Reklāma

Vācijas tiesa atzīst – reklāmu bloķēšana ir atļaujama

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

Reklāmas internetā ir uzbāzīgas un kaitinošas, tomēr tās uztur ļoti daudzus tiešsaistes resursus, nodrošinot kvalitatīva bezmaksas satura pieejamību. Reklāmas bloķējoši interneta pārlūku spraudņi nav nekāds jaunums un to skaits ir grandiozs. Vairāki vācu interneta izdevumi ir iesūdzējuši tiesā AdBlock Plus par nodarīto kaitējumu, jo netiek lasītājiem rādītas reklāmas un attiecīgi tiešsaistes avīzes netiek pie ienākumiem.

Bet Hamburgas tiesa lēmusi, ka nevar piespiest kādu skatīties uzmācīgās reklāmas. Pastāv arī divdomīgs veids kā tomēr parādīt reklāmas – nākas vien nedaudz samaksāt AdBlock Plus par reklāmas iekļaušanu “baltajā” sarakstā. Te jānorāda, ka AdBlock Plus ir viens no populārākajiem reklāmu bloķētājiem, bet vari izvēlēties arī kādu alternatīvu, kas vismaz pagaidām nelaiž cauri maksas saturu. Interneta reklāmas uzņēmumi norāda, ka reklāmas bloķējoši spraudņi samazina ienākumus par aptuveni trešo daļu.

Adblock Plus ir vismaz 300 miljoni aktīvu lietotāju un nav nekāds brīnums, jo daudzas interneta lapas mēģina mūs apgarot ar visa veida kustīgām, mirgojošām un pat mūziku spēlējošām reklāmām. Tiesa, arī Kursors.lv ir gandrīz pilnībā atkarīgs no demonstrētajām reklāmām (Adblock Plus ir sadaļa “Whitelisted domains”, varbūt tur vari ieviest kādu korekciju…?).

Nākas atzīt, ka pārāk uzmācīgas reklāmas ir cilvēkus nokaitinājušas (sveicieni mūsu trīs lielākajiem ziņu portāliem un e-pasta servisam!) un atbilstoša ir arī cilvēku reakcija, meklējot vienkāršāko iespēju, kā izvairīties no zibošām reklāmām un lēnas lapu ielādes.

Avotsbbc.com

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
x
23.04.2015 14:46

būtībā, vajadzīgi 2 bloķētāji – pirmais, un otrais kas slēpj to, ko laiž cauri pirmais :)

Kaspars
23.04.2015 14:55

Man piemēram visas tās klusās reklāmas vienalga(vienkārši neskatos uz tām)..traucē tās, kas liek izpildīt liekas darbības, kā speist “uz portālu” ziņu portālos, kā arī tās runājošās šausmas, kas parādās inbox lapā

davfreim
23.04.2015 21:51

Reklāmas sānā ir ok, tās kuras lec pa visu ekrānu gan besī, jo nereti sanāk X vietā nospiest uz reklāmas.

x
24.04.2015 08:36

Zinot bēdu stāstu ar ieņēmumiem no reklāmām inetos, varētu vēlēties normālu veidu, kā tas tiek darīts. Nākamais solis varētu būs spraudnis, kas uzmācīgos inbox-style mēslus pārveido google-style rindā ar reklāmas tekstu. Reklāma parādīta, lietotājs nav izbesīts. Win-win.

Reklāma