Web Analytics
More
    Reklāma

    LG sadarbībā ar General Motors izstrādā jauno Chevrolet Bolt EV

    Jaunākie raksti

    General Motors (GM) izraudzījies par partneri LG Electronics (LG), lai radītu nākamās paaudzes elektrisko automašīnu Chevrolet Bolt EV, kas ar pilnu akumulatora uzlādi spēj nobraukt vairāk nekā 320 kilometrus. Lai patērētājiem piedāvātu cenas ziņā pievilcīgo pirmo garo distanču elektrisko automašīnu, bija nepieciešama vēl nebijusi piegādātāju sadarbība, lai apvienotu zināšanas izklaides iekārtu, akumulatoru sistēmu un komponenšu izstrādē. Chevrolet apstiprinājis, ka Bolt EV ražošana tiks sākta 2016.gada nogalē.

    LG piegādājis Chevrolet Bolt EV plašu jaunu komponenšu un sistēmu klāstu, tostarp:

    • Elektriskās piedziņas dzinēju (izgatavots pēc GM dizaina)
    • Jaudas pārveidošanas moduli (pārvērš līdzstrāvu maiņstrāvā piedziņas mehānismam)
    • Salona lādētāju
    • Elektrisko klimata kontroles sistēmas kompresoru
    • Akumulatoru šūnas un komplektus
    • Augstas jaudas sadales moduli (pārvalda augsta sprieguma plūsmu dažādām komponentēm)
    • Akumulatoru sildītāju
    • Palīgierīču jaudas moduli (nodrošina zema sprieguma jaudas piegādi palīgierīcēm)
    • Jaudas līnijas komunikācijas moduli (pārvalda komunikāciju starp automašīnu un līdzstrāvas uzlādes staciju)
    • Automašīnas instrumentu paneli
    • Izklaides sistēmu

    „Chevrolet nepieciešams būt revolucionāram, lai saglabātu mūsu līderpozīcijas elektrifikācijas jomā,” norāda GM globālās produktu attīstības, iegāžu un piegādes tīklu nodaļas viceprezidents Marks Reuss. „Paņemot mūsu inženierijas drošsirdību, kas iepazīta Chevrolet Volt un Spark EV modeļos, un to apvienojot ar LG Group pieredzi, mēs esam spējīgi pārvērst nozarē pirmās garo distanču cenas ziņā pievilcīgās elektriskās automašīnas konceptu realitātē.”

    „Pateicoties tam, ka mēs esam izraudzīti par GM elektrisko automašīnu partneri, LG tiek pozicionēts kā nozīmīgs spēlētājs nākamās paaudzes automašīnu tehnoloģiju jomā,” sacīja LG Electronics Vehicle Components Co. prezidents un vadītājs Lī Vujuņs. „Iespēja strādāt ar GM pie tik revolucionāras tehnoloģijas norāda uz ieguldījumiem, ko tradicionālās tehnoloģiju kompānijas var sniegt autorūpniecības vidē.”

    LG Electronics Vehicle Components vadīja komandu, ko veidoja LG uzņēmumi, tostarp LG Chem, LG Innotek un LG Display, lai palīdzētu izstrādāt Bolt EV. LG Electronics investējis vairāk nekā 250 miljonus dolāru inženierijas un ražošanas rūpnīcā Dienvidkorejas pilsētā Inčhonā, lai atbalstītu komponenšu izstrādi un Bolt EV komponenšu ražošanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    19 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    A
    22.10.2015 17:33

    Garo distanču?? 300 km ir minimums lai vispār uz tā peņģerota pusi paskatītos

    Artis Markots
    22.10.2015 18:57
    Reply to  A

    Gribi teikt, ka katru dienu uz darbu brauc 120 km?

    Ansis
    23.10.2015 10:36
    Reply to  A

    320 tiešām varētu būt robeža pie kuras var apsvērt elektroauto iegādi bez range-extender. Kaut gan IMHO labāk lai baterijas pietiek tikai tiem 50km 30minūtēs, bet ar benzīna ģenerātoru, kā daudz bateriju, bet cena mākoņos.

    KLF
    22.10.2015 21:29

    Ceļš uz copi 200km uzlādes iespējas =0 ko nu? Domāju LV mērogā 550 km ar uzlādi minimums. Lādēt 2x pusceļā stulbi turēt 2 auto Zūd eko loģijas loģika + izmaksas x2 , pagaidām garām?

    22.10.2015 21:49
    Reply to  KLF

    Es domāju, ka nav viss nemaz tik slikti. Ir pamatīgi jāapdomājas kādi ir ikdienas braukšanas paradumi un jāsaprot ar kādu range būs pietiekami. Būs cilvēki, kas ikdienā burzās tikai pa Rīgu un tādiem ar šo 300 km range būs pietiekami teju visai nedēļai. Ja ārpus pilsētas tālāk jāizbrauc reti, tad tādiem apstākļiem var auto izīrēt vai no kāda aizņemties. Ja saimniecība lielāka, var apdomāt arī otra (vai trešā) auto iegādi. Ja vēl tie elektroauto būtu pieejami cenas ziņā, varētu pavisam reāli apsvērt tāda iegādi.

    A
    23.10.2015 15:54

    Kristap, aizdod man auto, lai šīs nedēļas nogalē varu izbraukt ārpus pilsētas! :)

    Aldis Esmits
    25.10.2015 16:32

    Ir daudz sliktāk. Ko piemēram ar elektroauto var iesākt Purčika 9-stāvenes 9 stāva apdzīvotājs? Mest garu vadu uz leju lādēšanai ? No rīta ar autobusu braukt uz retajām uzlādes vietām ?

    Purvavelns
    25.10.2015 16:38
    Reply to  Aldis Esmits

    Purčika 9stāvenes 9. stāva iedzīvotāji braukā vai nu ar X5 vai otro golfu. Dzīvot padomjlaika bloka mājās – tas ir īpašs sevis mocīšanas veids un diez vai tā publika ir mērķa auditorija. Jaunajos projektos ir apakšzemes garāžas. Ieripo un pieštepselē.

    Aldis Esmits
    25.10.2015 21:43
    Reply to  Purvavelns

    Nu lielakā daļa Latvijas iedzīvotāju dzīvo daudzstāvu mājās :) Un parādi man tos jaunos projektus, kur IR ierīkotas uzlādes vietas. Pazemes stāvvietas (ne garāžas) ir retajās un visiem iedzīvotājiem – nepietiek. Tāpat stāv lauka stāvvietās/ielas malā. Kurās labākajā gadījumā ir apgaismes stabi.
    P.S. Jauno projektu kvalitāti neapspriedisim . Tā bieži ir brrriesmīgāka kā padomju mājās.

    P.S.S. Paskatoties kas pie tām daudzstāvenēm stāv – problēma “nevar atļauties” nez vai pastāv.

    Purvavelns
    25.10.2015 22:01
    Reply to  Aldis Esmits

    nu tiem, kam STĀV pie daudzstāvenēm… tie tak šitādu nepirks enivej… Savukārt Teslas pircēji diez vai dzīvo daudzstāvenēs – drīzāk mežaparka privātmājas, Jūrmala… Nu ja būs piedāvājums, gan jau ka arī sāks tās rozetes likt pamazām… jauno projektu garāžas ir vieglākā štelle. nu un šitādas jau orientējas uz ziemeļeiropu, kur ir gan sabūvētas zem daudzstāvu mājām garāžas, kā arī citi paradumi – mazdzīvokļu mājas vai rindu mājas ar nojumēm, kur jau parasti ir rozete (Dānijā, piemēram, pierubī pa nakti ziemā, lai no rīta mašīna nav ledusskapis) arī gāze sākumā bija eksotika un tagad tomēr tā viss nosēts ar točkām, ka var mierīgi visu eiropu izbraukāt, LV tai skaitā

    25.10.2015 22:06
    Reply to  Purvavelns

    Daudzstāvu stāvvietā, kur turu savu auto, ir elektrības rozetes un viena ir kāreiz pie manas vietas. Esmu tur ik pa laikam slēdzis klāt visādus sīkumus (putekļusūcējs utt.), bet vēl nav gadījies uzlādēt auto. Tā kā tā ir koplietošanas elektrības rozete, tad sanāk, ka mana auto uzlādēšanas maksa tiktu izdalīta uz visiem garāžas lietotājiem un kaut kādā brīdī varētu sākties jautājumi par to kāpēc visiem jāmaksā par manām ērtībām. Tad būtu jārunā ar apsaimniekotāju, lai pie manas vietas pievelk atsevišķu līniju ar skaitītāju. Neesmu interesējies, bet man šķiet, ka nekāds diži lētais prieks tas nebūtu. Vispār ļoti labi, ka aizsākām šo sarunu. Domāju, ka jau dažu gadu laikā šis būs krietni aktuālāks jautājums un ja ne es, kāds cits to pacels un apsaimniekotājam būs jādomā risinājums.

    Purvavelns
    25.10.2015 22:21

    nu ja Tu iesi viens – tad no Tevis mēģinās iekasēt, kas arī ir lōģiki. Ja visa māja sagribēs – arī gribēs iekasēt, bet uz galvu tas varētu būt lētāk. ir jau drusku eiforija dzirdēta – kaut kur pieslēgt palādēt, tipa haļava…

    25.10.2015 17:41
    Reply to  Aldis Esmits

    Neko. Domāju, ka tipisks “Purčika 9-stāvenes 9 stāva apdzīvotājs” īsti nevar atļauties elektroauto. Tāpat šādā īpašumā dzīvojot diez vai vajadzētu iegādāties arī citu dārgu auto, jo to gluži vienkārši pirmajā vakarā apzags. Pus-risinājums varētu būt auto stāvvieta, kurā varbūt pat varētu sarunāt kādu elektrības rozeti. Pie noteikuma, ja stāvvietā kāds vispār gribēs ar to čakarēties.

    Tadaa
    22.10.2015 22:19

    Solīt sola 260 uzlades staciju…

    Edmunds
    23.10.2015 08:12

    Kāpēc elektroauto taisa tikai Tesla, bet pārējie ražo kaut kādus kroplīšus ??? Es tādā šroletsū..ā iekšā nekāptu.

    Zaabis
    23.10.2015 16:04
    Reply to  Edmunds

    Tā ir, kad dizainerim liek uzzīmēt nevis mašīnu, bet elektromobīli. Teslas dizaineris, iespējams, vēl šodien nezina, ka viņa mašīnās tiek liktas baterijas un elektrodzinēji :D

    Artis Markots
    23.10.2015 17:33
    Reply to  Zaabis

    Ja būtu kaut nedaudz painteresējies kas ir kas, tad tādas glupības nerunātu!
    Tesla ir tik lieliska, ja ir dizainēta un projektēta speciāli elektropiedziņai, nevis iekšdedzes dzinēja bāzes modelī mēģināts iepičkāt elektroiekārtas…

    Kristaps Lācis
    25.10.2015 22:34
    Reply to  Artis Markots

    Izskatās, ka cilvēki ar humorizjūtu ir mazākumā..

    23.10.2015 17:41
    Reply to  Zaabis

    Tesla Motors galvenais dizaineris Franz von Holzhausen ļoti labi zina kādiem auto viņš veido dizainu. Un ja nu kaut ko piemirst, klāt ir Elons Masks, kas atgādina, ka viņa uzdevums ir mainīt pasauli nevis radīt kārtējo garlaicīgo auto :)

    Reklāma