Web Analytics
More
    Reklāma

    Linstow Center Management tirdzniecības centri pirmie Latvijā īsteno iBeacon orientēšanās spēli tirdzniecības centros

    Jaunākie raksti

    Pirmais Latvijā, Linstow Center Management (LCM) piecu Galactico tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs, tirdzniecības centros ieviesa inovatīvo iBeacon tehnoloģiju, padarot iepirkšanos vēl izklaidējošāku.

    Galactico tirdzniecības centros iBeacon tehnoloģija veiksmīgi ieviesta interaktīvā viedtālruņu lietotnē, kuru izmantojot tirdzniecības centru apmeklētāji devās orientēšanās spēlē. Tas ir pirmais gadījums Latvijā, kad šādā veidā izmantota tehnoloģija, kas pasaulē augstu novērtēta, kā lietotājiem ērts navigācijas,  mārketinga un izklaides instruments.

    Reklāma

    Galactico KOLOSĀLE starpsezonas izpārdošanas laikā ikviens bija aicināts jebkurā no pieciem Galactico tirdzniecības centriem piedalīties orientēšanās spēlē. Spēles dalībnieki viedtālruņos lejuplādēja lietotni un ar tās starpniecību varēja atrast tirdzniecības centros izvietotos orientēšanās punktus. Lielāko interesi izrādīja tirdzniecības centra Galerija Centrs un tirdzniecības centra Origo apmeklētāji.

    „Inovatīvu un interaktīvu tehnoloģiju izmantošana tirdzniecības centros ir tendence pasaulē, un arī Latvijā strādājam, lai ieviestu labāko no tā, kas mūsu klientu iepirkšanās pieredzi padara patīkamāku, ērtāku un izdevīgāku. iBeacon tehnoloģijas izmantošana spēles veidā Latvijas tirdzniecības centros bija unikāls notikums un jau pirmajā reizē guva gan plašu atsaucību, gan pozitīvas atsauksmes. Jau tuvākajā laikā gaidāms spēles turpinājums,” stāsta SIA Linstow Center Management centru komercdirektore Evija Majevska.

    iBeacon ir inovatīva Bluetooth 4.0 Low Energy tehnoloģija, kas izmantojot mazus energotaupīgus signālu raidītājus komunicē ar lietotāju viedtālruņiem. Šīs mazās Bluetooth ierīces spēj raidīt no dažu centimetru līdz 70 metru rādiusam, kā arī prot noteikt lietotāja attālumu līdz tām. iBeacon tehnoloģija ļauj viedtālruņa lietotājam saprast tā atrašanās vietu lokālā mērogā un balstoties uz to saņemt attiecīgu informāciju.

    Galactico tirdzniecības centru attīstītājs (t/c Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo) un nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA Linstow Center Management Latvijā darbojas jau 18 gadu. Kopējā LCM apsaimniekojamā tirdzniecības centru platība Latvijā ir vairāk nekā 230 000 m², bet visā Baltijā 329 000 m² (LCM apsaimnieko arī lielāko t/c Ülemiste Igaunijā).

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    23.10.2015 08:47

    Oi, kā šī raksta beigās vajadzēja rindkopu, ka staigāšana sasmakušā turdzniecības centrā veselību nekādi neuzlabo. Īstā orientēšanās ir, tik pat plaši masām pieejamā vietā – mežā – http://magnets.lv

    23.10.2015 08:54
    Reply to  KKTK

    Paldies, ka pievienoji šo rindkopu vismaz komentāru sadaļā! :) Bet ja nopietni, tad šad un tad nākas apmeklēt arī iepirkšanās centrus (man pašam šī nodarbe ne pārāk iet pie sirds) un feini, ka tajos brīžos vismaz ir interesantas lietas ko darīt (kamēr sieva/draudzene iepērkas). Bez tam, šī konkrētā iBeacon “spēle” reāli darbojas (bija iespēja izmēģināt) un ļauj labāk iepazīt arī servisus, kas pieejami konkrētajā tirdzniecības centrā. Es, piemēram, nemaz nebiju pamanījis, ka ir padomāts par cilvēkiem, kas veikalā ienāk ar slapjiem lietussargiem (pie durvīm ir maisiņi lietussargiem). Tātad, ir savi plusi.

    Edmunds
    23.10.2015 09:33

    Neturi sveci zem pūra, padalies, kur ir tie maisiņi ???

    23.10.2015 09:35
    Reply to  Edmunds

    Konkrēti t/c “Galerija Centrs” maisiņus redzēju pie ieejas, kas uz stacijas pusi. Pie sienas tureklis ar tādiem zilgani violetiem maisiņiem.

    24.10.2015 00:30

    Parādu arī vizuāli ;)

    Purvavelns
    25.10.2015 16:35

    protams. un nākamajā reizē Tev kājas pašas nesīs uz Galeriju Centrs iepirkties. Urrā mārketingam! Starp citu – a pats, ko neiepērcies, visu atstāj sievas ziņā – vecais labais sadalījums – vīri nes mājās naudu – sievas audzina bērnus un iepērkas?

    25.10.2015 17:35
    Reply to  Purvavelns

    Jā, urrā tehniskajam un mārketinga risinājumam, kas man pastāsta, ka veikalā ir šāds labums! Ja es lietotu lietussargus, tad šis būtu ļoti noderīgi.

    P.S. Man gluži vienkārši nepatīk iepirkties (konkrēti, drēbes). Labprāt reizi gadā nopirktu dažas bikses, kaudzīti pelēku t-kreklu, dažas jakas un vairs par šo nogurdinošo lietu nedomātu.

    Purvavelns
    25.10.2015 17:38

    Tev jāiet Stīva pēdās – viena modeļa džinsi un viena parauga… pac zini kas :D

    25.10.2015 17:42
    Reply to  Purvavelns

    Es lieliski viņu saprotu. Apģērba meklēšana un iegāde ir lieks čakars. Tāpat kā ēšana un gulēšana. To visu varētu aizvietot ar krietni noderīgākām lietām.

    x
    23.10.2015 10:33

    testē izsekošanas tehnoloģijas, es vienmēr atbalstu rūpīgus testus.

    Reklāma