Reklāmas internetā ir uzbāzīgas un kaitinošas, tomēr tās uztur ļoti daudzus tiešsaistes resursus, nodrošinot kvalitatīva bezmaksas satura pieejamību. Reklāmas bloķējoši interneta pārlūku spraudņi nav nekāds jaunums un to skaits ir grandiozs. Vairāki vācu interneta izdevumi ir iesūdzējuši tiesā AdBlock Plus par nodarīto kaitējumu, jo netiek lasītājiem rādītas reklāmas un attiecīgi tiešsaistes avīzes netiek pie ienākumiem.
Bet Hamburgas tiesa lēmusi, ka nevar piespiest kādu skatīties uzmācīgās reklāmas. Pastāv arī divdomīgs veids kā tomēr parādīt reklāmas – nākas vien nedaudz samaksāt AdBlock Plus par reklāmas iekļaušanu “baltajā” sarakstā. Te jānorāda, ka AdBlock Plus ir viens no populārākajiem reklāmu bloķētājiem, bet vari izvēlēties arī kādu alternatīvu, kas vismaz pagaidām nelaiž cauri maksas saturu. Interneta reklāmas uzņēmumi norāda, ka reklāmas bloķējoši spraudņi samazina ienākumus par aptuveni trešo daļu.
Adblock Plus ir vismaz 300 miljoni aktīvu lietotāju un nav nekāds brīnums, jo daudzas interneta lapas mēģina mūs apgarot ar visa veida kustīgām, mirgojošām un pat mūziku spēlējošām reklāmām. Tiesa, arī Kursors.lv ir gandrīz pilnībā atkarīgs no demonstrētajām reklāmām (Adblock Plus ir sadaļa “Whitelisted domains”, varbūt tur vari ieviest kādu korekciju…?).
Nākas atzīt, ka pārāk uzmācīgas reklāmas ir cilvēkus nokaitinājušas (sveicieni mūsu trīs lielākajiem ziņu portāliem un e-pasta servisam!) un atbilstoša ir arī cilvēku reakcija, meklējot vienkāršāko iespēju, kā izvairīties no zibošām reklāmām un lēnas lapu ielādes.
būtībā, vajadzīgi 2 bloķētāji – pirmais, un otrais kas slēpj to, ko laiž cauri pirmais :)
Man piemēram visas tās klusās reklāmas vienalga(vienkārši neskatos uz tām)..traucē tās, kas liek izpildīt liekas darbības, kā speist “uz portālu” ziņu portālos, kā arī tās runājošās šausmas, kas parādās inbox lapā
Reklāmas sānā ir ok, tās kuras lec pa visu ekrānu gan besī, jo nereti sanāk X vietā nospiest uz reklāmas.
Zinot bēdu stāstu ar ieņēmumiem no reklāmām inetos, varētu vēlēties normālu veidu, kā tas tiek darīts. Nākamais solis varētu būs spraudnis, kas uzmācīgos inbox-style mēslus pārveido google-style rindā ar reklāmas tekstu. Reklāma parādīta, lietotājs nav izbesīts. Win-win.