Lenovo pirms kāda laika iegādājās no Google Motorola Mobility un izskatās, ka Motorola produkcija šajā darījumā nav ne nieka zaudējusi no savas pievilcības. Man gan jāatzīmē, ka vecajiem, Google paspārnē tapušajiem viedtālruņu modeļiem Android jauninājumi nāk nedaudz ātrāk par Lenovo laikmetā veidotajiem, bet, iespējams, tā ir tikai sakritība.

Oficiāli izziņots, ka Lenovo grasās turpmāk divas reizes gadā izlaist viedierīču flagmaņus. Ar šādu pašu pieeju pirms vairāk nekā gada klajā nāca Sony, bet viņiem tas neizdevās. Faktiski gada laikā iznāca Xperia Z2 un Xperia Z3, bet pēc tam plāns par diviem flagmaņiem gadā paputēja un nu mums nākas samierināties ar Xperia Z3+, kas daudziem vairāk atgādina “-“.

Paši Lenovo uzskata, ka šobrīd viedtālruņu bizness ir pārspējis datoru biznesu, turklāt Āzijai vēl arvien ir milzīgs potenciāls. Motorola Mobility pats par sevi pagaidām nav pelnošs bizness, bet Lenovo plāno sākt pelnīt tuvāka gada vai pusotra laikā arī no pārdotajiem Motorola viedtālruņiem.

Āzijai tiks piedāvāti dažādi tiešsaistes pasūtīšanas risinājumi, kamēr Austrālijā, Ziemeļamerikā un Eiropā Motorola un Lenovo zīmoli piedāvās arvien augstvērtīgāku produkciju, saglabājot konkurētspējīgas cenas.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments