Google šobrīd atjauno Play Store lietotņu veikala nosacījumus, kas liks izstrādātājiem norādīt, ir vai nav lietotnēs izvietotas reklāmas. Te būtu jāatgādina, ka identiska prasība ir Google tiešsaistes lietotņu un satura veikalā Designed for Families. Jaunie Play Store lietotņu veikala nosacījumi stāsies spēkā 2016. gada janvārī.
Izstrādātājiem tas nozīmēs atjaunot informāciju Play Store lietotņu veikalā ne vēlāk kā līdz 2016. gada 11. janvārim. Google izpratnē par lietotnēs izvietotām reklāmām uzskatāmi arī baneri un jaunāko ziņu lietotnēs izvietotas dažādas reklāmas.
Lietotāji beidzot varēs pilnībā izvērtēt lietotnes izmantošanas nianses pirms tās uzstādīšanas viedtālrunī. Manuprāt, šādai informācijai jau sen bija jāparādās Play Store lietotņu veikalā.