varēs izvēlēties arī tādas lietas kā 7 collu diagonāles skārienjutīgu ekrānu ar multimediju funkcijām, USB un audio savienojumiem, trīsdimensiju navigācijas sistēmu, „Bluetooth” savienojumu, apsildāmus sēdekļus, bezatslēgas aizdedzes sistēmu „Keyless Enter’n Go” un „Bose” audiosistēmu, ko veido 9 skaļruņi.

    Pirmie 124 būs speciāla izlaiduma jaunā rodstera modeļi — katram no tiem būs individuāls numurs un nozīmīte par godu modeļa gadadienai, „Rosso Passione” virsbūve sarkanā krāsā un tumšs interjers.

    Jaunie „Fiat 124 Spider” modeļi FIAT salonos parādīsies 2016. gada vasarā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Purvavelns
    08.12.2015 10:54

    jāsaka, ka glīts gan sanācis

    Kristaps Lācis
    08.12.2015 12:09
    Reply to  Purvavelns

    Turklāt auto – motors priekšā, priekšējie stūrē un pakaļējie dzen uz priekšu. Nice!

    davfreim
    08.12.2015 12:15
    Reply to  Purvavelns

    +1, tikai tā priekšējā reste gan so-so, bet tāds trends tagad laikam…

    Kaspars
    08.12.2015 19:09

    Eiropā MX5 noteikti klāsies grūtāk tagad.

    Reklāma