Web Analytics
More
    Reklāma

    Gemius aicina pieteikties rudens blogu topa mērījumiem

    Jaunākie raksti

    Sekojot iepriekšējo gadu tradīcijai, Gemius aicina Latvijas blogerus piedalīties rudens blogu topa bezmaksas statistikas mērījumos, palīdzot gūt priekšstatu par blogosfēras apmēriem Latvijā. Tie blogu īpašnieki, kas vēl nav pieteikuši dalību blogu mērījumiem, aicināti sazināties, rakstot uz e-pastu contact@gemius.lv un norādot bloga īpašnieka vārdu, uzvārdu, bloga web adresi un blogā pārstāvēto tematiku. Pieteikšanās norit līdz 25. oktobrim.

    Tiem blogu īpašniekiem, kas jau iepriekš ir ņēmuši dalību topā un kam mērījumu kodi blogā jau ir izvietoti, otrreiz nav jāpiesakās. Gemius Latvia patur tiesības izvērtēt blogā publiskoto saturu un nepievienot tādus blogus, kuru saturs tiks uzskatīts par neatbilstošu Latvijas likumdošanai un sabiedrībā vispārpieņemtajām normām un ētikai, kā arī komerciāla rakstura blogus.

    Reklāma

    Blogi topā tiek apskatīti pēc vairākiem kritērijiem – auditorijas (real users) skaita, lapu skatījumu (page views) skaita, viena lietotāja vidēji pavadītā laika blogā un citiem rādītājiem. Pats tops tiek veidots, balstoties uz blogu apmeklētāju skaitu konkrētajā mēnesī.

    Gemius blogu mērījumi tiek veikti divas reizes gadā – aprīlī un novembrī, tādējādi atspoguļojot pavasara un rudens tendences Latvijas blogosfēras attīstībā.

    Atgādinām, ka šī gada pavasara blogu topā debitēja un pirmajā vietā ienāca tehnoloģiju blogs Kursors.lv ar 16 400 apmeklētājiem. Otrajā vietā ar 14 000 lietotājiem ierindojās dzīvesziņas blogs iinuu.lv, bet kā trešais – teoloģiski izklaidējošais blogs ebaznica.lv ar 13 000 lietotājiem.

    gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus.  gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    nabadanga
    12.10.2015 21:28

    Ja Kursors.lv ir blogs, tad jau Delfi.lv un TVNet.lv arī ir blogi :)

    13.10.2015 07:48
    Reply to  nabadanga

    Es nedomāju, ka Delfi un TvNet sevi gribētu saukt par blogiem :)

    Purvavelns
    13.10.2015 09:51

    silda jau sirdi būt pirmajam, bet kursors nav blogs, soriks…

    13.10.2015 09:56
    Reply to  Purvavelns

    Kursors.lv ir tas un tikai tas, kā to uztver un pozicionē tā autors un veidotājs. Tātad, es. Man Kursors.lv ir blogs!

    Kad sākām, Kursoru uzskatīju par tehnoloģiju portālu, tomēr aptuveni pēc gada sapratu, ka tas īsti neatspoguļo šī medija būtību. Es visu savu apzinīgo mūžu esmu veidojis un uzturējis blogus un tāpēc man arī Kursors ir blogs. Feins, augošs un dzīvs nišas blogs, kas vēsta par tehnoloģijām.

    nabadanga
    13.10.2015 11:10

    Oho, diktatūra! Autors? Atveru pirmo šodienas ziņu un tur autors ir Artis Ābols. Var pozicionēt no rīta līdz vakaram, bet svarīgi ir tas, kā pozicionēšanas rezultātu uztver auditorija. Skaidrs, ka patīkamāk ir blogs Nr.1 kā portāls ar “reach” 1,39%.

    13.10.2015 11:24
    Reply to  nabadanga

    Hah, Gemius topā es Kursoru labāk salīdzinātu ar kādu tiešāku konkurentu, piemēram, boot.lv. Bet pieņemu, ka citiem ir saistošākas ar nešpetnu saturu piepildītas tīmekļa vietnes :) Es redzu uz kuru pusi mēģini aizvilkt deķi šī topa sakarā. Ja pēdējā mērīšanas reizē topā piedalītos arī Cehs.lv, tad Kursors nebūtu pirmajā vietā. Viņi tomēr diezgan gaumīgi prot dzīt sviestu un tāpēc Ceha panākumi man šķiet tikai loģiski. Tā kā Cehs savu dalību no topa pēdējā mērīšanas reizē diemžēl atsauca, tad sanāca, ka Kursors bija pirmais un izlēmu šo notikumu izmantot kā reklāmu. Uzskatu, ka tas ir loģisks solis un būtu pat dīvaini tā nerīkoties. Mediju vidē neviens cits par tevi neko labu neteiks, tāpēc atliek vien pašiem pucēt savas spalviņas. Tas ir svarīgi, lai blogs attīstītos un kļūtu tikai populārāks. Mēs tagad varam arī izvērst sarunu par to kas ir un kas nav blogs, portāls vai vortāls. Jā, tīri tehniski Kursorā ir gan ziņas, gan citas sadaļas (galerijas, forums, darba sludinājumi), kas to varētu nostādīt vortāla kategorijā. Tomēr personīgi man kopš pirmajām dienām internetā ir riebies apzīmējums portāls/vortāls. Man tas šķiet kaut kas stīvs un neveikls (kas par to, ka reizē arī liels un varens). Un tā bija mana kļūda no sākuma… Read more »

    Purvavelns
    13.10.2015 13:38

    no dažām lietām vajag atteikties – piemēram nepublicēt tupās, absolūti tupās PR ziņas – tā vietā apmēram šādi: mums kantoris tāds un tās atsūtīja savu bla bla bla, kurā, visa starpā apgalvots, ka supertruper telefons glāstās tikpat maigi, kā zīdaiņa dibens. tā kā daļai no kursora rakstītājiem ir pieejami svaigi zīdaiņi, tad šis apgalvojums tuvākajā laikā tiks pārbaudīts praksē un secinājumi tiks publicēti mūsu lasīitājiem! K…Kaut kā tā…

    13.10.2015 21:30
    Reply to  Purvavelns

    Oi, katru dienu mēs saņemam ļoti daudz preses relīzes un “tupās, absolūti tupās PR ziņas” mēs filtrējam nost un nepublicējam. Protams, nākotnē mēs gribētu svarīgākās relīzes “pārrakstīt” un padarīt dzīvas (to labi praktizē TechCrunch), tomēr tam ir vajadzīgi resursi (laiks, darba rokas). Bet ilgtermiņā raugoties mēs pavisam noteikti pārstrādāsim relīzes par kaut ko feinu.

    Reklāma