Web Analytics
More
    Reklāma

    Uber zaudē Nokia HERE kartes Vācu autoražotājiem

    Jaunākie raksti

    The New York Times baumo, ka taksisti Uber varētu būt zaudējuši izsolē par Nokia HERE karšu servisa iegādi. Iespējams, ka Uber pārsolīja BMW, Audi un Mercedes-Benz kopīgiem spēkiem vienā katlā samestie līdzekļi. Vācu autoražotājiem būs jāšķiras no aptuveni 3 līdz 4 miljardiem ASV dolāriem, lai norēķinātos par HERE iegādi. Vēl darījums ne tuvu neesot galā un pastāv iespēja, ka atrodas kāds, kas pārsola BMW, Audi un Mercedes-Benz nosaukto cenu.

    Iepriekš ziņojām, ka Nokia apvienosies ar Alcatel-Lucent. Pirkumam vajadzētu noslēgties 2016. gadā, jo nepieciešami atzinumi no vairāku valstu konkurenci uzraugošām un citām iestādēm. Turpmāk Nokia grasās pievērsties sakaru tīklu ierīču izveidei un ar HERE karšu servisa pārdošanu daļēji finansēt 16.6 miljardus dolāru vērto Alcatel-Lucent iegādes darījumu.

    Iepriekš baumoja, ka Nokia labprāt redzētu savas izlolotās HERE kartes nonākam Apple rokās. Tika norādīts, ka vēlamā HERE divīzijas cena ir ap 3.2 miljardiem ASV dolāru. Nokia ar piedāvājumu iegādāties savu karšu biznesu ir uzrunājusi vairākus citus investorus. Drīzumā sagaidāma attīstība šajā darījumā un tad uzzināsim par šo biznesu solītajām naudas summām. Tomēr, ja neviens nepiedāvās Nokia pievilcīgu summu par šo biznesu vai sarunas ar BMW, Audi un Mercedes-Benz aprausies, uzņēmums var izvēlēties HERE kartes nepārdot.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ksspars Lccis
    14.07.2015 14:25

    “Vācu autoražotājiem būs jāšķiras no aptuveni 3 līdz 4 miljardiem ASV dolāriem, lai norēķinātos par Uber iegādi.”

    ko tad viņi taisās iegādāties – Uber vai HERE?

    14.07.2015 15:16
    Reply to  Ksspars Lccis

    Pateicos par acīgumu!

    Kaspars
    14.07.2015 20:17

    Nesen uzliku šo te Here uz Android tālruņa, vienkārši tā salīdzināšanas pēc ar CoPilot, jo savulaik tieši CoPilot aizvietoja Here/Nokia Maps, kad pārgāju uz iOS tālruņa un tad to Here tur vēl nebija. Ļoti ātri tad sapratu, cik CoPilot ir labāks par to Nokia brīnumu, un jāsaka kā ir, arī tagad nekas nav mainījies, elementārā lielceļa nobrauktuvē Here maps man sazīmēja tādas dumības, ka ne prātam aptvert, tā navi tāda spēlīte, ne reāls autobraucēja rīks. VIenīgais pluss- bezmaksas un iespējams kartes ielādēt pa reģioniem, piemēram, Francijā man vajag tikai Calais, un to tur arī ielādē, taču no otras puses, jaunajos telefonos tās atmiņas tik, ka tā vietas problēma arī tāda nosacīta (protams, ja vien nav 16gb aifons). Here nākamajiem īpašniekiem, lai kas viņi arī nebūtu, pamatīgi jāpiestrādā pie ceļa norādījumu dizaina, manieres un izpildījuma, savādāk tāds štrunts vien ir.

    14.07.2015 21:34
    Reply to  Kaspars

    O, par šo var konkrētāk “Here maps man sazīmēja tādas dumības, ka ne prātam aptvert”. Kas tieši nebija pareizi? Kur? Ir ekrānšāviņš?

    Man pašam ar HERE kartēm pieredze kopumā ir pozitīva, pagājušajā vasarā izbraukāju LT/PL/SK tikai ar telefonā ielādētu HERE aplikāciju un nenovēroju nekādas lielas problēmas. Es gan nevaru sevi saukt par hardcore lietotāju.

    Kaspars
    14.07.2015 22:07

    Konkrētā kļūda bija uz Londonas apvedceļa M25- jau uzbraucot uz nobrauktuves, Here vēl man rāda, ka 300y uz priekšu jābrauc, kas nu galīgi nav taisnība, nekad šādas kļūdas nav radušās ar CoPilot. Un arī nākamajā aplī Here sūdīgi nostrādāja, pēc kā es arī pārgāju atpakaļ uz CoPilot. Un vispār par Here, kāpēc mani tas agrāk kaitināja- uz lielajiem ceļiem tam ir ļoti dīvaini un kļūdaini paziņojumi, tam nav labs joslu zīmējums- papildattēls, rietumos, ap lielajām pilsētām, mūžīgi ir problēmas, es esmu neskaitāmas reizes braucis Londona-Rīga un ap Ghenti, Antwerpeni, Eindhovenu, Duisburgu- tur vienmēr ir problēmas dēļ idiotiskiem paziņojumiem, tā navigācija absolūti nav pimērota daudzjoslu ceļiem. Līdz Polijai tā ir ok, posms līdz Warsawa, kur ir vissliktākais gabals, ir salīdzinoši normāli- jo ceļi šauri un lēni. Arī vācijā nav lielu iebildumu, ja neskaita tās dažas pilsētas un to ceļu mudžekli, bet Beļģija ir vienkārši ārprāts. Arī Francijā mani Here absolūti neiedvesmoja, un vispār tur es savulaik pagādāju CoPilot, jo pa Parīzi ar to vienkārši nevarēja normāli pabraukt. Es nezinu kāpēc, bet Here arī norādījumus izdara vēlāk, teiksim problēma numur viens tam ir ceļa joslu nenorādīšana, vai nu tā neizteiksmīgi attēloti, bet tas tos paziņojumus vispār kaut kā nveikli rāda un slikti… Read more »

    Ksspars Lccis
    14.07.2015 22:34
    Reply to  Kaspars

    nu re, normāls viedoklis kurā var iedziļināties un saprast kāpēc ir pretenzijas. Man here pašam ļoti patīk, bet es neesmu baigais ar auto-malties pa milzu labirintiem fans – man tuvāka ļotene un vilcieni.

    14.07.2015 23:05
    Reply to  Kaspars

    Lieliski, pateicos par izvērsto komentāru! Neesmu braucis šajos reģionos ar HERE un tāpēc gluži vienkārši man nav šādas pieredzes. Neesmu arī iepriekš nopietni mēģinājis CoPilot, bet tagad zināšu, ka ir vērts pamēģināt.

    Ksspars Lccis
    15.07.2015 00:06

    koks ar diviem galiem… CoPilot ir precīzs, bet lēns un klamzīgs… sajūta, ka esi (no tehnoloģiskā viedokļa) atsviests 10 gadus apakaļ… un vēl arī maksā…

    LOOK
    15.07.2015 09:52
    Reply to  Kaspars

    Ja jau runa iesākās par Here alternatīvām, tad pēdējā laikā ļoti progresējis ir Sygic app. Vismaz eiropa (jo sevišķi Polija) ir apgādāta ar ļoti precīzām kartēm. Pie tam var izvēlēties vai lietot Teleatlas vai Naviteq kartes (protams off-line). Taču pārredzamā nākotnē, vismaz eiropas ietvaros būs vienots on-line tarifs, un tad varēs mierīgi braukāt ar Vaze, un pārējām navigācijām vispār varēs nepievērsties. Here trumpis ir off-line kartes pa nelieliem apgabaliem, bet visa telekomunikācija iet uz wi-fi nodrošinājumu visur, kas virza tieši on-line servisu izmantošanu (kas nenoliedzami ir progresīvāk un bagātīgāk nodrošināts ar sociālām funkcijām).

    15.07.2015 10:02
    Reply to  LOOK

    Pirms kāda laika mēģināju Sygic, bet nepatika jo lēni darbojas. Es jau esmu nogriezies un app tikai tad sāk rādīt kur jāgriežas. No go for me!

    LOOK
    15.07.2015 15:24

    Baidos ka vaina nav Sygic.

    15.07.2015 15:32
    Reply to  LOOK

    Kur tad? Telefonā un tā GPS spējās? Ar citām navigācijām man šādas problēmas nav bijušas.

    Kaspars
    15.07.2015 18:07

    Man ar Sygic līdzīga pieredze, tāds pamatīgs bremzis.

    Andris
    15.07.2015 19:48

    Es ar Here esmu ļoti apmierināts. Šogad ar Here aizbraucu līdz Grieķijai un atpakaļ (turpceļš un atpakaļceš bija dažādi). Ar Here biju Lietuvā, Polijā, Slovēnijā, Horvātijā, Itālijā, Bosnijā un Hercogovinā, Melnkalnē, Kosovā, Maķedonijā, Grieķijā, Bulgārijā, Serbijā un Rumānijā. Izbraucu bez problēmām un Here kartes ir bez maksas atšķirībā no CoPilot :)

    svimart
    15.07.2015 11:52
    Reply to  Kaspars

    Navteq jau kādus 3 gadus pieder Nokia, kas tagad saucas Here. Copilot, Garmin, standartā arī Igo, Here (jeb Nokia), Navigon utt. izmanto Navteq kartes. Pārējais pašas programmas funktieris, pārklājums ja viens izlaidums visiem vienāds. Profiņi vienalga saka Tomtom (Teleatlas) ved pa rietumeiropu labāk (gudrāk). Nokiām (Here uz andrīša) OBLIGĀTI jānomaina optimal route uz fastest route, tad ved normāli.

    Reklāma