web analytics

Safari iOS 9 reklāmu bloķēšana spers pa Google sāpīgāko vietu

Jaunākie raksti

ASUS RT-AX68U ir pirmais Wi-Fi 6 maršrutētājs ar Instant Guard

ASUS RT-AX68U ir pirmais mājas lietotājiem paredzētais bezvadu maršrutētājs ar Wi-Fi 6 un jauno Instant Guard drošības risinājumu. ASUS...

Kāds vīrietis Kalifornijā apsūdzēts pēc tam, kad viņa drons ietriecas policijas helikopterā

Visai nelāga drona pilotēšana izvērsusies kādam vīrietim Kalifornijā. Viņš pērnā gada septembrī palaida savu bezpilota lidaparātu, lai redzētu nozieguma...

“WhatsApp” nolemj uz laiku atlikt jaunās privātuma politikas ieviešanu

Pēc "WhatsApp" nesenā paziņojuma, ka drīzumā lietotājiem vai nu būs jāpiekrīt savu datu nodošanai "Facebook", vai arī par šo...

Razer piedāvā savu sejas aizsargmaskas konceptu ar RGB apgaismojumu

Koronavīrusa pandēmijas sākumā uzņēmums Razer aktīvi reaģēja uz situāciju un pielāgoja savu rūpnīcu, lai ražotu vienreizlietojamās medicīnas aizsargmaskas, un...

HP EliteBook 805 G8 tiek pie Ryzen Pro 5000 procesoriem

AMD ir ticis pie vēl viena pirms pāris gadiem neiedomājama sasnieguma - Ryzen procesori nonāks ļoti nopietnos un ļoti...



Apple Worldwide Developers Conference 2015 ietvaros tika izziņota vesela strīpa ar jaunumiem, kuru skaitā ir it kā lieliskā ideja iOS 9 Safari interneta pārlūku apgādāt ar reklāmu bloķēšanas rīku. Reklāmu bloķēšanai vajadzēs ielādēt speciālu Safari interneta pārlūka spraudni, tomēr varu saderēt, ka Apple to reklamēs ne mazāk kā jaunāko klēpjdatora modeli.

No App Store ielādētais iOS 9 Safari spraudnis bloķēs plašu reklāmu klāstu iPhone un iPad viedierīcēs, bet vinnētāji nebūs lietotāji. Tieši pretēji – lielais vinnētājs būs Apple, jo reklāmu bloķēšana milzīgā iPhone un iPad skaitā nodarīs pamatīgu ļaunumu Google ienākumiem – 90% no tiem veido tieši reklāmas. iPhone un iPad Google reklāmu patērētāju apjoms netiek precīzi nosaukts, tomēr tas uzskatāms par ļoti būtisku Google ienākumus veidojošu daļu. Goldman Sachs analītiķi pat ir sarēķinājuši, ka no 11.8 miljardiem ASV dolāru, kas nopelnīti no mobilajām meklēšanas reklāmām, aptuveni 75% nākuši no iPhone un iPad ierīcēm.

Apple norāda, ka iPhone un iPad lietotāju dzīves tiks atvieglotas, kā arī viedierīcēm, izmantojot iOS 9 Safari spraudni, paildzināsies darbības laiks ar vienu uzlādes reizi. Turklāt tā saukto sīkdatņu (cookies) bloķēšana ir visai izplatīts veids, kā bez ierobežojumiem piekļūt daļēji maksas servisiem, piemēram, New York Times mājaslapai.

Protams, pilnīgi viss Apple iAds saturs būs uzreiz iekļauts baltajā sarakstā un pavisam no reklāmu apskates iPhone un iPad lietotājiem neizdosies izvairīties.

17 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
17 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Uldis M.

Tas ka savas reklāmas Apple iekļaus baltajā listē – tas taču ir tikai normāli – kāpēc lai viņi paši sevi apdalītu? Un galu galā Apple ierīces lietotājam reklāmas pa Apple tēmu arī netraucēs – varbūt kaut ko noderīgu vēl tajās priekš sevis pamanīs.

Loks

Es gan teiktu, ka tā ir konkurences ierobežošana. Līdzīgi kā savulaik ASV vai ES vērsās pret Google, ka tā savus pakalpojumus meklētājā lika pirmajos meklēšanas rezultātos

Mikus Vanags

Es gan neteiktu, ka lietotājiem vajadzētu justies apdalītiem tikai tādēļ vien, ka googlei varētu samazināties peļņa. Mana dzīves misija nav gādāt Googlei savus datus un nest viņiem ar to peļņu. Kaut kā pēdējā laikā te pārāk uzkrītoši tiek slavināta google datu vākšanas kāre un viss pretējais tiek mākslīgi rādīts kā slikts lietotājam.

davfreim

Google in nekaunīga bez gala, youtube reklāmas utt. traucē viss tas diezgan.

Ksspars Lccis

pareizi, bet Tu tak to visu gribi par velti, ne? un gūgļi jau ar nav muļķi – apvainosies un norubīs iOsam kādus servisus defoltā – līdzīgi kā tās aple konferences var skatīties tikai apleveidīgajās ierīcēs (kas man sliekas tizli un bērinšķīgi…) Norubīs iosam jūtūbi (tas tak elementāri) un kurš būs cietējs?

Kristaps Skutelis

Nedomāju, ka Google var atļauties Apple ierīcēm kaut ko būtiski nogriezt. Tomēr no tām nāk vērā ņemami ienākumi un nogriežot savus servisus tiks zaudēta ne tikai nauda, bet potenciāli arī šo servisu lietotāji, kas var izvēlēties vietā lietot ko citu.

Ksspars Lccis

Kristap, nu tīri teorētiski… ja gūgle nogrieztu visus servisus – gūgli, gmailu, kartes (ka nerāda nevienu karti nevienā mājas lapā) man liekas, ka drīzāk daļā apple lietotāji pārslēgsies un ko citu dzelžu ziņā, jo cita jau ko izvēlēties tā īsti nav. Ir, protams, vērā ņemami ienākumi, bet tieši tajā pīrādziņā apple grib iekosties. Gan jau pa kluso vienosies, bet teorētiski iespējams arī ilgstošs finansiālais kariņš. Diez vai tas kādam ir izdevīgi. Protams, kam gan patīk reklāmas??? Bet mēs šos foršos servisus gribam bez maksas un tagad sanāk, ka apple uzstājas ar kārtējo liekulību, tipa, mēs jums gribam vislabāko bez reklāmām…

Kristaps Skutelis

Es pasakām neticu.

Ksspars Lccis

pasaka ir kas – ka vienosies, vai ka gūgle tā vienkārši atdos savu pīrāga daļu apple?

Kristaps Skutelis

Ir stulbi zaudēt biznesu, ja to var arī nedarīt. Tiesa, viss ir laikā mainīgi un Apple arī nesēdēs rokas klēpī salicis – strādās pie tā, lai traucētu Google pelnīt. Vismaz savas platformas ietvaros.

davfreim

Problēma jau nav reklāmās, bet google nekaunībā, pat 20sekunžu video ir reklāma, garākiem video ir redzētas pat 5 reklāmas.

Ierakstot youtube search izmet 1. rezultātu kaut kādu reklāmu utt.

Un neaizmirsīsim to, ka Apple var nomainīt default search uz jebko citu, šobrīd tas ir google, izdarot to, google zaudēs 75% jeb 7.5 biljonus, ko tā iegūst no mobīlo ierīču reklāmām…

Ksspars Lccis

paga paga – Tu te velc uz to, ka no iOs, kam ir 16% tirgus daļa nāk 75% ienākumu? Iedomājies, ka vienu dienu Tavs aifons pateiks – sorī – jūtubs – nav pieejams, gmails – nav pieejams, google disks – nav pieejams… es domāju, ka lielāka iespēja ir ka nopirksi androīdu, nevis mainīsi savu 20 gadus veco epastu :D

davfreim

Zini, ir cilvēki kā tu, ka neko nebalsta uz faktiem, bet tikai bļauj, man jau nav grūti iemest tev konkrētu citātu.

“Of the $11.8 billion in mobile search revenue Google booked in 2014, 75 percent — nearly $9 billion — came from iOS, according to a recent Goldman Sachs analysis cited by the New York Times. Half of that total is chalked up to a deal with Apple that makes Google the default search engine for mobile Safari.”

Kristaps Skutelis

Te būtu labi ņemt vērā, ka meklēšanas reklāmas nav vienīgais reklāmu veids.

davfreim

Nu nav jau gan, bet es domāju, ka Google zina, ko Apple var izdarīt un daudz pretoties nevar, jo Google ļoti daudz pelna tieši pateicoties Apple.

Lai cik ļoti es to negribētu atkārtot, bet Apple lietotāji ir tie, kas kaut ko arī pērk, nevis visu iegūst tikai torrentos :)

Un izvietojot reklāmu svarīgākais jau nav tikai skaits, cik daudzi to redz, svarīgākais vai kāds, kurš to redz ir spējīgs/gatavs iztērēt naudu.

Kristaps Lācis

Guilt 50:50 – reklāmas pie tiem video, ar kuriem pelna tie, kas tos ievieto.. Manšķiet.

LOOK

Reklāmu bloķēšanas aplikācijām ir nākotne!!!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: