Web Analytics
More
    Reklāma

    HTC BlinkFeed lietotāji tiks aplaimoti ar reklāmām

    Jaunākie raksti

    Jau iepriekš ziņojām, ka @upleaks baumoja par BlinkFeed reklāmām – HTC pavisam drīz varētu uzsākt BlinkFeed mājas ekrānā demonstrēt reklāmas un sponsorētu saturu. HTC reklāmu risinājums būs līdzvērtīgs Google AdSense un tas nonāks sākumā BlinkFeed, bet HTC var pie sasniegtā neapstāties. Protams, reklāmu rādīšana esošiem klientiem var izsaukt neapmierinātības vilni un labākajā gadījumā BlinkFeed mājas ekrāns tiks izslēgts vai ignorēts.

    Tagad oficiāli izziņots, ka BlinkFeed tik tiešām uzsāks reklāmu parādīšanu. Sākotnēji gaidāms, ka sadarbībā ar AdNetworks būs redzamas Yahoo, Twitter un Appia reklāmas, kā arī informācija par HTC servisiem, jaunumiem un piedāvājumiem. BlinkFeed reklāmas parādīsies gluži kā jauns ieraksts BlinkFeed mājas ekrānā, tāpēc HTC uzskata, ka tās būs mazāk kaitinošas.

    ReklāmaAdvertisement

    Pieļauju, ka sākotnēji BlinkFeed reklāmas tiks rādītas tikai atsevišķos tirgos, piemēram, ASV un Lielbritānijā, bet pie mums tās nenonāks vai nonāks ar pamatīgu laika nobīdi. HTC norāda, ka pagaidām reklāmu rādīšana uzskatāma par projektu, un varbūt reklāmu rādīšana BlinkFeed nemaz netiks apstiprināta un turpināta.

    BlinkFeed-Monetization

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gatis
    17.06.2015 13:18

    Nez cik cilvēkus tas varētu ietekmēt – kādus trīs? Neviens taču nelieto to blinkfeed.

    Mārtiņš Prīmanis
    17.06.2015 14:19
    Reply to  Gatis

    :D :D :D 100% taisnība

    17.06.2015 15:20
    Reply to  Gatis

    Tomēr šī ir nejauka tendence.

    NR71
    17.06.2015 16:41
    Reply to  Gatis

    Laikam esmu 1 no 3, jo es lietoju to un ar prieku. Tiesa, pagātnē, jo pavisam nesen pārgāju pie Huawei un tur tas iztrūkst.

    kristaps194
    18.06.2015 12:12
    Reply to  Gatis

    Esmu otrs lietotājs :D Ļoti ērta padarīšana, jo šobrīd neesmu sociālo tīklu “džankijs”, bet, stāvot rindās, kad neko prātīgu iesākt nav vērts, reizē pārskatīt jaunumus no gan no draugu, gan “lielo” lietotāju Twitter, Facebook, Instagram ir gaužām ērti :)

    Reklāma