Pasaulē pazīstamā datu vizualizācijas start-up uzņēmuma “Infogr.am” vadītājs Uldis Leiterts saņēmis Ziedoņa fonda “Viegli” apbalvojumu “Laiks Ziedonim” nominācijā “Tautsaimniecība, “Zemi es mācos”. “Infogr.am” ir ieguvis balvu pateicoties eksportspējīga, mūsdienīga produkta attīstīšanai, kas īsā laikā veiksmīgi sasniedzis tirgus arī tālu aiz Latvijas robežas.

Balvas pasniegšanas ceremonijā Cēsu koncertzālē “Infogr.am” vadītājs Uldis Leiterts: “Latvijas uzņēmējiem ir jādomā plaši, pasaules tirgus kontekstā. Panākumus virza ambiciozi cilvēki ar augstiem mērķiem – arī mēs neapstājamies pie jau sasniegtā. Šobrīd datu vizualizācijas Infogr.am rīku izmanto 1.5 miljonu lietotāju visā pasaulē, kas radījuši gandrīz 2.8 miljonu infografiku. Tas ir vairāk, nekā visi Latvijas iedzīvotāji kopā.”

Šobrīd “Infogr.am” strādā gandrīz 40 cilvēku liela starptautiska komanda gan Rīgā, gan Sanfrancisko. Ar astoņdesmit vēstnešu tīklu “Infogr.am” ir pārstāvēts 60 pasaules valstīs.

“Pēdējā gada laikā saistībā ar darbības paplašināšanu esmu apmeklējis vairāk kā 50 pasaules valstis. Katrā braucienā gūstu apliecinājumu tam, cik Rīgai ir liels potenciāls kļūt par pasaulē atpazīstamu vietu, kur attīstās globāla mēroga tehnoloģiju startup kompānijas. Mums ir gudri un talantīgi cilvēki, jaudīgas idejas, piemērota infrastruktūra. Tehnoloģiju startapiem ir jākļūst par Latvijas ekonomikas attīstības motoru,” uzsver Uldis Leiterts.

Atgādinām, ka jau otro gadu Ziedoņa fonds “Viegli” pasniedz apbalvojumus tiem latviešiem, kuri ar savu neatlaidīgo darbu, degsmi, izcilību, mūsdienīgu skatījumu un dzīvotspējīgām idejām ir parādījuši Latvijas potenciālu un skaistumu. Katrs no nominantiem ir neatlaidīgs, par ideju un tās vērtību pārliecināts un galvenokārt ar tālejošu skatu nākotnē.

Datu vizualizācijas rīku Infogr.am, kas tiešsaistē ļauj ērti un ātri publicēt datus vizuāli uzskatāmā veidā, izmanto aptuveni 1,5 miljons žurnālisti, nevalstisko organizāciju aktīvisti, komunikācijas profesionāļi, skolotāji, studenti un citi lietotāji visā pasaulē, ieskaitot The Huffington Post, Al Jazeera, Amnesty International un daudzi citi. Kopš uzņēmuma dibināšanas 2012.gadā tajā izveidotas jau vairāk kā 2,8 miljoni infografikas.

Ir ko teikt?