Digital Music News ziņo, ka nepārspējamais Spotify bezmaksas mūzikas straumēšanas plāns drīz varētu tikt slēgts. Vairāki anonīmi avoti esot ziņojuši, ka uz Spotify jau ilgu laiku tiekot izdarīts spiediens, lai uzņēmums vairs nepiedāvātu bezmaksas mūziku ar reklāmu starplaikiem. Mūzikas industrijas giganti Universal un Sony nav mierā ar pastāvošo Spotify kārtību.
Iepriekš saņemtas ziņas, ka reklāmas Spotify straumēšanas servisā nespējot segt izmaksas, kas pienākas māksliniekiem un ierakstu studijām, tāpēc Spotify varētu pārāk nespirināties pret mūzikas industrijas spiedienu.
Baumu avoti norāda, ka ja vasaras laikā Spotify pāries no bezmaksas abonentu apreklamēšanas shēmas uz trīs mēnešu izmēģinājuma laiku. Pēc trīs mēnešu izmēģinājuma – vai nu maksā, vai klausies putnu dziesmas aiz loga (tās vismaz pagaidām ir bez maksas). Iespējams, ka bezmaksas servisa lietotājiem tiks piešķirts sešu mēnešu Premuim servisa izmēģināšanas laiks.
Daži pieļauj, ka pastarpinātu spiedienu uz Spotify izdarot arī Apple, lai savu nākotnes mūzikas servisu padarītu konkurētspējīgāku. Šāda spēle varētu Apple novest pie tiesvedības par godīgas konkurences principu ignorēšanu.
Gaidāms, ka 20. maijā Spotify izziņos jaunumus. Tie varētu būt saistīti ar mūzikas video straumēšanu, bet vienlaikus nevar izslēgt arī paziņojumu par bezmaksas servisa slēgšanu.
Premuim
FM radio pagaidām ir bez maksas un i-neta. Nākamā alternatīva ar i-netu, TuneIn radio. Utt.
Būs vairāk jāpievēršas torrentiem.