Reklāma

Hallo.lv – jauns uzņēmumu katalogs internetā

Jaunākie raksti

Igaunija tikusi pie sava sestā “vienradža”

Jāatzīst, ka mūsu kaimiņiem igauņiem diezgan labi veicas ar "vienradžu" radīšanu. Igaunijas uzņēmums "Veriff", kas nodarbojas ar identitātes verifikācijas...

Mercedes-Benz eSprinter elektriskais kravas auto ir nopērkams arī Latvijā

Ar tikpat lielu maksimālo iekraušanas tilpumu un uzticamību kā Sprinter, kā arī priekšrocībām, ko sniedz tieši elektriskā piedziņa, Mercedes-Benz...

Arī Bite iegūst tiesības uz 5G tīkla izveidošanai nepieciešamajām frekvencēm

IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajās izsolēs ieguvis tiesības izmantot jaunas frekvenču joslas, kas ļaus...

DEAC un Neste vienojas par sadarbību ilgtspējīgu datu uzglabāšanas risinājumu jomā

DEAC un Neste apvieno spēkus, lai sadarbotos ilgtspējīgu datu uzglabāšanas risinājumu jomā. DEAC ir viens no lielākajiem neatkarīgajiem datu...

Izmantojot AirTag, sieviete atklāj, ka pārvietošanas kompānija viņai melojusi par savu atrašanās vietu

Kopš Apple AirTag izziņošanas pagājušajā gadā, esam dzirdējuši par dažādiem interesantiem veidiem, kā tie tikuši izmantoti. Vēl viens atgadījums...

Rūpes par jaunu klientu piesaistīšanu un attiecību uzturēšanu ar esošajiem, kā arī pārdošanas rezultātu uzlabošana ir nozīmīgākais ikviena uzņēmuma darbībā. Te palīdzēs Hallo.lv, kurā vienuviet būs pieejamas ikdienā nepieciešamās Latvijas pakalpojuma vietas un veikali.

Tas ir pirmais interneta portāls, e-platforma Latvijā, kurā ik viens uzņēmējs pats publicē savas pakalpojuma vietas vai veikala profilu, pats popularizē savas mārketinga aktivitātes un sazinās ar klientiem, izmantojot e-vides sniegtās iespējas. Hallo.lv ir  pirmais portāls, kurā, lai ievietotu sava uzņēmuma aktualitātes ir vienkārši jāienāk portālā un tās jāpublicē, nav nepieciešams tērēt laiku ar kādu tiekoties, sarakstoties vai saskaņojot savas vēlmes.

“Esam gandarīti Latvijas uzņēmējiem piedāvāt inovatīvu interneta platformu – portālu Hallo.lv ar kura palīdzību ikviens uzņēmējs pats var popularizēt savas preces un pakalpojumus. Esam pieejami 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā no jebkuras vietas pasaulē,” skaidro Elīna Krama, Hallo.lv mārketinga projektu vadītāja.

Vairāk kā 70 kategorijās portālā būs pieejama informācija par dažādiem veikaliem un pakalpojumu vietām visā Latvijā. Ikviens uzņēmums pats savā profilā ievieto savus piedāvājumus, cenas, fotogaleriju, rakstus, video, akcijas un atlaižu kuponus. Kā papildus profilā ir iespējams pievienot savu sociālo tīklu laika joslas no “Facebook” un “Twitter”, bez tam – var piesaistīt savai vietai sekotājus, kuri pirmie uzzinās par jūsu jaunumiem, kā arī tiem var sūtīt savus personalizētos piedāvājumus.

Hallo.lv pakalpojumi ir pieejami ikvienam uzņēmumam jau šodien. Atliek vien veltīt mazliet laika, ienākt Hallo.lv, samaksāt tiešsaistē ļoti nelielu gada abonēšanas maksu, lai dažu minūšu laikā izveidotu un publicētu unikālu savas pakalpojuma vietas vai veikala profilu. Tas ir ērti lietojams portāls, ar kura palīdzību katrs pats var sasniegt jaunas biznesa virsotnes.

Savukārt, lietotājiem Hallo.lv būs pārskatāms portāls, kurā vienuviet varēs atrast informāciju un īpašos piedāvājumus no labākajiem frizieriem, skaistāko somiņu veikaliem, zobārstiem, kvalitatīvākajiem kurpniekiem u.c. Tā nav  uzņēmumu datu bāze, bet gan pakalpojumu vietu un veikalu portāls, kur ērtā veidā atrast aktuālākos piedāvājumus, cenas, akcijas, atlaižu kuponus un jaunumus sociālajos tīklos. Jauns saziņas kanāls, kas saved kopā uzņēmējus ar viņu klientiem.

Reklāma

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
12 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
JanisA
23.11.2015 22:08

Neticu šī projekta idejas dzīvotspējai… bet nu lai izdodas

Uģis Karulis
24.11.2015 09:37
Reply to  JanisA

It īpaši, kad ir apmēram tajā pašā laikā izveidota nedaudz smukāka alternatīva (kā arī ir pieejama bezmaksas paka – http:///prospekts.lv

foxsk8
28.11.2015 02:14
Reply to  Uģis Karulis
foxsk8
28.11.2015 02:10

Īpašnieki uzmetēji. Nesamaksāja neko, domā no sevis radīt revolucionāru portālu, nomirs tā nemaz nesācis darbu, domā, ka būs zaļā krāsā un ar 2005 gada dizainu, nu aizies viss kā vajag, tā nebūs. Te arī viņu skini, viss ko viņi izmanto, atradušies gudreļi, ka domā, noslēps, ka izmanto WordPress, āpšu bars. http://templatic.com/app-themes/spotfinder-responsive-directory-theme?lp-variation-id=1 Un ja kāds no lasītājiem grib pats uzmočīt klonu, lūdzu: http://themeforest.net/category/wordpress/corporate/directory-listings Te arī visi darbi, kas tika darīti, PDF: http://wpbaltic.com/Toggl_time_entries_2015-02-01_to_2015-02-08.pdf Uzmeta par 500 ebajiem, ceru, ka šis posts būs to vērts, Krizdab, es tavā vietā tādus mēslus nereklamētu. Nometa jau pašā sākumā nost, domāja, ka atradīs kādu lohu, kas… Read more »

Purvavelns
28.11.2015 03:12

bože moi… kā te viens programmeris izgāzās, vēl tādu vēstuli publicēt… :D :D :D izsmējos līks…

foxsk8
28.11.2015 11:28
Reply to  Purvavelns

Neviens nav izgāzies nekurā brīdi. Vienkārši ieraudzīju šo visu hallo slavināšanu.

Purvavelns
28.11.2015 19:37
Reply to  foxsk8

cilvēk, izlasi pats ko esi publicējis – no šādiem darboņiem jāturas pa gabalu! Publicējot šādu vēstuli bez atspēkojuma, Tu nostādi sevi nejaukā gaismā. Piemēram – kur ir darba uzdevums, lai to var salīdzināt ar “veiktajiem darbiem”?

foxsk8
28.11.2015 20:02
Reply to  Purvavelns

Apskaties visus linkus, es ieliku arī laika uzskaiti un detalizētu darba aprakstu, ko es tur esmu darījis, kur apraksts un prasības ir nākušas no viņiem, līdz ar to, pašam ieteiktu izlasīt, es iekopēju gan viņu atbildi uz laika vienībām, gan arī darba uzdevuma atskaiti, lai nav tā, ka es tikai kaut ko ieliku. Ieliku arī viņa izmantoto variantu, kuru vajadzēja uzlabot pēc viņu domām, kuram bija kaudze problēmu un lietu, bet redz, to jau beigās atdzīt nevēlējās un maksāt arī. Tas viss bija pirms pus gada, vairāk atpakaļ, neko arī neteicu, tā arī viss norima, līdz es ieraudzīju šo viņu… Read more »

28.11.2015 20:12
Reply to  foxsk8

Paldies par komentāru un savu “piedzīvojumu” izklāstu. Šis raksts ir domāts kā informatīva preses relīze nevis speciāli vēlme kaut ko slavināt. Es pats personīgi vispār neredzu jēgu pēc šādiem “telefongrāmatu” katalogiem.

P.S. Nosmīnēju par to SEO spraudņu punktu.

Deace Duck
29.11.2015 03:42

Cik nācies saskārties foxsk8 arī nekāds eņģelis nav. Te viņam MS vainīgs te vēl kaut kas, tipa uz FF viss ok, tātad ok, pārējie pārlūki sūkā, pārlūku izstrādātāji lohi. Mani kā pasūtītāju vismazāk krata, šāda tipa atrunas, Objektivitātes dēļ pateikšu ka finālā, ar zināmu čakaru tika dabūts tas kas prasīts un lētās naudās, tikai kāda mārrutka pēc man jātērē laiks klausoties šādu demagoģiju un batonu spraušanu un skaidrot cilvēkam kas ar to pelna, pašsaprotams lietas?

foxsk8
02.12.2015 00:00
Reply to  Deace Duck

ar zināmu čakaru tika dabūts tas kas prasīts un lētās naudās: Pats saprati ko gribi? Nosauc vārdu, lai varu zināt kas tu pa klientu, nav vārda, nav ID, izdomājumus, nelabvēlis vai vēl zin kas. Nav projeta studijā, nav diskusiju. “ar zināmu čakaru tika dabūts tas kas prasīts un lētās naudās” Lēti un labi, tu pats tiko pateici, ka es tev par lētām naudām uztaisīju ok. kur pretenzija? Tiešām nesapratu. Tas, ka es kādam ko pa lēto uztaisu, nenozīmē, ka es to darīšu mūzīgi, tiklīdz es saku, mēs tā nebijām vieonojušies, tipiskam latvietim ir doma tā, ahh, gribēju apčakarēt tevi, neizdevās,… Read more »

foxsk8
02.12.2015 00:01

Bet vislabākais ir tas, ka man šis uzņēmums reāli uz metis, es pat nepaņēmu Avansu no viņiem, es no viņiem neesmu dabujis neko, bet beigu beigās vainīgs esmu es. Pa lielam WTF.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: