13. novembrī sporta kompleksā 333 pirmizrādi Baltijā piedzīvojis jaunais, pasaulē pārdotākais roadsters Mazda MX-5, kas pēc savas debijas Latvijā tālāk ceļos uz Igauniju. Godalgotajā KODO – Kustības dvēsele dizaina valodā veidotais auto Latvijā būs pieejams, sākot no nākamā gada februāra, taču pasūtīt to iespējams jau tagad.
Visiem pasākuma dalībniekiem bija iespēja pašiem pārliecināties par jaunā automobiļa braukšanas dinamiku un izbaudīt tā nepārspējamo manevrētspēju, veicot izmēģinājuma braucienus sporta kompleksa trasē. Klātienē apskatīt un izmēģināt jauno automobili bija ieradušies gan interesenti, gan auto mediju pārstāvji.
„Liels prieks, ka tieši Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kur ieradies jaunais Mazda MX-5, kas ir ekskluzīvākais zīmola Mazda radītais auto modelis. Latvijā roadsters būs pieejams jau no nākamā gadā februāra, tāpēc šis pasākums bija lieliska iespēja automašīnu izmēģināt vēl pirms tam. Tieši šī roadstera veiksme pēdējo 25 gadu laikā ir ļāvusi tam kļūt par pasaulē pārdotāko divvietīgo sporta automobili, tāpēc ceram, ka arī Latvijā jaunais, ceturtās paaudzes Mazda MX-5 kļūs par pieprasītu un iecienītu auto modeli,” teic Jana Garanča, Inchcape Motors Latvia mārketinga vadītāja.
Jaunās Mazda MX-5 salona dizainā ir skaidri redzams kvalitatīvs izstrādes darbs — no sportiskajiem sēdekļiem līdz pat intuitīvajai vadībai. Leģendārais roadsters braucienu padara par baudpilnu piedzīvojumu, radot sajūtu, ka automobilis ir daļa no tā vadītāja. Šī ir pirmā Mazda MX-5 ar SKYACTIV tehnoloģiju — daudz vieglāka un elegantāka nekā iepriekšējās paaudzes modelis, ar daudz izturīgāku virsbūvi un līdz šim zemāko gravitācijas centru, kas nozīmē, ka braukšanas kvalitāte ir tik augsta kā vēl nekad.
Jaunajai Mazda MX-5 ir īpaši pielāgots ikkatrs tās elements, sākot no SKYACTIV-G 2,0 l dzinējiem un SKYACTIV-G 1,5 l dzinējiem un beidzot ar sešpakāpju manuālo transmisiju un automātiskajām transmisijām. Tas nozīmē, ka, nospiežot akseleratora pedāli, Mazda MX-5 reaģēs precīzi un ātri. Turklāt, pievadot piedziņas jaudu aizmugurējiem riteņiem un ļaujot stūrēt priekšējiem riteņiem, MX-5 pierāda, ka ir īsts sporta automobilis gan veiktspējas, gan vadāmības ziņā.
Mazda MX-5 ir aprīkots ar tādām autovadītājam noderīgām palīgsistēmām kā Aklās zonas uzraudzības sistēmu (BSM), Aizmugurējo sānu zonu uzraudzības sistēmu (RCTA), kā arī Tālo gaismu palīgsistēmu (HBC). Savukārt automobilī iestrādātās kameras uztver nejaušu automobiļa novirzīšanos no braukšanas joslas, brīdinot autovadītāju ar skaņas signālu un vizuālu brīdinājumu.
Pasūtīt jauno automobili un saņemt īpašus piedāvājumus iespējams Mazda autosalonā Rīgā, Skanstes ielā 4a vai, rakstot uz e-pasta adresi: mazda@inchcape.lv.
kā redzu uz ielas 5 gadus vecu aprūsējušu mazdu – domāju – diagnoze…
Kāda cena??
Kāda jauda??
Tiešām viss jāguglo??:D
Auto cena Latvijā sākas no 26 800 EUR par modeli ar 1.5 litru dzinēju (130 Zs). Ja gribas vairāk jaudas, jāņem 2 litru dzinējs (160 Zs) un tad auto cena ir 28 000 vai 32 000 EUR atkarībā no aprīkojuma līmeņa.
Paldies Kristap :)
Un ar ko izceļas šī SKYACTIVE technology?
Šķiet, ka ar jaudu noteikti nē :)
auto pašmasa ir 1058kg, ar 50:50 izsvarojumu.
tb tur cits koncepts, nederēs “tapku grīdā, tiksimies grāvī” ideologiem.
Vai aizmirsu pierakstīt ka ar automašīnām neesmu uz “Jūs”
Lai tādiem prātvēderiem, kā Tev nebūtu lieki laiks jātērē…
P.s kas tev liek domāt, ka 50:50 ir teicama svara attiecība??
Tev pašam nešķiet, ka automašīnai paātrinoties šī svara attiecība izmainīsies??
Lai gan paga… 160zs varbūt ka ir labi ar 50:50:)
P.s.s Nesaku, ka auto ir slikts, pats esmu braucis ar ar trešās paaudzes mx5 ar 2.0, lai gan ne pa trasi, bet tik un tā bija skaidri saprotams, ka 160zs ir par maz kur nu vel cilvēkam kurš šo auto iegādāsies par 32k, jo būs redzējis iphona cienīgu mārketinga triku ar saukli 50:50 tu to vari !!!
Pabrauks un sapratīs, ka tas nu galīgi nav tas ko viņš vēlas:)
Lai gan cilvēki jau ir dažādi…
Ja jau aizsākām šo sarunu, tad varbūt turpināsim to konstruktīvā virzienā. Vai vari, lūdzu, nosaukt līdzīgas (ap 30k EUR) cenas roadsterus, kas būtu vismaz tikpat laba izvēle kā šis auto?
Jaunus diez vai pagaidām…. un arī slinkums meklēt varbūt rīt :)
Ar, ko pats esmu braucis Opel GT, viennozīmīgi kvalitatīvāks par vismaz 3gen mx5, ka ir pa trasi nezināšu, neesmu ne auto eksperts ne autosportists. Vienkārši patīk auto, un kādreiz tā bija ikdiena darboties auto nozarē:)
Ir jau vel bmw, audi, nissan, un citi, kuri droši vien būs labāki, tikai tie nebūs roadsteri(kas šajā gadījumā neskaitās) kuriem pieļauju cena arī būs augstāka, taču paliek jautājums, vai samaksāt 32k un vēlāk saprast, ka ir par “īsu”, vai piemaksāt un paņemt, ko labāku, vai ne jaunu auto!??
Kā jau minēju, nesaku, ka auto ir slikts, vnk esmu braucis ar daudz dažādiem sportiskiem auto, un mani personīgi “neuzvilka”
Kā arī pirmo komentāru uzrakstīju, jo manuprāt raksts nesatur pietiekoši daudz svarīgas informācijas!?
Nu kā var neuzrakstīt cenu, kas ir šī brīnumainā SKYACTIVE tehnology un citas, vairāk vai mazāk svarīgas lietas.
Subaru BRZ, Toyota GT86?
Tas ir labs piemērs. Arī lēts un jestrs braucamais jauniešiem. Tiesa, “prastāks” nekā Mazda MX-5.
Ja tev viss ir skaidrs, tad vienkārši gribēji padižoties? Ieskaitīts!
Iemācies lūdzu lasīt!
Skaidri un gaiši pastāstīju kādēļ uzrakstīju pirmo komentāru:)
P.s. Padižoties jau gribēji Tu :))
Veram vaļā Mazda.com un lasam, ka zem SKYACTIVE zīmola pabāzti dzinēju, piekares, pārnesumkārbas un virsbūves uzlabojumi.
Bet ja runājam par konkrēto auto (ar ko man bija izdevība izbraukt dažus apļus), jāsaka, ka pie šāda maza svara jaudas pietiek. Auto tik ļoti viegli sametams sānslīdē, ka man ar to būtu “bailes” braukt vienkārši taisni uz priekšu :) Tātad, labs auto jestrai braukšanai.
SkyActive tehnoloģijas pamatā ir paaugstinātā kompresijas pakāpe benzīna dzinējos – tādējādi palielinot to efektivitāti – attiecīgi labāki jaudas rādītāji ar zemāku degvielas patēriņu. Mazda tuvāko gadu laikā plāno ieviest nākamo Skyactive paaudzi kur benzīna dzinēja kompresijas pakāpe sasniegšot 18:1 un degmaisījums uzliesmošot spiediena rezultātā – principā dīzelis kas darbojas uz benzīna! kaut kā tā…
Nesēdināts izskatās pēc džipa un līkumos arī kaut kā gāzelējas…
Te citāts ,,,,,,,,,,,Svara sadalījums starp asīm šim auto ir teju ideāls 53:47 un nodrošina GT86 arī izcili zemu smaguma centru – tikai 460 mm…
…………
Te idēālais svara sadalījums cits .
Bet jau pierasts lasīt ka 50;50 ir jau kaut kas ekskluzīvs .
Tādēļ jau raksta “Teju ideāls” norādot uz to ka 50:50 ir tas labākais.
Lai gan kā ir reāli dzīve, par to var strīdēties daudz un ilgi…
“nepārspējamo manevrētspēju”, “sporta automobili” – nopietni?
Nez kuram “mārketologam” ienāca prātā dot testēt rodsteri rudenī un pie tam vēl sporta trasē – rosteri nav sporta auto (drīzāk sportiski auto), tie ir paredzēti brauciena izbaudīšanai labā laikā, vēlams pa līkumotiem ceļiem, nevis nodzīšanai pa trasi, kur labākas ir kupejas dēļ mazākas karkasa vērpes. Līdz ar to arī auto jauda nav tik nozīmīga, cik baudījums no braukšanas, jeb citiem vārdiem sakot, sajūtas ir svarīgākas par ātrumu.