Vēl pirms Apple bija izlaidis savu Apple Watch viedpulksteni, Šveices pulksteņu ražotājs Swatch solīja ASV tehnoloģiju kompāniju izsūdzēt no biksēm laukā, ja tā savu toreiz vēl gaidāmo produktu nosauks par iWatch. Kāpēc? Vienkārši Swatch bija paspējis reģistrēt preču zīmi iSwatch un līdzīga nosaukuma konkurenti nevienam nav vajadzīgi. Īpaši jau tādi, kas mēģina gadiem atstrādātu biznesu sašķobīt ar inovatīvām tehnoloģijām.
Apple pagājušā gada septembrī izziņoja savu viedpulksteni un tā nosaukums tik tiešām nebija iWatch. Tomēr Swatch arī ar šādu notikumu pavērsienu nebija mierā un ir izspēlējis ļoti netīru triku piereģistrējot preču zīmi “Swatch One More Thing”. Lai arī tagadējais Apple vadītājs Tims Kuks šo frāzi izmanto reti, tomēr Apple Watch prezentāciju ievadīja tieši šis vārdu salikums, ko no 1999. gada līdz 2011. gadam pieminot 31 reizi populāru visā pasaulē padarīja Stīvs Džobss. Apple mārketinga speciālistiem šis jaunums noteikti nepatiks.
Ak, jā, Swatch vēl nepietiek arī ar šo panākumu un uzņēmums jau ir pieteicis preču zīmi “Tick Different”, kas vistiešākajā veidā atsaucas uz Apple ikonisko reklāmas kampaņu “Think Different”.
One More Tick…
“biznesu sašķobīt ar inovatīvām tehnoloģijām” izlasot šādu frāzi uz reiz var zināt, ka autors ir Kristaps.
cūkas, ne?
Let’s game begin.
Labāk dzirdēt, kā Swatcham iet ar viedo pulksteni?