The New York Times baumo, ka taksisti Uber varētu būt zaudējuši izsolē par Nokia HERE karšu servisa iegādi. Iespējams, ka Uber pārsolīja BMW, Audi un Mercedes-Benz kopīgiem spēkiem vienā katlā samestie līdzekļi. Vācu autoražotājiem būs jāšķiras no aptuveni 3 līdz 4 miljardiem ASV dolāriem, lai norēķinātos par HERE iegādi. Vēl darījums ne tuvu neesot galā un pastāv iespēja, ka atrodas kāds, kas pārsola BMW, Audi un Mercedes-Benz nosaukto cenu.

Iepriekš ziņojām, ka Nokia apvienosies ar Alcatel-Lucent. Pirkumam vajadzētu noslēgties 2016. gadā, jo nepieciešami atzinumi no vairāku valstu konkurenci uzraugošām un citām iestādēm. Turpmāk Nokia grasās pievērsties sakaru tīklu ierīču izveidei un ar HERE karšu servisa pārdošanu daļēji finansēt 16.6 miljardus dolāru vērto Alcatel-Lucent iegādes darījumu.

Reklāma

Iepriekš baumoja, ka Nokia labprāt redzētu savas izlolotās HERE kartes nonākam Apple rokās. Tika norādīts, ka vēlamā HERE divīzijas cena ir ap 3.2 miljardiem ASV dolāru. Nokia ar piedāvājumu iegādāties savu karšu biznesu ir uzrunājusi vairākus citus investorus. Drīzumā sagaidāma attīstība šajā darījumā un tad uzzināsim par šo biznesu solītajām naudas summām. Tomēr, ja neviens nepiedāvās Nokia pievilcīgu summu par šo biznesu vai sarunas ar BMW, Audi un Mercedes-Benz aprausies, uzņēmums var izvēlēties HERE kartes nepārdot.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
15 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ksspars Lccis

“Vācu autoražotājiem būs jāšķiras no aptuveni 3 līdz 4 miljardiem ASV dolāriem, lai norēķinātos par Uber iegādi.”

ko tad viņi taisās iegādāties – Uber vai HERE?

Artis Abols

Pateicos par acīgumu!

Kaspars

Nesen uzliku šo te Here uz Android tālruņa, vienkārši tā salīdzināšanas pēc ar CoPilot, jo savulaik tieši CoPilot aizvietoja Here/Nokia Maps, kad pārgāju uz iOS tālruņa un tad to Here tur vēl nebija. Ļoti ātri tad sapratu, cik CoPilot ir labāks par to Nokia brīnumu, un jāsaka kā ir, arī tagad nekas nav mainījies, elementārā lielceļa nobrauktuvē Here maps man sazīmēja tādas dumības, ka ne prātam aptvert, tā navi tāda spēlīte, ne reāls autobraucēja rīks. VIenīgais pluss- bezmaksas un iespējams kartes ielādēt pa reģioniem, piemēram, Francijā man vajag tikai Calais, un to tur arī ielādē, taču no otras puses, jaunajos… Read more »

Kristaps Skutelis

O, par šo var konkrētāk “Here maps man sazīmēja tādas dumības, ka ne prātam aptvert”. Kas tieši nebija pareizi? Kur? Ir ekrānšāviņš?

Man pašam ar HERE kartēm pieredze kopumā ir pozitīva, pagājušajā vasarā izbraukāju LT/PL/SK tikai ar telefonā ielādētu HERE aplikāciju un nenovēroju nekādas lielas problēmas. Es gan nevaru sevi saukt par hardcore lietotāju.

Kaspars

Konkrētā kļūda bija uz Londonas apvedceļa M25- jau uzbraucot uz nobrauktuves, Here vēl man rāda, ka 300y uz priekšu jābrauc, kas nu galīgi nav taisnība, nekad šādas kļūdas nav radušās ar CoPilot. Un arī nākamajā aplī Here sūdīgi nostrādāja, pēc kā es arī pārgāju atpakaļ uz CoPilot. Un vispār par Here, kāpēc mani tas agrāk kaitināja- uz lielajiem ceļiem tam ir ļoti dīvaini un kļūdaini paziņojumi, tam nav labs joslu zīmējums- papildattēls, rietumos, ap lielajām pilsētām, mūžīgi ir problēmas, es esmu neskaitāmas reizes braucis Londona-Rīga un ap Ghenti, Antwerpeni, Eindhovenu, Duisburgu- tur vienmēr ir problēmas dēļ idiotiskiem paziņojumiem, tā navigācija… Read more »

Ksspars Lccis

nu re, normāls viedoklis kurā var iedziļināties un saprast kāpēc ir pretenzijas. Man here pašam ļoti patīk, bet es neesmu baigais ar auto-malties pa milzu labirintiem fans – man tuvāka ļotene un vilcieni.

Kristaps Skutelis

Lieliski, pateicos par izvērsto komentāru! Neesmu braucis šajos reģionos ar HERE un tāpēc gluži vienkārši man nav šādas pieredzes. Neesmu arī iepriekš nopietni mēģinājis CoPilot, bet tagad zināšu, ka ir vērts pamēģināt.

Ksspars Lccis

koks ar diviem galiem… CoPilot ir precīzs, bet lēns un klamzīgs… sajūta, ka esi (no tehnoloģiskā viedokļa) atsviests 10 gadus apakaļ… un vēl arī maksā…

LOOK

Ja jau runa iesākās par Here alternatīvām, tad pēdējā laikā ļoti progresējis ir Sygic app. Vismaz eiropa (jo sevišķi Polija) ir apgādāta ar ļoti precīzām kartēm. Pie tam var izvēlēties vai lietot Teleatlas vai Naviteq kartes (protams off-line). Taču pārredzamā nākotnē, vismaz eiropas ietvaros būs vienots on-line tarifs, un tad varēs mierīgi braukāt ar Vaze, un pārējām navigācijām vispār varēs nepievērsties. Here trumpis ir off-line kartes pa nelieliem apgabaliem, bet visa telekomunikācija iet uz wi-fi nodrošinājumu visur, kas virza tieši on-line servisu izmantošanu (kas nenoliedzami ir progresīvāk un bagātīgāk nodrošināts ar sociālām funkcijām).

Kristaps Skutelis

Pirms kāda laika mēģināju Sygic, bet nepatika jo lēni darbojas. Es jau esmu nogriezies un app tikai tad sāk rādīt kur jāgriežas. No go for me!

LOOK

Baidos ka vaina nav Sygic.

Kristaps Skutelis

Kur tad? Telefonā un tā GPS spējās? Ar citām navigācijām man šādas problēmas nav bijušas.

Kaspars

Man ar Sygic līdzīga pieredze, tāds pamatīgs bremzis.

Andris

Es ar Here esmu ļoti apmierināts. Šogad ar Here aizbraucu līdz Grieķijai un atpakaļ (turpceļš un atpakaļceš bija dažādi). Ar Here biju Lietuvā, Polijā, Slovēnijā, Horvātijā, Itālijā, Bosnijā un Hercogovinā, Melnkalnē, Kosovā, Maķedonijā, Grieķijā, Bulgārijā, Serbijā un Rumānijā. Izbraucu bez problēmām un Here kartes ir bez maksas atšķirībā no CoPilot :)

svimart

Navteq jau kādus 3 gadus pieder Nokia, kas tagad saucas Here. Copilot, Garmin, standartā arī Igo, Here (jeb Nokia), Navigon utt. izmanto Navteq kartes. Pārējais pašas programmas funktieris, pārklājums ja viens izlaidums visiem vienāds. Profiņi vienalga saka Tomtom (Teleatlas) ved pa rietumeiropu labāk (gudrāk). Nokiām (Here uz andrīša) OBLIGĀTI jānomaina optimal route uz fastest route, tad ved normāli.