Web Analytics
More
    Reklāma

    iPhone 6s pārdošanas apjomi sāk samazināties

    Jaunākie raksti

    Apple jaunākais saldais pārītis iPhone 6s un iPhone 6s Plus spēj uzrādīt apskaužamus sākotnējos pārdošanas apjomus. Īpaši iepriecinoši esot ASV pārdošanas rezultāti, tomēr analītiķi uzsver, ka vēl arvien nevar zināt, vai iPhone 6s spēs sasniegt pagājušā gada modeļa iPhone 6 pārdošanas apjomus. Apple nekādus komentārus par iPhone 6s pārdošanas apjomiem, protams, nesniedz. Kā jau ierasts, par iPhone 6s pārdošanas apjomiem Apple ziņos tikai 2016. gada sākumā.

    Morgan Stanley analītiķi uzskata, ka arī šogad iPhone 6s uzrādīs stabilu 10% kāpumu, salīdzinot ar pagājušā gada iPhone 6 pārdošanas apjomiem. Tiek minēts, ka iPhone 6s pārdošanas apjomus veicinās milzīgais pieprasījums Ķīnas tirgū un augošā klientu uzticība zīmolam ASV.

    Pacific Crest Securities analītiķi norāda, ka iPhone 6s pārdošanas apjomi līdz gada beigām var nesasniegt pagājušā gada 76 miljonus pārdoto iPhone 6 modeļu. Tiek pieļauts, ka Apple šogad pārdos tikai 67 miljonus iPhone 6s. Pacific Crest Securities analītiķi balstās uz informāciju, ka Apple jau esot samazinājuši pasūtīto detaļu apjomus par 15%, lai pielāgotos tirgus pieprasījumam. Nevajadzētu piemirst, ka Eiropā tikai šobrīd ieskrienas iPhone 6s tirdzniecība, kas varētu glābt Apple iespējas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    39 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis M.
    16.10.2015 11:01

    Kritums ir neizbēgams! Jo lielais bums jau taisni ir tieši pēc iznākšanas (prezentācijas), kad visi jau ir kādu laiku gaidījuši tieši jauno modeli. Kad lielais vairums ir ticis pie kārotā, pārdošanas apjoms lōģiski ka sāk kristies…

    ..
    16.10.2015 16:23

    Samazinās varbūt, bet šobrīd Latvijā normāli nopērkams nav, vismaz plus ar 64 gb. LMT mājas lapā it kā pasūtams, bet kad pasūta, atšuj, sakot, ka šobrīd nav pieejams, došot ziņu, kad būšot.

    Kaspars
    16.10.2015 16:40
    Reply to  ..

    64GB Plus arī Eiropā būs grūti atrast, kur nu Latvijā. Pag gad, piemēram, tumši pelēkās krāsas deficīts bija, saražojuši zelta modeli uz urrā, a tumšā nav.

    16.10.2015 21:07
    Reply to  ..

    Latvija ir niecīgs tirgus, tāpēc mums ir jārēķinās ar to, ka sākumā būs problēmas ar piegādām. No sākuma jāpiebaro lielie tirgi.

    Briedis
    18.10.2015 10:46
    Reply to  ..

    Capitalā ir 6s Plus 64Gb. Pirms 4 dienām dabūju sev.

    Kaspars
    16.10.2015 16:38

    Manas prognozes būs piepildījušās- iPhone 6 bija Apple augstākais punkts. Un kad ieraudzīju lielo operatoru piedāvājumus Lielbritānijā, bija skaidrs, ka Apple jau raustās- 12mēn kontrakti līdz šim netika doti uz jaunajiem modeļiem, bet tagad 24 mēn līgums ar iespēju pēc 12mēn bez jebkādām sankcijām pāriet uz jauno- 7 vai kāds nu tur iznāks, nekas tāds līdz šim netika piedāvāts uz iPhone, tur Samsung un citi ar visu ko tādu ampelējās, bet ne Apple. Smsung būs izkoduši pamatīgu robu ābolam- lielāku nekā Jobss uzdizainējis logotipā :D

    Purvavelns
    16.10.2015 16:48
    Reply to  Kaspars

    samsung tendence stipri sarūk. xiaomi un huawei uzbrūk. tendences pārliecinošas. Kristaps (vai artis) te nesen tabļičkas bija salikuši.

    Kaspars
    16.10.2015 17:03
    Reply to  Purvavelns

    Tabļičkas no kādiem tirgiem? Nevienu xiaomi vai huawei neviens lielais operators Lielbritānijā netirgo, bet tieši operatori ir galvenā atslēga veiksmīgā tālruņu pārdošanā, kad runā par miljoniem, nevis atsevišķām vienībām. Arī US lielākajos operatoros neredzu šos piedāvājumus, tā kā Ķīna iespējams ir vienīgā valsts, kur šie spēj pacelt pārdošanas rādītājus pret citiem.

    Analīzēs par Sony nespēju arī galvenokārt tika minēta nespēja rast kontaktus ar operatoriem Amerikā, kā rezultātā tos telefonus varēja iegādāties tikai kaut kādos kaktu kantoros, jo lielie veikalu tīkli tirgo tikai operatoru tirgotos tālruņus.

    Purvavelns
    16.10.2015 17:52
    Reply to  Kaspars

    diez vai tikai te var runāt par Ķīnu http://www.mbaskool.com/fun-corner/top-brand-lists/13478-top-10-global-mobile-phone-brands-in-2015.html?start=5 es domāju, ka tendences ir nepārprotamas

    Kaspars
    16.10.2015 18:09
    Reply to  Purvavelns

    “North America remains a weak spot for Huawei” , tāpat arī citas attīstītās valstis, ķīna, āfrika un austrumeiropa jau tos pērk. Ciparos nekas nav minēts par to, kādi modeļi un par kādām naudām, Nokia arī savā norietā lepojās Indijas tirgus daļām- lētiem podziņtelefoniem.

    Es neesmu pret konkurenci vai vēl ko, bet attīstītajās zemēs uz šiem vēl ilgi skatīsies tā nekā, gluži kā uz korejas auto..

    16.10.2015 18:13
    Reply to  Kaspars

    Ir, ir Huawei trešais lielākais viedtālruņu ražotājs pasaulē.

    Kaspars
    16.10.2015 18:20

    Nē nu protams, atpalikusī pasaule ir 4/5 pasaules- tirgus liels :D

    Kaspars
    16.10.2015 18:26

    Plika tabula bez ģeogrāfiskā sadalījuma un cenu kategorijām neko neizsaka, kā es minēju, Nokia savā norietā arī lepojās ar tabulām, kurās pamatā atspoguļojās tikai Indijas tirgus podziņtelefoni, kā blogerim ar tādu stāžu, to vajadzēja atcerēties…

    16.10.2015 18:28
    Reply to  Kaspars

    Jā, vainīgs. Bet šie ir IDC dati par viedtālruņu globālajiem pārdošanas datiem. Tātad pietiekami uzticami.

    Te aktuālie dati: http://www.idc.com/prodserv/smartphone-market-share.jsp

    Purvavelns
    16.10.2015 18:53
    Reply to  Kaspars

    nu re – samsungam ir dafiga podziņtelefonu. huawejam, starp citu nav….

    16.10.2015 18:54
    Reply to  Purvavelns

    Daži modeļi ir bijuši: http://www.gsmarena.com/huawei-phones-58.php

    Bet par Samsung komentārs vietā, jo vismaz Latvijā (pēc GfK datiem) top telefons ir bijis Samsung E1200 (varbūt vēl pat tagad ir). Tiesa augstāk publicētā tabula atspoguļo *tikai* datus par pārdotajiem viedtālruņiem.

    Purvavelns
    16.10.2015 23:20

    Šitais bija incanti – ielīdu paskatīties historī… Kas tik tur nav… Tur varētu pastrīdēties, kas savā laikā kādas idejas no kā kopējis, kāda materiālu un krāsu daudzveidība un cik interesantu ideju…

    Purvavelns
    16.10.2015 18:39
    Reply to  Kaspars

    nu pēdējā gada tendence ir tieši dārgie modeļi. sagaidīsim šī gada datus. Viens būs pilnīgio skaidrs (esmu gatavs saderēt uz vināru) ka huawejam būs vislielākais pieaugums. Lēšu, ka tirgus daļa varētu būt kādi 8 vai pat 9%. viņiem par labu runā vairākas lietas – spēja uzražot kvalitatīvi nostrādātu produktu par normālu cenu (pēdējais S mate gan liek vilties), bez tam huawejs nav vienkārši kantoris, kas sapērkās detaļas un saliek kopā: viņi tomēr ir viena no vadošajām pasaules kompānijām komunikāciju sistēmu izstrādē – bezmaz trešdaļas pasaules nobērta ar mob.sakarus nodrošināšanas tehniku. Paši spējīgi izstrādāt procesorus un citas komponentes.

    16.10.2015 18:48
    Reply to  Purvavelns

    Jā, es arī domāju, ka Huawei vēl tikai augs. Šis ražotājs lielā mērā atgādina Samsung, kad tas pirms pāris gadiem deva ručkā un arī milzu naudas grūda mārketingā. Protams, paliek jautājums par to cik ātri Huawei atdursies pret mūsu laiku lielāko problēmu – lētajiem ķīniešu s*diem. Proti, vai līdz šim brīdim uzspēs patērētājos radīt apziņu, ka par Huawei produktiem ir vērts maksāt vairāk.

    Purvavelns
    16.10.2015 18:49

    nosaukums jauns jāizdomā. kaut kas skanīgāks un sološāks.

    Purvavelns
    16.10.2015 19:00
    Reply to  Kaspars

    a kas vainas korejas auto? tas pats Hundajs… bijis eiropas gada auto, vācijā visuzticamākais no servisa viedokļa utt. nemaz neskatās tā nekā…

    Kaspars
    16.10.2015 20:10
    Reply to  Purvavelns

    A Tu braucis ar to hundaju esi, vai tikai runā?

    Man mēnesi bija praktiski jauns hundajs i40 universālis ar 1.7 dīzeli, un īsumā es to varētu noraksturot- gavno ne auto! Man tur nepatika gandrīz viss, visādi dumji pīkstuļi visās malās, ļoti lēta salona apdare- panelis vēl ok, bet visas podziņas, knibulīši, viduskonsole- pārklāti ar tādiem materiāliem kā 90beigas-2000 sākuma mūzikas centri.Tas pats Fords ir daudzas reizes patīkamāks auto. Tagad pāris ned atpakaļ nobraukāju 1000km ar Fiat 500L- arī tas man patika daudz labāk par to hundaju, vispār biju pārsteigts par Fiat, nekad līdz šim nebiju braucis ar Fiat, tagad saprotu, kāpēc tos tā labi pērk, tās mašīnas ir ļoti pārdomātas un ar visu lēto plastmasu visās malās (par to cenu pilnīgi normāli), tas atstāj ļoti labas emocijas, savukārt tas i40, maksā kā eiropietis tajā segmentā, a izskatās kā ķīnietis un arī tāds pa lielam ir.

    Janis
    16.10.2015 20:29
    Reply to  Kaspars

    Nu Tu droši vien esi viens no “brīnumbērniem” :)
    Nu nevajag vecīt, nevajag….

    Kaspars
    16.10.2015 20:32
    Reply to  Janis

    Un Tu droši vien esi kārtējais- visu zinu, tikai neko reāli neesmu ne redzējis ne taustījis..

    Janis
    16.10.2015 20:37
    Reply to  Kaspars

    Nu bet es taču uzrakstīju “nu nevajag” brīnumbērns :)

    Kaspars
    16.10.2015 20:39
    Reply to  Janis

    Lai kā Tu te mani nesauktu, man neaiziet tevis teiktais…

    Purvavelns
    16.10.2015 20:56
    Reply to  Kaspars

    Jā, pa divi lāgi esmu ārzemēs ņēmis nomā i30, jāsaja ka biju patīkami pārsteigts. Salīdzinot – šopavasar nomāju citonkaktusu – nu tāds gavno….. Bet nu nebūšu objektīvs – man pēc saab95 ar 3litru benzīna automātu… iesēžoties jebkurā vidusmēra auto ir so so….

    16.10.2015 21:09
    Reply to  Purvavelns

    Mhm, es te nesen izbraucos ar jauno Hyundai i20 un tā kā no auto neko īpašu negaidīju, biju par to patīkami pārsteigts. Vairs nav tik bezjēdzīgi raibs interjerā un visādi citādi pietiekami labi nostrādāts. Pēdējā laikā Hyundai ir ļoti izaudzis un ar interesi gaidu kas notiks tālāk. Rīt, starp citu, būs iespēja iepazīt jauno Tucson. No ārpuses izskatās pat ļoti simpātisks.

    Janis
    16.10.2015 18:44
    Reply to  Purvavelns

    xiaomi un hujwejs var uzbrukt cik tīk, tāpat viņiem tur nekas nesanāks :D:D

    Purvavelns
    16.10.2015 18:49
    Reply to  Janis

    ņu ņu, mazuli…

    16.10.2015 18:05
    Reply to  Kaspars

    Neizskatās, ka Samsung flagmaņi (vismaz startā) tirgojas īpaši labi.

    Kaspars
    16.10.2015 18:19

    Nu starts ir tas, ar ko Apple reāli var lepoties, viņu mārketings ir panācis to, ka pēc tiem telefoniem cilvēki naktīm guļ uz ielas, ka tikai paspētu pirmie to nopirkt, jebkurš uzņēmums pasaulē viņus par to var tikai apskaust :)

    Tiesa, šogad Londonā rindas pēc 6s arī bija krietni mazākas, vai to pat īsti vispār nebija, un Lielbritānija vienmēr bijusi viena no iPhone pircēju līderēm.

    http://www.theguardian.com/technology/2015/sep/25/apple-iphone-6s-smaller-queues-uk-launch-london

    Tabulas, protams, rāda ka pirkts ir daudz, bet nav jau pateikts- vai tie tel tikai nosūtīti līdz veikalam, vai reāli aktivizēti…

    16.10.2015 18:24
    Reply to  Kaspars

    Es arī esmu novērojis, ka ar gadiem tās rindas ir kļuvušas mazākas, bet, manuprāt, tas vairāk ir saistīts ar to, ka Apple arvien vairāk valstīs arvien ātrāk spēj piedāvāt jaunos produktus par pašu rekomendētajām cenām. Proti, lielākā daļa rindu sastāv no dažāda kalibra pārpircējiem, kas ļoti labi piepelnās maksimāli ātri aizgādājot un notirgojot telefonus valstīs, kur tie oficiāli vēl netiek piedāvāti. Tas arī rada situācijas, kad ir noteikta cilvēku kategorija, kas šīs ierīces pašā startā pērk par >1000 EUR. Bet tie drīzāk ir izņēmuma gadījumi nevis normāla iPhone iegādes prakse.

    Bet kopumā es ne pēc kādiem datiem neredzu, ka Samsung (vai kāda cita Android ražotāja) flagmaņi kaut kā īpaši apdraudētu iPhone tirgu.

    Janis
    16.10.2015 18:47

    Gan jau paspēs, neuztraucies Kristap :D:D

    16.10.2015 18:48
    Reply to  Janis

    Kas tev liek tā domāt?

    Janis
    16.10.2015 20:08

    Diemžēl nevaru pamatot savu komentāru :)
    Ar laiku viss mainās :)

    Purvavelns
    16.10.2015 18:47

    nu bet tas tak skaidrs – ja samsungs izlaistu tikai 2 modeļus, situācija būtu drusku ne tik dramatiska. Man piemēram ĻOTI izteikti nepatīk sestais galaxy – tikai un vienīgi pēc sajūtas paņemot rokā. nepatīk tās asās malas. būtu es samsung fans, noteikti izvēlētos a5 vai a7. tas nozīmē, ka ir izvēles iespējas nevis tikai 2 izmēri. Pa ļubomu – 15% ir ĻOTI daudz kā tirgus daļa aifonam, bet tas arī ir maksimums. Visticamāk samsungs turpinās krist, huawejs un xiaomi kāps. tas normāli – vieni kāp, vieni krīt… izskatās gan, ka GoldenStar (vai kā tur to sauca tagad), HTC un Sony nekas nespīd.

    16.10.2015 18:50
    Reply to  Purvavelns

    Jā, pēdējās vēsmas liecina, ka Sony varētu vispār nahrenizēt savu viedtālruņu biznesu. Tur viss jūk un brūk pa vīlēm laukā. Tāpat arī 20. oktobris būs datums, kad savu pēdējo dziesmu nodziedās arī HTC. Drūmi.

    Kaspars
    16.10.2015 20:12

    Nja, Sony, HTC, BB… visticamākais ir aizmirstas lietas jau. Redzēs kā Microsoft veiksies nākotnē, un pavisam noteikti gaidu Nokia atgriešanos pēc MS lieguma beigām, viņu izmēģinājuma saskarne Android man gan ne pārāk, bet pieļauju, ga gala versijā būs gan tā “vienkāršā” , gan arī visiem kaut kas ierastāks.

    Reklāma