Web Analytics
More
    Reklāma

    Microsoft peļņa no Lumia viedtālruņiem sarūk par 54%

    Jaunākie raksti

    Microsoft Lumia gada trešais ceturksnis ir bijis negaidīt skarbs. Peļņa no Lumia viedtālruņu pārdošanas nogāzusies par 54%, kad to salīdzina ar pagājušā gada to pašu periodu. Trīs mēnešu laikā pārdoti vien 5.8 miljoni Lumia viedtālruņu (BlackBerry var tikai sapņot par šādu apjomu vesela gada periodā), bet pirms gada – 9.3 miljoni. Iepriekš Microsoft bija plānojis trīs mēnešu laikā pārdot vismaz 8.4 miljonus Lumia viedtālruņu.

    Microsoft 2014. gadu noslēdza ar apskaužamiem rezultātiem. No 2014. gada oktobra līdz decembra beigām Microsoft bija pārdevuši 10.5 miljonus Lumia viedtālruņu, un naudas izteiksmē tas uzņēmumam atnesa 2.3 miljardus dolāru. Šis rezultāts bija labāks visā Microsoft Lumia vēsturē. Tiesa, jāpiebilst, ka lielākā daļa no ienākumiem ir atnesuši budžeta klases viedtālruņi.

    Reklāma

    Protams, nevajag piemirst, ka ļoti ilgu laiku no Lumia viedtālruņiem tika gaidīti flagmaņi. Pirms Microsoft Lumia 950 un Microsoft Lumia 950 XL izziņošanas Microsoft vispār nebija neviena flagmaņa, jo tie visi bija tapuši vēl Nokia Lumia laikmetā. Iespējams, ka Microsoft pārdošanas apjomus noēda tieši flagmaņu gaidīšana.

    Vienmēr jāpatur prātā, ka Lumia viedtālruņu pārdošana uzskatāma par Microsoft izklaidi, lai uzturētu kaut nelielu konkurenci ar Android un iOS, kā arī palīdzētu pārdot Windows operētājsistēmu. Lielā nauda Microsoft kontos nāk no Android patentiem un pat Android viedtālruņu ražošanas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    64 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    23.10.2015 09:41

    Tā, kurš komentētājs te bija ar rožainām klapēm uz acīm par Windows (Phone) skaisto nākotni?

    Mārtiņš Vācietis
    23.10.2015 10:25

    Es! Atzīstu! Un turpināšu tāds būt! Patīk šie telefoni un aktīvi tos lietoju!
    P.S. Es varbūt ar putām uz lūpām necīnos par kaut kādu virtuālu patiesību starp komentāriem, bet Windows Phone ierīces man patīk daudz vairāk kā Android darbinātie un iPhone telefoni.

    23.10.2015 10:35

    Nē, es nebiju domājis Tevi :)

    Purvavelns
    23.10.2015 11:51

    derības paliek spēkā.

    Deace Duck
    23.10.2015 11:52

    Vai mani?

    25.10.2015 17:52
    Reply to  Deace Duck

    Nē.

    Māris Lapiņš
    23.10.2015 20:21

    Es ar lietoju WP – un nenožēloju, ka pametu android…

    khe
    24.10.2015 15:47

    Pieskaitam vēl vienu.
    Nākamais pēc 830 lumijas būs ari windows darbināta ierīce.

    Purvavelns
    24.10.2015 18:17

    pāriešu apakaļ (bija 800tā), kad būs lokālās aplikācijas (swedbanka, LSM, chrome – es viena telefona dēļ netaisos pāriet uz MS brauzueri un vinhronizēt pa jaunu bukmarku folderus utt.) normāls dropbox, pocket, instagrams, un kad pavelkot uz leju es rīkjoslā redzēšu skaņu režīmus, mob.datus un citas lietas ko ieslēgt/izslēgt nevandoties pa setingiem vai neturot skaņas pogu ieslēgtu, lai nogrieztu zvana skaņu.

    Ozolnieki
    25.10.2015 10:31
    Reply to  Purvavelns

    un kad pavelkot uz leju es rīkjoslā redzēšu skaņu režīmus, mob.datus un citas lietas ko ieslēgt/izslēgt nevandoties pa setingiem vai neturot skaņas pogu ieslēgtu, lai nogrieztu zvana skaņu.

    ……………

    Arī man tas intesē .

    Vilnis Salenieks
    26.10.2015 09:38
    Reply to  Ozolnieki

    Lai izslēgtu skaņu nav jāvandās pa setingiem, uzspied vienreiz uz skaļuma pogas (vienalga uz augšu vai leju) tad uz bultiņu labajā pusē un vienu reizi uz atvērušās izvēlnes kreisajā stūrī redzamo zvana ikonu un skaņa ir izslēgta. Ieslēdz tieši tāpat.

    Purvavelns
    26.10.2015 10:10

    aga. a var tā, ka tikai vienreiz nopīkst un trad vibrē? Vai sāk zvanīt klusāk un tad paliek skaļāk? Pa setingiem jāvandās, lai izslēgtu, piemēram, mobilos datus.

    Vilnis Salenieks
    26.10.2015 10:44
    Reply to  Purvavelns

    nezinu, varbūt ar var, nav bijusi vajadzība, mobilo datu ieslēgšanu/izslēgšanu pievieno darbību centrā pie šortkatiem, vai kā aplikācijas ikonu desktopā

    Purvavelns
    26.10.2015 11:09

    pie ērtībām ļoti ātri pierod :)

    Edmunds
    23.10.2015 11:05

    Pareizi jau ir ! Kā tad nekritīsies pārdošana, ja nav ko pirkt ? Pats gribēju pēc 925 nopirkt 935, protams, ka uz nomaksu. Diemžēl LMT jau sen tos netirgo :(((. 800tās Lumijas galīgi neuzrunā.

    Deace Duck
    23.10.2015 11:52
    Reply to  Edmunds

    Naudiņas nav bet zīmēties gribas?

    Edmunds
    23.10.2015 13:19
    Reply to  Deace Duck

    Tu jau mums te tas zīmulis esi ! Manējam 925tajam pārbrauca mašīna. Tā jau viss strādā, tikai stikls skrāpē ausi :). Un jauns ekrāns, starp citu, maksā pusi telefona.

    Deace Duck
    23.10.2015 13:23
    Reply to  Edmunds

    Labi telefona lietošanas paradumi -braukt pāri ar mašīnu. Bet re kāda Lumia izturīga, ne tā kā daži te apgalvo, ar mašīnu pārbrauc, tik stikls skrāpē ausi

    Deace Duck
    23.10.2015 11:51

    Ir vēl viens aspekts, ko neviens negrib pieminēt. Lumias strādā kā tanki, negļuko, nav nekāda iemesla viņu mainīt, loģiski ka pārdošanas apjomi krīt, jo pārdot var tikai jauniem klientiem.

    Uldis M.
    23.10.2015 12:22
    Reply to  Deace Duck

    Uj, tikai nevajag par tiem tankiem… manā darbavietā kā darba telefoni ir bijuši iepirkti daudz un dažādi viedtālruņi, tais skaitā arī Lumias – un vis vairāk problēmu ir bijis tieši ar Lumiām – ta displejs kārtējai Lumiai pārstāj darboties, ta skaļrunis, ta vēl kaut kas… arī man tuvai radiniecei jau divas reizes servisā pabijusi Lumia 720 un gļuki turpina līst ārā, tā ka viņai vairāk negribas Lumias redzēt!
    Katrā ziņā manās acīs nekādu labo reputāciju Lumias nav parādījušas.

    x
    23.10.2015 12:24
    Reply to  Uldis M.

    ja lumiju nomet zemē, tai sākas gļuki kā jebkuram citam telefonam.

    Deace Duck
    23.10.2015 12:44
    Reply to  Uldis M.

    Dīvaina tev pieredze un dīvains kantoris kur randomā tiek iepirkti visvisādīgi viedtālruņi. Nopietni uzņēmumi parasti iekļaujas viena brenda vai arī vienas OS ietvaros, nevis grābj visu kas kustas un nekustas

    Uldis M.
    23.10.2015 13:31
    Reply to  Deace Duck

    Mazā uzņēmumā ar pārdesmit darbiniekiem varbūt tā arī notiek, bet lielā iestādē kur ir vairāki simti darbinieku, tur nepērk vienā reizē visiem, jo darbinieki arī mainās u.t.t. tāpēc tiek pirkts tas ko LMT tajā brīdī piedāvā attiecīgajā cenu kategorijā, kā arī bieži vien tiek ļauts pašiem darbiniekiem izvēlēties… tāpēc aparāti ir dažādi. Vis vairāk ir iepirkti Samsung markas telefoni, aiz kuriem seko Nokia/Microsoft – un vairāk sūdzību un sūtīšanu uz garantijām bija tieši ar Lumiām! Jā – tāda nu man tā pieredze. Varbūt Nokias izvēlas līkrocīgāki darbinieki, varbūt…

    Deace Duck
    23.10.2015 13:37
    Reply to  Uldis M.

    Vispār jau tieši lielajos tā tendence ir krietni izteiktāka. Pārlieku liela demokrātija”kā arī bieži vien tiek ļauts pašiem darbiniekiem izvēlēties” noved pie anarhijas. Novēlējums: lai visi tālruņi strādā perfekti un līkročus dzeniet prom

    Uldis M.
    23.10.2015 13:38
    Reply to  Deace Duck

    paldies par novēlējumu :D

    Mārtiņš Vācietis
    23.10.2015 13:19
    Reply to  Uldis M.

    Diemžēl liela daļa gļuku VISIEM vied-telefoniem rodas no neatbilstošas (bieži noklusētas) ekspluatācijas!
    Dažiem šķiet, ka nokritis telefons ar nesaplīsušu ekrānu ir uzvarējis, bet pastāv varbūtība, ka tu iekšā kaut kas mikroskopisks ir noticis pamatplatē, tad nu pie noslodzes vai citu apstākļu sakritības rezultātā TAS mikro plīsums dod par sevi ziņu!

    Deace Duck
    23.10.2015 13:27

    Viedi vārdi.Izdrukāt un izsniegt katram pie telefona iegādes.

    Uldis M.
    23.10.2015 13:44

    Jā, tā tas varētu būt, un es nebūt neapgalvoju ka tās Lumias ir sākušas gļukot stāvot uz rakstāmgalda… mani vienkārši uzrunāja frāze: “Lumias strādā kā tanki, negļuko, nav nekāda iemesla viņu mainīt” kas man lika atcerēties visus tos gadījumus ar Lumiu problēmām. Redz ka tepat turpinot komentārus nonācām pie kopsaucēja gluži kā x rakstīja:
    “ja lumiju nomet zemē, tai sākas gļuki kā jebkuram citam telefonam.”

    Ir jau labi ka ir paveicies un telefons “iet kā tanks”, bet tas nebūt nenozīmē ka tas ir izteikti izturīgāks eksplutācijā par citiem…

    Mārtiņš Vācietis
    23.10.2015 13:48
    Reply to  Uldis M.
    Uldis M.
    23.10.2015 14:08

    Offtopic –
    Ja pafilozofējam par tankiem tad patiesībā tanks nav nekāds uzticamības etalons! Jā tas tāds tautā iegājies teiciens, bet patiesībā tanki tika konstruēti salīdzinoši īsam eksplutācijas laikam – attiecīgi motora resurss mazs, kāpurķēžu mehānisma resurss vēl mazāks, arī pārgājamība tankam bija nosacīta – lielā svara dēļ tie slapjās vietās stiga iekšā, u.t.t. katrā ziņā tā nav tehnika kas kalpoja gadiem bez problēmām…

    Krotow
    23.10.2015 13:42
    Reply to  Deace Duck

    Pie WP pieejamā aplikāciju daudzuma, salīdzinot ar Android un IOS pieejamo aplikāciju daudzumu, tās dažas uz WP ejošās mainstrīma aplikācijas var paspēt izlaizīt un tad jau strādā. Un tad rodas jautājums: kam vispār vajag smartfonu, ja visu to pašu šodien piedāvā pusdārgs featurefons.

    P.S. Palieku pie viedokļa, ka Windows ir arhaiska muļķība. Vēl jo vairāk telefonos.

    Deace Duck
    23.10.2015 13:55
    Reply to  Krotow

    Tavuprāt daudzums visu izšķir? WP principā viss ir, izņemot dažu uzņēmumu specifiskas lietotnes. Piemēram Swebank. Tur akmens jāmet uzņēmumu politikas dārziņos, lai arī viņus var saprast..negrib investēt 3% tālruņu tirgū, no otras puses ignorēt 3 lielāko platformu ar izaugsmes iespējām ir stulbi un šodienas kapeikp1šana var dārgi atspēlēties tuvā nākotnē.

    Krotow
    23.10.2015 14:21
    Reply to  Deace Duck

    Tā ir viņu nauda un izvēle, kur investēt.

    Mārtiņš Vācietis
    23.10.2015 14:45
    Reply to  Deace Duck

    Tur ir švaki, esmu meklējis un atradis tikai mums 2 pazīstamas, bet ne mums Latvijai “piesaistītas” https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/dnb/9wzdncrdf974 https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/mobile-bank/9wzdncrcwp6n#app-details
    Uzrakstīju Nordea, lai pajautā saviem augšējiem bosiem lai atsūta appu un jūs iztulkosiet un ieliksiet te, bija atbilde 15 janvārī: “Paldies par Jūsu izteikto ierosinājumu! Tas tika nosūtīts par Mobilās
    aplikācijas attīstību atbildīgajam Bankas speciālistam tālākai
    izvērtēšanai.” un klusums! :)

    Raivis Rasnačs
    23.10.2015 15:23

    Jāpiekrīt, ka nekas spožs tur nav, bet es joprojām uzskatu, ka daudz kas var mainīties. Pēdējā laikā nebija jaunu ierīču – nebija ienākumu. Bet galvenā Windows Phone problēma kopš pirmsākumiem ir aplikāciju trūkums. Tur arī tika likts uzsvars, veidojot Windows 10 – viena aplikācija uz visām ierīcēmun mazākas galvassāpes izstrādātājiem. Runājot par pašu OS – grūti atrast fīčas, kuras ir iOS un Android, bet nav Windows 10 Mobile. Ja pat Facebook un Instagram veido aplikāciju Windows 10 platformai, tad, acīmredzot, viņi redz tur potenciālu. Līdz šim Facebook’am bija uzspļaut uz Windows (Phone).

    Frants
    23.10.2015 16:37

    Paldies Dievam, vairs neesmu WP lietotājs (bija Lumia925),kad pirku,nezināju,ka viņš daudz ko nespēj, tagad ir LG G4 un varu izdarīt visu, ko vēlos,atšķirībā no WP !!! Man svarīgi bija dažādi online un ne tikai TV un video (Latvijas tvplay ieskaitot ). Tagad varu visu !!!

    Oskars
    23.10.2015 19:47

    Man 925 . tagad gads un astoņi mēneši .
    Ir kritusi vairākkārt . Aŗeji ok . Uzkārusies arī ir kādas 10 reizes ar restartu salaboju . kādas 3-4 ar cieto restaru . pabieži zilais zobs nesavienojas ar auto . Ir bijusšas situācijas ,kad luminai nav aplikācija kura ir andritim , bet neatceros kāda , tātad nekas svarīgs . Nu vienu atceros audio grāmatas niet . Bet varbūt ja labi pameklētu vis būtu ok . Neesmu sajūsmā par nokias navigāciju ( par ko visi sajūsmā ) . Vispār kartes lietošana man nepatīk , kas man +/- savarīgi , daudz staigāju , pārgājieni . Var jau būt ,ka kaut ko nēesu izkodis , nepatīk ilgi urķeties . Tikko runāju ar diviem draugiem ex WP lietotājiem , vairs negribot . Nu foto kamera salīdzinot ar iponu pilnīgs un absolūts sū….

    Deace Duck
    23.10.2015 20:06
    Reply to  Oskars

    Jauks apgalvojums par kamerām kuras esot sū…, ja pat 2013.gada Lumia kameras, modeļi 1020 un 1520 vēl joprojām ir visu kameru Top10

    Deace Duck
    23.10.2015 20:31
    Reply to  Deace Duck

    Pavisam nesens kursors raksts, ka virkne andrīšu arī ieliek kloķi jaunākajam iphone http://kursors.lv/2015/10/14/dxomark-iphone-6s-kamera-piekapjas-vairakiem-android-konkurentiem/

    Oskars
    24.10.2015 09:12
    Reply to  Deace Duck

    Paldies par saiti uz kamerām . Lai gan man nav izmalcinātas prasības kamerai . bet iepriekš aprakstītais piemērs pa traku .

    Oskars
    24.10.2015 09:06
    Reply to  Deace Duck

    Piemērs . Sēžu konferencē pēdējā rindā . Rāda uz projektora shēmu kuru gribu nofotografēt . Manā luminā pat nekāda nojausma kādā valodā . arābu .ķīniešu ….. bet blakussēdētājas ipons ar uzdevumu lieliski tika galā . Pikseļi abiem vienādi , bet laikam šajā portālā tā ir liekvārdība , to jau visi zin. Ne jau tikkai pikseļos sāls . Es nemēģinu runāt par krāsu dzīvīgumu u t t . .Par 1020 vai 1520 . Atliek Tev ticēt . Bet tur jau arī tika īpaši likts akcents uz kameru .

    Deace Duck
    24.10.2015 11:20
    Reply to  Oskars

    Nē, nu nav jau tā ka iphone kameras metamas, vienmēr pēdējā iphone kamera ir topu augšgalos. Tikai es salīdzināšanai paņēmu Lumia dārgo galu, kas vismaz pietuvojas iphone cenai. Salīdzināt 700e vērtu iphone ar 70e budžeta Lumia iespējām nebūtu korekti.

    24.10.2015 09:59
    Reply to  Deace Duck

    Ja jau aizsākām sarunu par kamerām, šodien vienā lasītā Android blogā atradu kameras salīdzinošo testu, kurā uzvar…. iPhone. Komentāri zelts! :D http://www.androidauthority.com/blind-camera-shootout-winner-650299/

    Janis
    25.10.2015 15:15

    Muļkības!!
    paņem S6 un 6S un salīdzini pats, diez vai teiksi ka 6S ir labāka kamera :)
    Pieļauju, ka reāli vari salīdzināt :)

    25.10.2015 15:17
    Reply to  Janis

    Nu kāpēc muļķības, ja cilvēki ir sabalsojuši par iPhone? :)

    Purvavelns
    25.10.2015 15:30

    Kristap – jāatšķir divas lietas – labāka kamera bildītes labāk patīk cilvēkiem. Tajā linkā tas arī bija uzsvērts. Neviens nepēta pikseļus 100% – aifona bilžuki ir tādi koši aļa instagrams – cilvēkiem patīk un no turienes arī pieprasījums.

    25.10.2015 15:40
    Reply to  Purvavelns

    Nu ja nu.

    Janis
    25.10.2015 17:10

    Pats salīdzinājis esi?
    Pamēģini redzēsi kuram labāka kamera :)
    Iphone ir savādākas krāsas un ļoti labi var redzēt kā visās bildēs tie toņi ir vienādi. Toties tas atkal traucē detalizācijai utt. Tajā paša testā var redzēt vairākas likumsakarības vienam ķip izskatās labākas krāsas toties detalizācija nekāda utt. Plus vel cik daudzi no balsotājiem šo testu aplūkoja telefona ekrānā nevis uz kaut cik normāla izmēra ekrāna? Neaizmirsīsim, ka loti daudzās citās Eiropas un neEiropas valstīs jaunieši praktiski visam izmanto viedtālruņu un viņiem mājās pat nav pc.
    Reāli uztaisi testu vot salīdzini pats, kaut priekš sevis :)

    25.10.2015 17:53
    Reply to  Janis

    Tagad pie rokas vairs nav Samsung ierīču, bet cik atceros, tad tām bija lieliskas kameras, kas daļā gadījumu ļaus uzņemt kvalitatīvāku bildi nekā iPhone. Tieši tāpēc mani pašu izbrīnīja iepriekš pieminētā testa rezultāts.

    Purvavelns
    25.10.2015 13:44
    Reply to  Deace Duck

    kas ir visu kameru topos? Doxmarkā, piemēram, visaugstāk (bet arī jau noslīdējusi uz padsmito vietu) ir 808, kas arī saprotams – milzīgā sensora dēļ.

    Oskars
    24.10.2015 09:21

    Intresanti vai ar maniem telefona lietošana paradumiem tiktu galā budžeta lumina . reizumis endmondo ,ļoti reti navigācija , reti waze , here maps . internets . Ierakstīti radio raidījumi . Bet tā visa failu pārvalde man šīet pietiekami neērta lietošanā , kā rezultātā man ir vesela jūra novilktu , bet nenoklausītu raidījumu

    Guntis Treimanis
    25.10.2015 12:51

    Nedēļu atpakaļ pārgāju no Nokia uz Samsung.
    Pagaidām patīk,iespēju vairāk.Vienīgais mīnuss-baterija.

    Purvavelns
    25.10.2015 15:57

    Vispār, ja runā ar kamerām, tad Nokia/MS mūs visus pamatīgi paņēma priekšā ar mārketingu. Uztaisīja Nokia 808 PureView. Kameru, kas tā arī nāca par vēl – simbians jau sprāga nost. Joprojām tā ir nepārspēta un arī nepārspējama. Kālab? Sensora izmēra dēļ. Milzīgais sensors = automātiski nozīmē arī pamatīgu kameras moduļa resnumu. Bet tagad trends ir jo plānāk, jo labā. Visi tie tagadējie pureview – tam nav pilnīgi nekāda sakara ar TO pureview… Bet paguva iekodēt dažās galvās… Pie esošā telefona biezuma un sensora izmēra 99% vidējās klases un flagmaņi spēj uztaisīt, it sevišķi ar nelielu pēcapstrādi ļoti labas kartiņas, ko aplūkot turpat telefona, labākajā gadījumā planšetes vai datora ekrānā. Fiziku un optiskās shēmas vēl neviens nav atcēlis un nav arī dzirdēts, ka kaut kas ir pie apvāršņa. Lai, piemēram, Artis, tas kurš Ābols, neapvainojas, bet ko viņš fotografē, kad taisa testus? Pilnīgu FIGŅU, lietas, ko neviens normāls cilvēks ikdienā nefotografē – puķes pretgaismā utt, bez jebkādas, tā teikt, zinātniskās pieejas – un izsaka ļoti skaļus spriedumus. Un ne tikai figņu, bet arī dažādos gaismas apstākļos. Man liekas, ka vajadzētu papētīt kaut vai dpreview pieredzi, lai salīdzināšana nebūtu TIK subjektīva. (starp citu, daudziem pirmīt pieminētā mārketinga dēļ viņu 925tās un vēl… Read more »

    Janis
    25.10.2015 17:14
    Reply to  Purvavelns

    Atkal Tu mal par tiem sensoriem nu bāc, VISI taču zin tos fizikas likumus un ko dod lielāks sensors!!!!!!!!!!
    Taču tos pašus mazos sensorus var attīstīt un attīstīt!!!!!!
    Paskaties kaut, vai uz dslr pasauli ko tu labāk ņemtu 5d vai 7dmark2 vai 70d???
    Nu un ka 5d ir FF fokusējas viņš kā s**** ātruma nekāda un video arī nevar filmēt !!!!
    Ceru, ka saprati, ka jebukā gadījumā viedtālruņu kameras paliek labākas un tur vel daudz, ko ir iespējams attīstīt :)

    Purvavelns
    25.10.2015 17:25
    Reply to  Janis

    visi galīgi nezin, lielākajai daļai cilvēku pat nav nojausmas par sensora izmēriem – viņiem ir tikai viens parametrs – megapikseļi. Bet Tu jau nelasi, vai ne? Konkrēti te ir stāsts par šodienas PureView kamerām. man te viens paziņa noprka trubu “bet kamera tur ir pureview”, poņimaješ! Jau nosaukumā ietverts kaut kas no PURE. Runājot par FF – FullFrame arī āfrikā ir fulfreim. Kamerām dažāds pielietojums un mani kanona problēmas neinteresē, kāpēc 5d kaut ko dara lēnām. Katrai jomai sava kamera. Jebkurā gadījumā – tā ir profu kamera. Tu esi profs? Fotoprofs? Video profs? Filosofijas profs? Vai vienkārši kārtējais anonīmais “jancis”?

    Janis
    25.10.2015 18:51
    Reply to  Purvavelns

    Nē es esmu hobijists fotogrāfs:)
    1. Es nerunāju par kaut, kādiem pure/ pureview(kas tā pa f**** vispār ir?)
    2. es runāju par to ka Tu visos rakstos piemini savu sensora izmēru utt, jo gribi izlikties gudrāks uz citu fona kas bļauj par pixeļiem kuri ir ne mazāk nozīmīgi:)
    3. Canon problēmas arī mani neuztrauc lietoju Nikon, vnk no Nikon nebija, ko nomest salīdzināšanai, jo arī vecie d3 un d700 joprojām ir labi verķi.
    4. Tas ka Tu neesi ne foto filozofs, ne hobijists kur nu vel proofs ir pilnīgi skaidrs, ja nosauci 5d par profesionālu kameru:) Pastāsti man kas 5d ir profesionāls atšķirībā no teiksim Canon 700d vai pat 600d, vai līdzērtīgiem Nikoniem?
    5. Protams katra kamera domāta savai jomai, (arī milzum daudz megapixeļi ir ļoti svarīgi un ļoti atvieglo darbu), bet mēs runājam par viedtālruņa kamerām kā tādām, tātad ir svarīgi, lai būtu laba izšķirtspēja, fokusēšanās spēja, krāsas u.c. ne tikai tavs sensora izmērs:)

    Purvavelns
    25.10.2015 19:11
    Reply to  Janis

    nu redz, a mums te topiks par Mikrosoftu, saproti? Un tāpēc arī Tev ir WTF… es tak teicu, ka Tu nelasi, bet tikai triep. Tad Tu saki, ka 5D marki nav profu kameras? Ko tad tie mūsu pelnošie profi tās lieto? Nu nav tak entrī levels, vai tomēr? Karoče – lasi uzmanīgi, nevis uzreiz meties kaut ko pierādīt (it sevišķi, ja galīgi nesaproti, kādā topikā esi un par ko ir runa) Tātad – Gūgles tante un PureView. Sāc ar Nokia 808 un tad kautkādām tur 1020 Lumijām. Uzlabot var sensoru – nekad neesmu apgalvojis, ka nevar. Fiziku gan nevar piemānīt – kā bija platleņķis tā arī paliks. Un kā tas nav bijis piemērots portretiem, tā arī nebūs, lai cik mums smukas bildītes nepiedāvātu tas vai cits ražotājs. http://connect.dpreview.com/files/p/cms_posts/6960876743/lumia_sample.jpg es redzu labu izšķirtspēju, ok, drusku plastmasīgi, drusku pārasināts, bet platleņķa kropļojums paliek platleņķa kropļojums. Un ja Tu nelasīji, atkārtošu vēlreiz: 99% vidējās klases un flagmaņi spēj uztaisīt, it sevišķi ar nelielu pēcapstrādi ļoti labas kartiņas, ko aplūkot turpat telefona, labākajā gadījumā planšetes vai datora ekrānā.

    Janis
    25.10.2015 19:36
    Reply to  Purvavelns

    Es taču Tev jau teicu, ka runāju par to, ka Tu visu laiku bļauj par to sensora izmēru!!!
    1. Runāju par 5d ne par “markiem” Turklāt, ja cilvēks, ka pirmo kameru nopirks 1dx viņš būs pro?? un ja pro foķēs ar entry level kameru viņš vairs nebūs pro?? Tu maz pats apjēdz, ko runā??
    2. Paga, paga platleņķis?? Bāc a kas ir FF? Nu Tu te galīgi putrojies vecais :D tagad optiku sāc jaukt kopā ar sensoriem :D tieši ff var nosaukt par platlenķi un crop sensori ir vairāk taisnstūris(izmēri atšķīrās dažādiem ražotājiem).
    3. Es metos pierādīt, to ka Tu nevietā mal kaut, ko par savu ff, pat neizprotot to un labi apzinoties, ka TAS ir viedtālrunis!!!! A par resno seju neuztraucies to visu pielabos softs :D

    Purvavelns
    25.10.2015 19:49
    Reply to  Janis

    Kurā skolā mācījies?

    Janis
    25.10.2015 19:53
    Reply to  Purvavelns

    Kāda tam nozīme?:)

    Purvavelns
    25.10.2015 19:58
    Reply to  Janis

    spriežot pēc tā ko raksti… laikam jau liela, bet aizmirsti

    Janis
    25.10.2015 20:16
    Reply to  Purvavelns

    Nu tad pastāsti, ko es uzrakstīju ne tā??

    Vai beidzot pats saprati, ka esi saputrojies?:)

    Purvavelns
    25.10.2015 20:27
    Reply to  Janis

    Tu visu saputroji. Tu sāki runāt par FF. Kādā sakarā? Kādā sakarā sāki runāt par nesavien canoniem un saviem nikoniem? Labi, nebarošu trolli, tāpat gribēsi vienmēr paturēt sev pēdējo vārdu.

    Janis
    25.10.2015 20:49
    Reply to  Purvavelns

    Bet es taču Tev jau teicu:)
    Ierakstīju komentāru jo apnika ka Tu visur “mauj” par sensora izmēriem!
    Cenšoties tēlot visszini visās jomās, un uzskatot, ka tikai Tevis teiktais ir pareizs,pats nostādi sevi troļļa lomā

    Reklāma