Web Analytics
More
    Reklāma

    LG mobilo ierīču divīzija pēdējā ceturksnī cietusi 67.8 miljonu ASV dolāru zaudējumus

    Jaunākie raksti

    LG Electronics (LG) šodien paziņoja par spēcīgu peļņas normu struktūrvienībā Home Appliance & Air Solution Company, kas nodrošinājusi pieticīgu kopējo tīro peļņu šā gada trešajā ceturksnī 106,76 miljonu ASV dolāru apmērā. Ņemot vērā aizvien pieaugošo konkurenci gan televizoru, gan viedtālruņu segmentos, LG trešā ceturkšņa tirdzniecības apjoms salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem palielinājies par 0,7% un sasniedzis 12 miljardus dolāru, bet pamatdarbības peļņa šajā periodā pieaugusi līdz 251,5 miljoniem dolāru.

    LG Home Entertainment Company trešajā ceturksnī strādājusi ar 3,67 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 9% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī, galvenokārt pateicoties stabilam UHD un OLED televizoru pārdošanas apjomam tādos tirgos kā Ziemeļamerika, Latīņamerika un NVS valstis. Rentabilitāte ceturkšņa salīdzinājumā palielinājusies arī, pateicoties produktu piedāvājumu un izmaksu struktūras uzlabojumiem. Ņemot vērā mēreno televizoru pieprasījumu pasaulē, LG plāno veicināt rentabilitāti, palielinot marketinga koncentrēšanos premium segmentā un vienlaikus turpinot uzlabot izmaksu konkurētspēju.

    Reklāma

    LG Mobile Communications Company ceturksnī piegādājusi 14,9 miljonus viedtālruņu, kas ir par 6% vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos. Neskatoties uz tirdzniecības apjoma kāpumu Ziemeļamerikā par 12%, kopējais pārdošanas apjoms 2,89 miljardu dolāru apmērā ceturkšņa salīdzinājumā samazinājies par 7% un par 21% salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn, kas galvenokārt skaidrojams ar vājo pieprasījumu pēc augstākās klases ierīcēm Dienvidkorejā. LG prognozē, ka modernā viedtālruņa V10 un cenas ziņā konkurētspējīgā viedtālruņa Nexus 5X nonākšana tirgū ceturtajā ceturksnī uzlabos kopējo produktu piedāvājumu.

    LG Home Appliance & Air Solution Company reģistrējusi spēcīgu ceturksni ar tirdzniecības apjoma pieaugumu par 4% – līdz 3,55 miljardiem dolāru un pamatdarbības peļņu 210,1 miljona dolāru apmērā, kas ir par 420% vairāk nekā pirms gada. Pamatdarbības peļņas daļa, ko nodrošina ledusskapju tirdzniecība, palielinājusies, pateicoties premium klases modeļu spēcīgajam pārdošanas apjomam Ziemeļamerikā un Dienvidkorejā, kamēr unikālā un jaunā Twin Wash sistēma veicinājusi peļņas normas pieaugumu veļas mazgājamo mašīnu biznesā. Tikmēr ceturtā ceturkšņa rezultātus visticamāk negatīvi ietekmēs nelabvēlīgi valūtas maiņas kursi un sezonalitāte.

    LG Vehicle Components Company tirdzniecības apjoms trešajā ceturksnī salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem pieaudzis par 6% un sasniedzis 409,41 miljonu dolāru, galvenokārt pateicoties automašīnu izklaides sistēmu ražošanas biznesa veiksmīgajai darbībai. Savukārt automašīnu tehnoloģiju biznesa tirdzniecības apjoms saglabājies nemainīgs, ņemot vērā vājo pieprasījumu tādos attīstības tirgos kā Krievija un Malaizija. Tikmēr izpētes un izstrādes investīcijas saistībā ar elektrisko automašīnu un automobiļu elektronisko komponenšu izstrādi radījušas nelielus pamatdarbības zaudējumus. Raugoties nākotnē, LG prognozē, ka nesenie notikumi saistībā ar dīzeļautomašīnām pozitīvi ietekmēs elektrisko automašīnu un automobiļu elektrisko komponenšu tirgus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    29.10.2015 13:51

    Tas gan ir sīkums salīdzinot ar 1.9 miljoniem ASV dolāru, ko Sony Xperia zīmols zaudē katru dienu http://www.engadget.com/2015/10/29/sony-q2-profit-2015/

    Peters
    29.10.2015 16:11

    No kurienes tev tas naids pret Sony? Te raksts par LG, bet protams kursors jau nespēj noturēties neapgānot Sony. Un ja šādi tiek propogandēts visos tehnikas portālos tad jau nav brīnums, ka cilvēks parastais vairs neizskatīs Sony kā kandidātu, jo kursora prāt labākais viedtālrunis būtu meizu ar iphone dzelžiem un cena nepārsniegtu 100eur.

    29.10.2015 17:26
    Reply to  Peters

    Ko nu kurš saskata. Mēs informējam par to cik skarbs ir mobilo ierīču tirgus un kā to pārņem “ķīnieši” piedāvājot lētus un bieži vien nekvalitatīvus produktus.

    Tava komentāra otrajā daļā paustajam viedoklim nevaru piekrist.

    Kaspars
    29.10.2015 18:58
    Reply to  Peters

    Peter- Sony ir mironis ar vai bez naida, kompānija, kura katrus pāris mēnešus laiž laukā “jaunu” flagmani nevar pelnīt. Lai kā šajā portālā viens otrs autors nevēlētos aizstāvēt jauno Z5, tas ir nekas cits kā pārfasēts Z3+ ar reāli tikai vienu jaunu fīču- pirkstu nospiedumu lasītāju, jo tā “jaunā” kamera ir ļoti diskutabls jēdziens, tās ir reāli jāsalīdzina, vai tie 3ekstra mpix vispār ko dod (izņemot lielāku palagu), un vēl jautājums- kādos režīmos tie vispār ir pieejami, jo ja atmiņa neviļ, Sony tur pamatīgi krāpjas un ne visos režīmos ir tā max izšķirtspēja. Tāda kompānija nevar pastāvēt, un tādai būtībā arī nav ko darīt šajā biznesā. Gaidam BlackBerry Android uznācienu, ceram uz Nokia atgriešanos- viņu tablet N1 izskatījas ļoti feini, cerams tādi būs arī jaunie telefoni. Un nav ko pārāk pārdzīvot par laikmetā iestrēgušajiem- Sony un HTC.

    Reklāma