Lielai daļai no mums noteikti ir gadījies saskarties ar situāciju, kad pēc pirkuma veikšanas internetā, ir grūtības saņemt savu preci, jo brīdī, kad kurjers to piegādā, mēs neatrodamies norādītajā piegādes adresē. Nupat Audi sadarbībā ar Amazon un DHL ir izziņojuši iespējamu risinājumu šīm situācijām.

Sākot no nākamā mēneša Minhenē, Amazon kopā ar DHL izmantos piegādes sistēmu, kuras ietvaros Audi īpašnieki savus sūtījumus varēs saņemt savu auto bagāžas nodalījumos.

Kad Audi īpašnieks veic pasūtījumu Amazon interneta vietnē, tiek norādīts aptuvens laika periods, kurā iegādātās preces var tikt piegādātas. Nākamajā solī automašīnas īpašnieks norāda sava Audi aptuvenu atrašanās vietu attiecīgājā laika posmā. Vienlaikus DHL kurjers saņem kodu ar kura palīdzību iespējams vienreizēji piekļūt automašīnas bagāžas nodalījumam. Kods ir aktīvs tikai noteiktajā laika periodā un tas vairs nav izmantojams, tiklīdz pēc tā aktivizēšanas tiek aizvērts bagāžas nodalījuma vāks. DHL kurjers atrod automašīnu, atver tās bagāžas nodalījumu, ievieto tur pasūtījumu, aizver bagāžas nodalījuma vāku un pēc tam vairs to nevar atvērt.

Sākotnēji programma tiks izmantota testa režīmā un būs pieejama vien ļoti šauram Amazon klientu lokam – ir jādzīvo Minhenē, īpašumā jābūt kādam no norādītajiem Audi modeļiem un ir jābūt Amazon Prime biedram.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Andrejs

Kur modeļi? :D ganjau ka cigārs un bulka arī ir sarakstos :D

KKTK

Lūk tā ir štelle. Citādi tā rūsas kaste stāv visu dienu neko nedarot un aizņem vietu par kuru tāpēc ir jāmaksā.