Jaunais Tesla Model III kļūs par pirmo auto uzņēmuma vēsturē, kas būs pieejams divos virsbūves tipos – kā klasisks četrdurvju sedans un arī kā krosovers.

Tesla Model III debija ir paredzēta 2016.gada pirmajā ceturksnī, bet pārdošanu plāno uzsākt gadu vēlāk – 2017.gadā. Auto tiek veidots kā vidējās klases pārstāvis un var kļūt par tiešu konkurentu Audi A4, BMW 3. sērijai un Mercedes-Benz C klases automobiļiem ne tikai izmēru, bet arī ar modeļa bāzes komplektācijas cenu ziņā.

Sagaidāms, ka ASV šī auto sākumcena būs aptuveni 35 000 ASV dolāri (Model S cena šobrīd ASV ir sākot no 75 000 ASV dolāriem). Par auto tehniskajiem parametriem šobrīd ir zināms vien tas, ka Tesla Model III izmēru ziņā būs par 20% mazāks nekā Model S un ar vienu uzlādes reizi spēs nobraukt aptuveni 300 kilometrus.

Model III krosovers gan nav pirmais Tesla izziņotais apvidus auto. Uzņēmums jau 2012. gadā ziņoja, ka ir uzsākts darbs pie pilnībā elektriska apvidus auto – Model X, kas veidots uz Model S P85D bāzes. Sākotnēji tika solīts, ka Model X ražošana tiks uzsākta jau 2013. gadā, taču šis solījums ir ticis vairākkārt mainīts, un nu varam cerēt Model X sagaidīt vien šī gada rudenī.

Tesla pārstāvji ir nākuši klajā arī ar paziņojumu, ka līdz 2020.gadam uzņēmums plāno ik gadu pārdot aptuveni 500 tūkstošus automašīnu. Jāpiebilst, ka līdz šī gada martam, trīs gadu laikā, Tesla ir pārdevuši aptuveni 66 tūkstošus Model S automašīnu.

Iecerētais straujais pārdošanas apjomu kāpums tiek pamatots ar hipotēzi, ka līdz šim laikam litija-jonu akumulatoru baterijas būs kļuvušas tik lētas un viegli pieejamas, ka kļūs par visplašāk izmantoto degvielas veidu vieglajām automašīnām.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Uldis M.

300km sniedzamība uz papīra vairs neskan tik labi kā Model S 500km. Piekrītu ka lielākai daļai tas ikdienai ir pilnībā pietiekoši, taču tas psiholoģiski traucēs šāda auto iegādei. Ja solītie 500km vēl sniedz sirdsmieru un kaut kādu nebūt brīvības sajūtu, tad 300 jau liek sākt aizdomāties pamatīgāk…

Ksspars Lccis

pilsētniekam, manuprāt, ir pilnīgi ok. otrs kārs dīzelis, ārpus pilsētas 5 l uz sotaka nav tik traki ne naudiski, ne piesārņojuma ziņā…

Žans

Par tiem 300km piekrītu it kā maz, bet no otras puses piem. Igaunijā uz katriem 100 vai 150 km ir uzlādēs punkti elektromobiļiem. Tad vēl pati Tesla šogad plāno divas uzlādēs stacijas uzbūvēt Latvijā (Rīgā un Daugavpilī).

Aleksejs Mjaliks

Cilvēki pamanās pārvietoties ar e-auto, kam tie rādītāji vēl mazāki – 100..150 km. Un nekas ļauns nenotiek.
Bet, ja 300 km tik ļoti traucē, neviens taču netraucē pirkt Model S. :)