Web Analytics
More
    Reklāma

    Microsoft oficiāli izziņo Lumia 950 un Lumia 950 XL, piemin Lumia 550

    Jaunākie raksti

    Vakar Microsoft oficiāli prezentēja savus jaunākos viedtālruņu flagmaņus – 5.2 collu Lumia 950 un 5.7 collu Lumia 950 XL, kuri ieguvuši 2560 x 1440 ekrāna izšķirtspēju. Abi viedtālruņi jau rūpnīcā saņems Windows 10 Mobile operētājsistēmu, kā arī jaudīgus sešu kodolu Snapdragon 808 (Lumia 950) un astoņu kodolu Snapdragon 810 (Lumia 950 XL) procesorus.

    Visas baumas par Lumia 950 un Lumia 950 XL ir piepildījušās – viedtālruņi saņems acs radzenes nolasītājus, kas tiks izmantoti lietotāja atpazīšanai un viedtālruņa atbloķēšanai. Apstiprināta un parādīta arī Windows 10 Mobile jaunā iespēja pieslēgt Lumia 950 un Lumia 950 XL monitoram un klaviatūrai, tādējādi iegūstot pilnvērtīgu Windows galddatoru.

    Reklāma

    Tiek ziņots, ka Lumia 950 un Lumia 950 XL nonāks Eiropā jau novembrī un viedtālruņu paredzētās cenas būs attiecīgi 599 un 699 eiro.

    Microsoft it kā garām ejot pieminēja arī budžeta klases Lumia 550, kas ASV maksās ap 140 dolāriem. Sīkāka informācija par šo modeli netika sniegta.

    microsoftlumia550large
    Microsoft Lumia 550
    lumia 950 xl
    Microsoft Lumia 950 XL

    https://www.youtube.com/watch?v=snEIjWR4lQw

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    57 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    07.10.2015 09:12

    Hmm..par to viena OS visam un pilnvertigo galdatoru..protams, epastam browser un un ofisam tas der, bet vai es varesu stradat at citam programmam izmantojot tikai telefona un so kastiti? Ja es nevaru stradat ar, piemeram, Photoshop, tad tur ari sapnis par “pilnvertigo” PC kabata beidzas..

    Purvavelns
    07.10.2015 09:27
    Reply to  Kaspars

    var instalēt fotošopu, bet tā tomēr ir specifiska vajadzība (šauri profilēta) lielākoties jau tas ir parastajam darbiniekam – ofisa programmas, kādi crm rīki utt.

    07.10.2015 09:30
    Reply to  Purvavelns

    Tiešām te ir tik daudz lasītāju, kas ikdienā pelna maizi strādājot ar Photoshop? Man šķiet, ka pie Apple jaunumu rakstiem arī kaut kā bieži piesauca tieši Photoshop. Sak, ja uz tā nedarbojas Photoshop, tad ierīce nekam neder :)

    Kaspars
    07.10.2015 09:55

    no, no no…jautājumā photoshop bija tikai kā piemērs – tikpat labi varam aizstāt ar CorelDraw, Autocad vai dajebko citu
    Pārfrāzēšu saprotamāk..
    Vai savienojot telefonu ar šo staciju varēs lietot ko vairāk par no WindowsStore ielādētām aplikācijām?

    Purvavelns
    07.10.2015 10:11
    Reply to  Kaspars

    tak saku – instalē jebko, ko tev liekas pavilks 3gb operatīvās atmiņas. starp citu cs3 fotošops pavilks, ja vien nemēģināsi ahūnus psd failus ar simtiem leijeru un efektu

    drinkits
    07.10.2015 13:27
    Reply to  Purvavelns

    Cik man zināms, Continuum atbalsta tikai Universall Apps jeb tikai appus no Store.

    Purvavelns
    07.10.2015 13:59
    Reply to  drinkits

    vai tur nebija tā, ka tikai universal appi iet telefonā, piemēram, uzinstalē desktopa režīmā chrome, telefonā viņš neies, bet kād pārslēgsies desktopā – ies? ahā, palasījos, drusku jāpagaida… http://www.theverge.com/2015/10/6/9464639/microsoft-windows-10-mobile-continuum-hands-on

    drinkits
    07.10.2015 14:51
    Reply to  Purvavelns

    Nu nebūs tur pilnvērtīgas desktop progas, tikai universall apps. Lasi uzmanīgāk.

    Purvavelns
    07.10.2015 15:26
    Reply to  drinkits

    tiešām, palasīju… bet funktieris tāds, ka tagad developeri savas desktoopa progas centīsies pielāgot. domāju, ka tas ir laika jautājums

    07.10.2015 15:28
    Reply to  Purvavelns

    Aha, pieci gadi. Tieši tik gados izstrādātāji tā arī nespēja pienācīgi aizpildīt Windows Phone Store.

    Purvavelns
    07.10.2015 15:30

    nu mēs tak vakar saderējām… jū nou.

    Oskars
    11.10.2015 09:29

    Reizēm ir bijušas situācijas ,kad man uz WP nav pieejama aplikācija kura ir andrim iponam .

    drinkits
    07.10.2015 15:35
    Reply to  Purvavelns

    Tur jau nav jāpielāgo, bet gan no jauna jāuzraksta. Pārāk maza niša, lai kāds censtos desktop appus par universal pārtaisīt. Pamatā gan jau tikai phone appus uztaisīs par universal – Instagram, Office, Twitter utt.

    Janis
    08.10.2015 07:11
    Reply to  Kaspars

    Pājols esi??
    Kam tev Photoshop tur vajag?? Ar ko tad foķē ja nav noslēpums??
    Paskaties uz telefona specifikācijām un padomā ar galvu!!!
    No portatīvā datora aptuveni ~700eur vērtībā jau ir besis strādāt ar Photoshop un raw failiem it īpaši ņemot vērā megapikseļu pieaugumu mūsdienu dslros!!
    var būt pēc 5 -10 gadiem pa desmit bildītēm varēs apstrādāt,,,

    x
    07.10.2015 09:13

    dzesēšana ar šķidrumu, lai smadzenes neuzvārās, nezinu, telefonā tas jau ir bijis?

    vectēv, atnes ūdeni no akas? es te ilgāk parunāju ar mammu, izšāva radiators!

    Purvavelns
    07.10.2015 09:37

    Kaut kā no Kursora puses nemana ne kripatas entuziasma, tikai sausa notikumu atreferēšana… nevar i salīdzināt ar ažiotāžu pēc jaunā, visu laiku labākā un visrozīgākā izziņošanas. Bet ja godīgi (un MS galīgi nav mana mīlākā kompānija) ja salīdzina abus pasākums, tad šoreiz MS ielika apple vienos vārtos ar visu, rezultāts apmēram 100:0. Inovācijas, produktivitāte, nekāda savu olu glaudīšana, ka šis ir visveiksmīgākais pārdotais utt. Jā, aifons smukāks, aipadlas smukākas, eiri un figeiri smukāki, bet nu inovāciju un tehnoloģiju atrāviens šoreiz iespārda – var redzēt, ka uzsvars ir uz DARBARĪKIEM! Un viss pārējais pievilksies. Man izskatījās, ka platforma vakar svinēja svētkus – būs izrāviens

    Kārlis
    07.10.2015 09:49
    Reply to  Purvavelns

    Jā, patiešām acīs duras inovatīvās rozā krāsas viedtālruņa slavināšana salīdzinājumā ar pieticīgajiem MS jaunumiem.

    07.10.2015 15:57
    Reply to  Kārlis

    Šoreiz tas ir laika un plānošanas jautājums. Es pats prezentāciju pilnā apmērā paspēju apskatīties tikai šodien un šķita, ka par jaunumiem jāpainformē ātrāk. Nākamreiz raudzīsim tādas lietas ieplānot laicīgāk.

    Arī mēs Kursors.lv labāk gribētu šo jaunumu atskatu redzēt tādā paskatā un formā kā tas bija ar Apple jaunumiem, jo, manuprāt, arī Microsoft prezentētie jaunumi bija pietiekami nozīmīgi.

    vilnis salenieks
    07.10.2015 09:43

    hm, ja varētu pieslēgt pie PC izmantojot vienmēr kautkur mētājošos vadu tas būtu jau kaut kas, bet ta sanāk, ka jāpērk kautkāds papildus devaiss caur kuru tad var gan pie klaviatūras un peles, gan pie monitora pieslēgties, pie tam ja negribas līdzi nēsāt, tad vismaz divi

    Purvavelns
    07.10.2015 09:47

    pirmkārt, kas papildus devaiss nāks komplektā, otrkārt, lielākā daļa cilvēku jau nav tik ahūni mobīla, lai viņiem vajadz’tu piecās vietās obligāti kaut kur pieslēgties. Pārsvarā – darbs, mājas… jā būs grūti, ja gribēsi apstaigāt visus draugus un mīlākās un parādīt cik kruts esi, BET tam jau domāti cita ražotāja izstrādājumi, ne?

    vilnis salenieks
    07.10.2015 10:01
    Reply to  Purvavelns

    Tu jau tā kā aš personiski to lietu uztver :) ne, ne kā reize esmu Microsoft ekosistēmā un arī gaidīju jauno continuum iespēju, tomēr uzskatu, ka lieka ierīce pa vidu sarežģī un ierobežo lietotāju gan skaitu, gan izplatību, ja saki ka dos līdzi, tas labi, kaut arī pieļauju ka neflagamaņi varētu arī nesaņemt to kastīti komplektā. Varbūt jāspiež uz monitoru ražotājiem, lai ievieš kautkādu bezvadu pieslēgšanas iespēju

    Purvavelns
    07.10.2015 10:06

    es to nedomāju gan personiski :D es domāju, ka neflagmaņiem nebūs šī iespēja – tur tomēr vajadzīga tā jauda – normālam galddatoram prasās vismaz 4gb atmiņas kā starting points. man ir 32, bet nu cita darba specifika – es arī nedomāju, ka hevī fotošopa, afterefekts vai autocada darbināšana būs šī produkta topiks

    KKTK
    07.10.2015 09:47

    Kādreiz M$ dzelži bija ĻOTI kvalitatīvi. Nokia arī it kā… Vai tagadējie M$ dzelži arī būs pārāki par vidējo visuvajagietaupīt korejieti?

    Krotow
    07.10.2015 18:33
    Reply to  KKTK

    M$ gadījumā jāņem vērā, ka uzsvars ir uz vārda “dzelži”.

    armandsz226
    07.10.2015 10:00

    Ar nepacietību gaidu Microsoft Display Dock un jaunās Lumia apskatu. Ja telefons spēs pieklājīgi aizvietot mid-range datoru, tad jā – pieprasījums pēc laptopiem, galda datoriem varētu kaut mazliet mazināties. Atminos kā planšetes iznīdēja 10 collīgos netbooks.

    07.10.2015 10:05
    Reply to  armandsz226

    Arī ar nepacietību gaidu 950tās Lumijas. Pagaidām saglabāju veselīgu skepsi.

    Par laimi šobrīd nosprāguši gan netbooki, gan 10″ planšetes!

    x
    07.10.2015 10:44
    Reply to  armandsz226

    >pieprasījums pēc laptopiem, galda datoriem varētu kaut mazliet mazināties.

    apskatāmies cenu šai lumijai, tad cenu laptopam kas lieliski pavelk ikdienas darbus….domāju, nav jāskaidro, ka TIK ļoti pārmaksāt ir gatava vien neliela daļa cilvēku. Par 950 cenu sanāk telefons, laptops un pāri paliek, protams, ja nevajag tieši 950.

    Uldis M.
    07.10.2015 11:27
    Reply to  x

    Jā jā, vecais stāsts ar kuru sevi mierina visi kas nevar atļauties nopirkt normālu premium viedtālruni…
    Es gan labprātāk izēlos vienu premium ierīci kas nēsājama kabatā, nevis staipu līdzi kaudzi ar lētām drazām…

    x
    07.10.2015 11:54
    Reply to  Uldis M.

    da labi tev jokus dzīt…premium ierīce ko tirgo visos mobtelu kioskos un var nopirkt jebkurš pffff

    premium ir ferrari, nevis apple vai microsoft.

    par stacionāro darbību jautājums, kā realizēta akumulatora lādēšana – lai turot dokā, netiktu nemitīgi lādēts kas neglābjami saīsina akumulatora darba mūžs. No epizodiskas lietošanas dokā nekas arī nenotiks, bet ja tā ir ikdiena (tiešām lieto kā datora aizstājēju) tad visādi var būt.

    Uldis M.
    07.10.2015 12:16
    Reply to  x

    jā – par tēmu kas tad īsti ir “Premium” diskusijas ir bijušas ne viena vien… viens ar to saprot kaut ko kas ir labāks par standarta, otrs kaut ko patiešām ekskluzīvu. lai nu paliek…
    Par akumulatoru lādēšanām runājot – redz litija aķīšiem ir tāda specifika ka lādējot līdz ~80%, tiem tiek kaitēts salīdzinoši daudz mazāk kā lādējot tos līdz 100% pat tesla šo izmanto savos automobiļos lai nekautu nost akumulatorus. Enīvei ar šo es gribēju pateikt ka nebūtu problēmas uztaisīt ka dokstacijā aparāts netiek lādēts ja akumulatora līmenis nav zemāks par 75% vai tamlīdzīgi…

    x
    07.10.2015 13:05
    Reply to  Uldis M.

    nav problēmu uztaisīt, bet nez kāpēc daudziem laptopiem tas nav uztaisīts. Dažiem ir softs kur to var pieregulēt, dažiem tas ir biosā, bet dažiem kā ir, tā ir – ātrāk mainīs bateriju.
    Tas par laptopiem runājot, bet telefonos diez vai ir battery provisioning, lai rāda ka uzlādēts līdz 100% bet iekšēji kontrolieris lādē līd tiem pašiem 85-90% lai baterijai ilgāks mūžs. Iebūvētajām tas būtu īpaši svētīgi.

    Skats
    07.10.2015 14:30
    Reply to  Uldis M.

    Līdz šim gan dzirdēts, ka baterijam kaitē, ja tās neuzlādē līdz galam?

    Uldis M.
    07.10.2015 14:49
    Reply to  Skats

    Lādējamās baterijas ir dažādu tipu un attiecīgi ar dažādām īpašībām. Diemžēl uzskati par ierīču akumulatoriem un to lādēšanas īpanībām daudziem ir saglabājušies no Ni-CD, Ni-MH akumulatoru laikiem. Jā, šiem bija saucamais “atmiņas efekts” un ideālā lādēšana bija līdz galam izlādēt un līdz galam uzlādēt. Mūsdienās absolūtais vairākums ierīču lieto Li-ion un Li-Pol akumulatorus, kuriem attiecīgi veselīgāk ir nelādēt tos līdz 4,2V (100%). Kaut kur internetā redzēju tādu tabulu – kur bija uzlādes līmenis pret uzlāžu ciklu skaitu – attiecīgi ja lādē Litija akumulatoru līdz 100% (4,2V) tas kalpo ~500 ciklus, ja līdz 90% tad 1000, ja līdz 80% tad šādi to var lādēt pat 2000 reizes! Tas viss protams ļoti atkarīgs no akumulatoru kvalitātes un izmantotajiem materiāliem, bet ideja aptuveni tāda…

    Purvavelns
    07.10.2015 12:44
    Reply to  x

    lētākais dators + lētākais teļepons = apm. 200 eiras. Lumpeņu bazars sanāk. Ļoti liela LV daļa ir gatava aifona (vai cita zīmola flagmanī) dēļ iejūgties divu vai trīs gadu kredītos pilnīgi IRACIONĀLU iemeslu dēļ. Un tur būs NULLE saistības ar PRODUKTIVITĀTI/darba instrumentu, kas izskatās paliek par microsoft mārketinga “darba zirgu”. Šodien kā parasti par visu PRET vai vienkārši kašķīgs?

    x
    07.10.2015 13:15
    Reply to  Purvavelns

    Rēķināsim 400 uz abiem kopā, 200 tomēr baigi paknapi. 3-4 gadus noiet rūkdami. Man rūp get the job done un samērā pie kājas, kurā segmentā mani iešķiro. Šodien vienkārši kašķīgs.

    Purvavelns
    07.10.2015 13:18
    Reply to  x

    diez ko strādīgs neesi, ja laika tik daudz rakstīt komentārus…

    x
    07.10.2015 13:45
    Reply to  Purvavelns

    britu zinātnieki vēsta, ka darbs bez īsām, bet regulārām pauzēm kļūst neefektīvs

    Purvavelns
    07.10.2015 15:29
    Reply to  x

    es baigi nepaļautos uz britu zinātniekiem. A – es pats esmu sarakstījis portāliem divus “BrZiPē”; B – viņi ir izpētījuši, ka optimālais siera šķēles biezums ir 0,8 līdz 5 mm…………………………..

    07.10.2015 15:22
    Reply to  armandsz226

    Es gan domāju, ka netbuki nomira dabīgā nāvē paši. Jo praksē tie bija pilnīgi mēsli.

    Uldis M.
    07.10.2015 17:21

    Tieši tā. Sākotnējā ideja bija laba Ultraportatīvs dators – bet realitātē bija divi lielie mīnusi – Performance un displeja izmērs – kas negāja kopā ar Desktop OS un Desktop software. Cilvēki ātri vien attapās ka tas nekam neder – ka iNtel Atom ir par lēns un pilnvērtīgus softus mazajā displejā lietot nav ērti…
    Šobrīd Microsofts atkal grib pacelt šo ideju ar savu “viedtālrunis kurš spēs darbināt Desktop software”. Jā jā, zinu – tur jāsprauž dokā pie klavas un lielā ekrāna, bet…
    padomājam paši vai tas tiešām ir ērtāk kā vienkārši mājās piesēsties pie kompja un to atmodināt no snaudas? Vai no rīta jāskrien no gultas līdz galdam uz kura modeinātājs zvana dokā kur ticis līdz 39% video renderēšanas kopš vakrdienas?

    Krotow
    07.10.2015 18:40

    Netbuku aiziešana ir likumsakarīga: tie nebija ērti parastajam biroja darbam dēļ lēnuma un nepietiekamas vienlaicīgi redzamās dokumenta daļas. Filmu skatīšanai un spēlēm arī nē tā paša lēnuma dēļ. Atlika šauri specifisks pielietojums, kā admina izbraukuma dators u.tml., taču tas ir pārāk mazs tirgus.

    Skats no alas
    07.10.2015 10:20

    Manuprāt, 950 būs vērā ņemama ierīce, piekrītu tiem, kas teica par sakarīgām tehnoloģijām, pieņemu, ka arī kvalitāte nostrādāta būs uz goda un cena, kas ir par trešdaļu zemāka kā aifonam, varētu uzrunāt. Drošības jautājums MS, pieņemu, arī, ir nopietnāks kā Apple. Protams, nav ilūziju par ASV un citu specdienestu pieejamību tālruņa saturam vai GPS , bet Apple pirkstu nospiedumu skanēšana man vienmēr šķitusi, iespējams, paranoidāli, bet savdabīga sava privātuma labprātīga atdošana korporācijām un co. Bet nu jā, šai aspektā droši vien būtu jāraugās uz Blackberry ar BB10 OS. Labprāt izvērtēšu šo ierīci kad tā parādīsies LV.

    Purvavelns
    07.10.2015 11:45
    Reply to  Skats no alas

    Blackberry tak vēl nesen bija ofic. āmurikāņu valdības ierīču piegādātājs. tipa – specdienesti var iet gulēt? :D :D :D

    Raivis Rasnačs
    07.10.2015 16:07

    Kopumā ļoti simpātiski telefoni – solīds dizains, jaudīgi dzelži.
    Gribētos vairāk palasīt par to “liquid cooling” tehnoloģiju. Ja tas praksē tiešām strādā un saglabā normālu temperatūru, neatkarīgi no slodzes, tad jāsaka “wow”, ka tik plānā ierīcē ir izdevies kaut ko tādu realizēt.
    Dikti stilīgi ir tie metāla un ādas vāciņi. Daudzi mediji jau publicēja salīdzinājumu starp šiem un citu firmu flagmaņiem, rezultātā šie ieliek kloķi daudziem.
    Vienīgais, kas nedaudz šokē, ir baterijas darbības laiks. Vairāk par 1 dienu šie neizvilks.

    07.10.2015 16:35

    Kāds ir paspējis izpētīt kā telefonā darbojas tas liquid cooling? Es pieņemu, ka tur tā šķidruma daudz nav. Drīzāk kaut kādas šķidruma lāses kaut kā tiek dzenātas?

    KKTK
    07.10.2015 17:18

    Gan jau kaut kas līdzīgs motherboard heatpipe – retināta gāze. Tikai maza mazītiņa :)

    Raivis Rasnačs
    07.10.2015 20:34

    Šķidruma noteikti nav daudz, bet mani šokē jau tas fakts, ka 8mm biezā ierīcē var iebūvēt caurules, pa kurām to šķidrumu dzenāt. Man liekas, ka par šito nošokējos ne tikai es, bet daudzi viedtālruņu ražotāji. Komentāram pievienoju attēlu no prezentācijas, kur tās caurules redzamas.comment image

    Janka
    07.10.2015 19:02

    Kurš gan tagad izvelk ilgāk par dienu?
    Gandrīz tikai īpaši šim nolūkam veidoti telefoni, ķīniešiem ir viens otrs šāds ilgdzīvotājs.

    Raivis Rasnačs
    07.10.2015 20:29
    Reply to  Janka

    Mans 640 XL izvelk vismaz 2 dienas, nereti pat visas 3. Tiesa, pārāk aktīvi nelietoju. Bet arī specenē ir rakstīts, ka gaidīšanas režīmā 38 dienas jānoiet. Savukārt 950/950 XL tikai 12 dienas. Nedaudz ir starpība, ne?

    Janka
    07.10.2015 18:59

    Telefoni sakarīgi, bet mani vairāk ieinteresētu kāds 830-tās Lumijas līdzinieks tipa 850..

    drinkits
    08.10.2015 08:57
    Reply to  Janka

    Man no 830 asajiem stūriem drīz būs caurums plaukstā. :D

    khe
    09.10.2015 17:31
    Reply to  Janka

    Un metāla rāmis ziemā pie ausis saldē :D

    07.10.2015 22:02

    Šis raksts vieš mazliet lielāku skaidrību tajā šķidruma dzesēšanas sistēmā: http://microsoft-news.com/heres-how-the-liquid-cooling-system-works-in-the-surface-pro-4/

    Oskars
    10.10.2015 23:05

    ir 925 WP jau tūlit 2 gadi , pirmais viedais ,tā kā ar citiem salīdzināt no lietotāja pieredzes nevaru nevaru bet….. laikam 950 nebūs nākamais .

    Oskars
    11.10.2015 09:36

    Tagad būs 950 , bet man jau šķita ,kad vairs par Win uz viedajiem vairs nedzirdēsim . Jau izplatīju sazvērestības teorijas par tirgus sadali .No sērijas Win pamet viedo lauciņu . Vēl ne tik sen uz sony, samsung u t t bija visamz viens modelis ar windows . Tagad LMT mājas lapā vispār viens modelis ,un tas pats budžeta nokijs ?? !!

    x
    11.10.2015 11:13
    Reply to  Oskars

    LMT ir tikai operators, nevis ražotājs. Operatoram kā tel. tirgotājam ir savs funkctieris, varbūt viņi nedabū kāroto cenu vai ir citi iemesli, piem. viņi izrēķina ka win telefons guļ plauktā X dienas ilgāk par līdzīgas cenas androīdu.

    Ir daļa cilvēku kuri telefonu izvēlas no operatora piedāvājuma un ir daļa, kas sev nopērk vajadzīgo modeli un lieto tīklā, kas tobrīd ir izdevīgāks. Tāpat kā ir cilvēki, kuri pieskrūvē virs izlietnes krānu, kuram šodien ir atlaide un cilvēki, kuri pērk krānu, kas viņuprāt vislabāk piederās izlietnei un telpai.

    Purvavelns
    11.10.2015 12:20
    Reply to  x

    ar kādu krānu piedzimst, ar tādu jādzīvo.

    Reklāma