Web Analytics
More
    Reklāma

    Bite Latvijā jau 10 gadus

    Jaunākie raksti

    Septembrī tiek atzīmēti 10 gadi kopš Bite ienāca Latvijas tirgū. Lai arī Bite ir jaunākais mobilo sakaru operators Latvijā, kas sevi pierādījis kā nopietns tirgus spēlētājs, ieviešot inovācijas, kam sekojuši arī pārējie tirgus spēlētāji. Bite 10 gadu laikā spējusi pārsteigt un izmainīt vietējo tirgu –  gan parādot, ka par izmantotajām telekomunikācijām var maksāt mazāk un izmaksas var kontrolēt, gan arī piedāvājot bezmaksas pakalpojumus, piemēram, klientiem svarīgas un ikdienā nepieciešamas aplikācijas, gan izbūvējot augstas kvalitātes mobilo tīklu visā Latvijā, gan arī nodrošinot atšķirīgu veidu klientu apkalpošanā – atvērtību, sirsnību un draudzību, nepieciešamības gadījumā nākot pretī, palīdzot, rūpējoties arī par situācijām, kas tiešā veidā nav saistītas ar telekomunikāciju pakalpojumiem.

    „Es priecājos, ka pirms astoņiem gadiem pieņēmu piedāvājumu kļūt par Bites vadītāju – es lepojos ar savu komandu, cilvēkiem, kas strādā ar mani kopā dienu dienā. Viņi ir atsaucīgi, iedvesmo viens otru, pieņem kopīgos izaicinājumus, lai palīdzētu mainīt Latvijas iedzīvotāju pieredzi, lai palīdzētu mūsu klientiem būt prasīgākiem, bet mūsu konkurentiem – atbildīgākiem attiecībā pret klientiem.  Man prieks, ka esam veicinājuši veselīgu konkurenci tirgū,” saka Freds Renčaks, Bite Latvija vadītājs.

    Reklāma

    Ieguldot resursus rūpēs par klientiem, sekojot līdzi viņu reālajām vajadzībām, piedāvājot viņiem atbilstošus pakalpojumus, uzņēmuma darbs rezultējies ar viņu lojalitāti – šodien Bites klientu skaits pārsniedz jau 500 000. Interesanti, ka populārākie Bites klientu vārdi sievietēm ir Jeļena, bet vīriešiem Jānis.

    „Jau pēc pirmajiem darbības gadiem sapratām, ka Latvijā ir mobilo telekomunikāciju nozares monopols, ka klienti pārmaksā par telekomunikācijām, nesaprotot pakalpojumu klāstu, līgumus un nosacījumus – tas radīja neuzticību mobilo sakaru operatoriem, un mēs nolēmām to mainīt. Mēs piedāvājām trīs vienkāršus un ērti saprotamus tarifu plānus. Tarifu izveidē mēs vienmēr skatāmies, lai tie būtu atbilstoši klientu vajadzībām. Cieņpilnas attiecības starp klientiem un uzņēmumu iespējamas tikai tad, ja visiem ir vienādi un atklāti spēles noteikumi, tādēļ mēs pirmie piedāvājām saviem klientiem noteikt limitus, cik viņi ir gatavi maksāt par telekomunikāciju pakalpojumiem, uzstādot izmaksu kontroli. Mēs sakām paldies visiem saviem klientiem par iedvesmu mainīt mobilo sakaru tirgu un mēs no sirds centīsimies arī turpmāk vēl vairāk izprast Jūsu vēlmes, lai piedāvātu labāko pakalpojumu!” turpina F.Renčaks.

    Līdz ar mobilo datu patēriņa pieaugumu, lai klienti justos droši un varētu kontrolēt savus ikmēneša izdevumus, Bite Latvija nāca viņiem palīgā, piedāvājot vairākus rīkus, piemēram, iespēju noteikt rēķina limitu ar izmaksu kontroles rīku, reālā laika uzskaiti ar vidžetu Datu mērs, kas klientam dod iespēju jebkurā brīdī redzēt rēķina apmēru savā viedierīcē, rejošo sunīti, kas brīdina par maksas zvaniem.

    Bite Latvija ir spējusi sekot līdzi straujajām tirgus izmaiņām, paredzot, ka Latvijas iedzīvotājiem aizvien nozīmīgāki kļūst nevis balss sakari, bet internets, ātra un ērta datu plūsma. Ir uzbūvēta kvalitatīva mobilā tīkla infrastruktūra visā Latvijā – gan modernizējot 3G bāzes stacijas, gan arī īsā laikā izveidojot jaunākās paaudzes 4G interneta tīklu. 2015.gada pavasarī veiktā konsultāciju uzņēmuma Omnitele pētījuma rezultāti parādīja, ka ātrāko mobilo internetu Rīgā nodrošina Bite, un tā ātrums pārsniedz Igaunijas, Dānijas, Somijas un vēl vairāku Skandināvijas valstu rādītājus. Nozīmīga inovācija, ko Bite ieviesa tirgū 2015.gada vasarā, ir iespēja dalīties ar mobilo internetu starp vairākiem cilvēkiem viena tarifu plāna ietvaros, kas ir īpaši nozīmīga ģimenēm.

    „Pirms sākām piedāvāt saviem klientiem jaunākās paaudzes 4G internetu, mēs apzinājām esošo situāciju – kamēr mūsu klientiem nebija viedtālruņu, kas atbalsta 4G tehnoloģijas, mēs neplānojām tīkla izmaiņas. Līdzko sapratām, ka viedtālruņu tirdzniecības apjomi ir ar augšupejošu tendenci, īsā laika sprīdī ieviesām jauno 4G tehnoloģiju dzīvē. Pirms Bite kaut ko dara, tā rūpīgi novērtē savu klientu vajadzības, tikai tad veic izmaiņas tirgū,” uzsver F.Renčaks.

    Viens no rādītājiem, kas apliecina Bites nozīmīgumu Latvijas telekomunikāciju tirgū, ir uzņēmuma finanšu sniegums pēdējo trīs gadu laikā – Bite Latvija ir vienīgais Latvijas mobilo sakaru operators, kas spējis saglabāt pozitīvus izaugsmes rādītājus gan finanšu, gan klientu skaita pieauguma ziņā. Piemēram, uzņēmuma EBITDA dati pēdējo trīs gadu laikā auguši par 72%, kas ir augstākais rādītājs tirgū.

    Jau vairākus gadus Bite ir līderis klientu segmentā, kuri izvēlas mainīt mobilo sakaru operatoru. Atsaucoties uz datorikas institūta DIVI apkopoto informāciju par 2015.gada pirmo pusgadu, ir redzams, ka pie Bites atnākuši 38% no visiem iedzīvotājiem, kuri izvēlējās mainīt mobilo sakaru operatoru. Kā galvenos faktorus, kādēļ Bites zīmolu ieteiktu izvēlēties citiem, mūsu klienti min godīgumu, operatoru, kas nemāna un nekrāpj klientus, rūpējas un domā par klientiem, kā arī labo cenu piedāvājumu.

    „Brīdis, kad mūsu zīmola pakalpojumus klienti iesaka citiem, ir augstākais iespējamais novērtējums mūsu darbam, es pat teiktu, ka svarīgāks par reputācijas topiem, ekspertu vērtējumiem un salīdzinājumiem. Ja mūsu klienti lieto mūsu pakalpojumus aizvien vairāk, viņu un mūsu bizness piedzīvo stabilu izaugsmi – parāda, ka esam izvēlējušies pareizo veiksmes formulu. Desmit gadi ir mirklis, kad esam sasnieguši vienu kalna virsotni, kad ir īss brīdis, lai atskatītos uz paveikto, palūkotos apkārt un atrastu nākošo virsotni, uz kuru tiekties,” noslēdz F.Renčaks.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    PTG
    26.09.2015 13:36

    Finansiāli Bite ir izdevīgs pakalpojuma sniedzējs, kā arī nav jābaidās, ka mēneša beigās rēķins būs lielāks nekā plānots, tomēr kā zīmols… asociējas ar to putuplasta garšas popkornu, ko Bite izsniedz saviem jaunajiem klientiem :)

    bombelats
    28.09.2015 12:23
    Reply to  PTG

    Nesaprotu, kādēļ visu laiku tiek uzsvērti paredzami rēķini Bitei un slēptas izmaksas pārējiem operatoriem. Manā padsmit gadus ilgajā pieredzē ar LMT neesmu saskāries ar nepamatotiem rēķiniem. Un neesmu tāds vienīgais.

    Andris Briedis
    27.09.2015 18:01

    “Viens no rādītājiem, kas apliecina Bites nozīmīgumu Latvijas telekomunikāciju tirgū, ir uzņēmuma finanšu sniegums pēdējo trīs gadu laikā – Bite Latvija ir vienīgais Latvijas mobilo sakaru operators, kas spējis saglabāt pozitīvus izaugsmes rādītājus gan finanšu, gan klientu skaita pieauguma ziņā. Piemēram, uzņēmuma EBITDA dati pēdējo trīs gadu laikā auguši par 72%, kas ir augstākais rādītājs tirgū.”

    Izklausās pēc klajiem meliem. Bites peļņa samazinājusies no 7.35 mEUR (2012) uz -0.876 mEUR (2013). Lursoft/Firmas.lv datus par 2014 lūdzu studijā.

    NOZARE.LV 2014. gada 5. jūnijā 10:45
    Mobilo sakaru operators SIA «Bite Latvija» («Bite») 2013.gadā apgrozījumu saglabājis teju nemainīgu 59 miljonu eiro apmērā, savukārt pretēji 7,35 miljonu eiro peļņai 2012.gadā, pērn strādāts ar zaudējumiem 876 089 eiro apmērā, liecina «Firmas.lv» informācija.

    Reklāma