Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung sniedz iespēju bez maksas apdrošināt viedtālruņus pret ūdens radītiem bojājumiem

    Jaunākie raksti

    Samsung Electronics Baltics sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju BALTA sāk piedāvāt bezmaksas apdrošināšanu pret ūdens radītiem bojājumiem, kas paredzēta uzņēmuma jaunākajiem viedtālruņiem Galaxy S6 un Galaxy S6 edge. Tā aktivizējama lietotnē „Screen Care+” un abiem premium klases tālruņiem sniedz ne tikai ūdens radīto, bet arī ekrāna bojājumu apdrošināšanu.

    „Lai arī cik rūpīgi mēs mēģinām pasargāt savus viedtālruņus no dažādiem bojājumiem, Latvijā vasaras pārsvarā tiek pavadītas pie jūras, ezeriem un upēm vai spēlējoties ar bērniem piemājas baseinā, tāpēc pastāv risks, ka telefons var iekrist ūdenī. Samsung, ņemot vērā šo specifiku, ir radījis pakalpojumu, ļaujot baudīt vasaras aktīvās izklaides neuztraucoties par jauno viedtālruņu drošību,” stāsta Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

    Reklāma

    „No rokām izkritis vai seklas kabatas izslīdējis viedtālrunis – tā var gadīties gan lielāka, gan mazāka daudzuma ūdens tuvumā, gan mājās, gan publiskā vietā vai pie dabas, tāpēc novērtējam, ka mūsu sadarbības partneris Samsung ievieš tādu inovatīvu bezmaksas servisu kā “Screen care+” īstajā laikā, t.i., vasarā, kas ļauj par šādām lietām neraizēties,” skaidro BALTA Korporatīvo partneru pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

    Lai iegūtu bezmaksas apdrošināšanu pret ūdens radītiem bojājumiem, Galaxy S6 un Galaxy S6 edge lietotājiem 30 dienu laikā no ierīces iegādes brīža nepieciešams lejupielādēt un aktivizēt Samsung „Screen Care+” lietotni, kas pieejama vietnē „GALAXY Apps”. Tiem, kas savam Galaxy S6 vai Galaxy S6 edge jau ir aktivizējuši „Screen Care” ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu pirms 6. jūlija, ūdens radīto bojājumu apdrošināšana tiek piešķirta automātiski. Apdrošināšana ir spēkā 12 mēnešus no brīža, kad ir aktivizēta „Screen Care” aplikācija. Bojājumu novēršanu var veikt līdz divām reizēm, neatkarīgi no negadījuma vietas – Latvijā vai jebkur citur pasaulē, sedzot tikai pašrisku.

    Samsung Electronics Baltics sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju BALTA bezmaksas mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas pakalpojumu „Screen Care” ieviesa 2014. gada oktobrī, un līdz šim lietotni aktivizējuši jau aptuveni 20 tūkstoši lietotāju. „Screen care+” pamatpiedāvājums ar ekrāna apdrošināšanu pieejams Samsung Galaxy Note 4, Galaxy Note Edge, Galaxy A7, Galaxy A 5, Galaxy Alpha, Galaxy S5 un Galaxy Tab S, tam papildus ūdens radīto bojājumu apdrošināšana – Galaxy S6 un Galaxy S6 edge ierīcem.

    Plašāka informācija: www.ScreenCare.lv

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    A-Z
    10.07.2015 16:11

    30 eiro par pirmo reizi un 50 eiro par otro reizi, saglabājot tālruņa garantiju, nav slikti.
    Varēja, protams, abas reizes atstāt 30 eiro, bet nu laikam tomērtie 50 eiro kādam var likt padomāt pēc pirmās reizes rūpīgāk izturēties pret savu tālruni.
    Visiem viedtālruņu ražotājiem būtu savi vidējās un augstā gala iekārtas jānodrošina pret ūdens iekļūšanu vai arī jānodrošina līdzīga garantija. Tas pats ar ekrāniem, krāmē iekšā dārgākus, lielākus ekrānus, bet sasist ir tik viegli, pat prātīgākajiem!
    Vismaz rūdītā stikla ekrānaizsargus būtu devuši par velti un iekļāvuši garantijas nosacījumos?

    Reklāma