Web Analytics
More
    Reklāma

    Bijušais Apple Music vadītājs Parīzē veidos modes viedpulksteņus

    Jaunākie raksti

    Bijušais Apple Music vadītājs Ians Rodžers (Ian Rogers, attēlā kreisajā pusē) ir pievienojies luksusa modes zīmolu īpašniekam LVMH, kam pieder tādi zīmoli kā Louis Vuitton, Marc Jacobs un Bulgari. Rodžers turpmāk atbildēs par digitālajiem luksusa modes zīmolu produktiem.

    Rodžers pameta darbu Apple Music aptuveni divus mēnešus pēc Beats 1 radiostacijas darbības sākuma. Pirms tam viņš ieņēma amatu Beats Music valdē. Rodžers pametīšot dzīvi Kalifornijā un pārcelsies uz Parīzi, lai pilnībā pievērstos darbam LVMH. Baumas, protams, norāda, ka bijušais Apple vadošais darbinieks saņēmis piedāvājumu modes gigantam veidot dažādus digitālos produktus, kuru skaitā noteikti būšot viedpulksteņi.

    Reklāma

    Visticamāk, LVMH zīmoli nevarēs Rodžera pārraudzībā tik drīz uzsākt viedierīču veidošanu, jo viņam varētu būt līgumā ar Apple noteikts zināms dīkstāves periods, kurā Rodžers nedrīkst darboties ar konkurējošu produktu izveidi.

    Mūzikas ierakstu virtuves zinātāji lēš, ka Apple Music darbības pirmajā mēnesī ieguvuši vismaz 10 miljonus potenciālos maksas lietotājus visā pasaulē. Vēl pārsteidzošākas ir baumas, ka Apple vēlas padīžoties ar savu veikumu un publicēt Apple Music rādītājus par pirmā mēneša darbību. Tims Kuks statistikas publicēšanai vēl neesot piekritis, bet vienmēr ir pirmā reize un pat Apple varētu paziņot par kādu sasniegumu oficiāli.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma