Web Analytics
More
    Reklāma

    No 5. maija Bites klientiem būs pieejams 4G internets

    Jaunākie raksti

    Bites klientiem no 5. maija būs pieejams tiešām ātrs, jaunākās paaudzes 4G un 4G+ (LTE Advanced) internets. Sākotnēji Bites 4G būs pieejams Rīgā, Pierīgā, Jūrmalā, Ikšķilē, Ogrē un Carnikavā, kā arī Saldū un Siguldā; tas aptvers 900 000 Latvijas iedzīvotāju lielu teritoriju.

    Kādēļ Bites tīkls spēs nodrošināt tiešām ātru 4G internetu? Jo viss pieejamais 4G radiofrekvenču spektrs tiek 100% izmantots, lai nodrošinātu ātru 4G internetu. Šobrīd Bite izmanto 1800 MHz un 2600 MHz frekvences, bet jau šovasar sakariem būs pieejama arī 800 Mhz frekvence.

    Tīkla attīstība ir veikta, izmantojot jaunākās Huawei tehnoloģijas. Tās ir atzītas kā vadošās 4G un 4G+ tehnoloģijas pasaulē, kā arī Huawei eksperti ir guvuši pieredzi, uzstādot 174 4G tīklu un 21 4G+ tīklu 6 pasaules kontinentos.

    Pašā Rīgas centrā ir uzstādītas arī 10 4G+ stacijas (kopumā šobrīd Bite ir palaidusi 4G 225 stacijās Latvijā) –  šāda tehnoloģija ir pieejama tikai 30 valstīs visā pasaulē.  Jaunākās tehnoloģijas datu pārraide nodrošina teorētisko lejupielādes ātrumu līdz 150Mb/s (4G tīklā ar Cat4 ierīcēm) un līdz 300Mb/s (4G+ tīklā ar Cat6 ierīcēm). Paredzams, ka praktiski ātrums sasniegs vidēji 50Mb/s (4G tīklā), kas ir pietiekams, lai 500MB lielu dokumentu lejupielādētu 80 sekundēs.

    Bite ir ātrāk augošais mobilo sakaru operators, kuru izvēlas visvairāk cilvēku, kas pāriet no viena operatora pie cita ar savu numuru*, tīkls ir visbrīvākais, salīdzinot ar citiem operatoriem, līdz ar to tas vēl ilgi būs spējīgs nodrošināt ar tiešām ātru 4G internetu. Šobrīd Bites 4G tīklu testē aptuveni 1000 Bites klientu un arī Bite darbinieki.

    * Pēc datorikas institūta DIVI apkopotās informācijas 01.01.2014. – 31.12.2014. 41% no kopējā klientu skaita, kas mainīja operatoru, izvēlējušies Biti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    47 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    23.04.2015 17:17

    Šodien beidzot arī es pats tiku pie testa SIM kartes un uzreiz nolēmu izmēģināt kā dabā darbojas jaunais Bites 4G tīkls. Pats jau kādu laiku atkal esmu LMT klients (iepriekš lietoju Biti līdz brīdim, kad man apnika, ka man svarīgās vietās nav sakaru) un šoreiz LMT karte bija manā OnePlus One telefonā un Bites SIM karti ieliku jaunajā Huawei P8. Abas ierīces ir CAT4, tātad nav jāsacerās uz 300 Mbps ātrumiem, tomēr teorētiski abām būtu jātiek līdz 150 Mbps. Veicu vairākus mērījumus pagaidām ofisā (tas ir Purvciemā). Rezultāts – praktiski vienāds. Protams, šāds vien mērījums neattēlo kopējo situāciju, tāpēc drīzumā sarūpēšu divus identiskus telefonus (LG G3), lai varu līdzvērtīgos apstākļos patestēt abus tīklus. Protams, jāņem vērā, ka līdz 5. maijam Bites tīkls ir relatīvi tukšs un interesantais moments būs pēc šī datuma. Centīšos te ziņot par saviem novērojumiem un arī tu padalies ar saviem rādījumie, ja jau testē.

    Naurelijs
    23.04.2015 23:51

    Šādi paši ātrumi sākumā bija LMT, bet nu tagad kad daudzi ir sasēdušies uz tīkla, situācija ir krasi mainījusies (Miera iela, Rīga):

    Uldis M.
    24.04.2015 09:35
    Reply to  Naurelijs

    Es gan nejūtu ka LMT LTE ātrums būtu sakrities – cik es testēju (vecrīgā) tad gan pirms gada, gan šobrīd ir stabili 60 – 70Mbps Download ātrums un 40 – 45Mbps Upload.

    Naurelijs
    24.04.2015 15:02
    Reply to  Uldis M.

    Es šādus rezultātus sen neesmu redzējis. Skatos, ka esi testējis no rīta, pamēģini vakarā :) Tiko veicu atkārtotu mērijumu un ir krietni labāks nekā tas bija vakar vakarā, rīt pamēģināšu no rīta.

    Dairis Jankovskis
    24.04.2015 14:03

    Mērījumi no 14.04. LTE tīkls Bite. 13.04. vēl pamēģināju 3G speedtest.
    Lielākoties rezultāti ir tieši kādā ēkā veikti nevis uz ielas.
    Veitas: Ģertrūdes ielas rajons/ Dailes teātra rajons/ TC Alfas rajons

    Uldis M.
    23.04.2015 17:17

    O, ja laukos palaidīs 4G 800MHz frekvencēs – būs labi! Varēs nosegt daudz plašākas teritorijas kā tagadējās 3G bāzes stacijas… Laukos varēšu uzķert 4G no 10km attālumā esoša torņa bez problēmām :)

    Pirx73
    23.04.2015 17:28

    Mani visvairāk interesē vai būs bezlimita un bez ātruma ierobežojumiem (khmm Tele2) tarifa plāns mājām.

    24.04.2015 09:11
    Reply to  Pirx73

    Cik tu būtu gatavs maksāt par šādu pakalpojumu? 30 EUR? 20 EUR? (ja mēs runājam par atsevišķu 4G rūteri)

    Pirx73
    28.04.2015 08:43

    LMT Mājas Internets 3, kuru lietoju patreiz, maksā 26.80 kā zināms. Maksimums šādam pakalpojumam ir 30€.

    Andris
    23.04.2015 17:48

    Anglijā gan ir krietni sliktāka situācija, cik es testēju 4G+ maksimums ir sanācis 45Mb/s un 4G ar 3G praktiski nav bijusi atšķirība, naktīs man sanāk 10-15Mb/s, dienā kaut kur uz 2-3Mb/s turas, atkarībā gan vai pilsēta, jeb nomalē.

    LaurisU
    23.04.2015 19:39

    Ar ko atšķiras BITE testa 4G SIM karte no parastās 4G SIM kartes? Ieliku HTC One M9 4G SIM karti, jo vecā vairs nederēja (dēļ izmēra), bet rāda tikai 3G (HSPA+). Tiešām nepieciešama “īpaša” testa 4G SIM karte?

    Artūrs
    25.04.2015 19:22
    Reply to  LaurisU

    Šīs testa SIM ir 4G, klienti kas tās saņēmuši varēs tās turpināt lietot arī pēc testa. Un JĀ, lai palaistu 4G ir vajadzīga 4G SIM ;)

    Artūrs
    25.04.2015 19:23
    Reply to  Artūrs

    Ja gribi jau tagad izmantot 4G ienāc salonā pie BITEs un palūdz lai aktivizē 4G, jo vēlies piedalīties testā.

    Filips
    23.04.2015 22:11

    Pārdaugavā Down ~45Mbps; Up ~15Mbps

    Ēriks
    24.04.2015 09:53

    Varbūt ir vērts pielikt salīdzinājumam TELE2, viņiem tak arī ir vairākas 4G stacijas. Vai neviens TELE2 vairs par jēdzīgu pakalpojumu sniedzēju neuzskata?

    Kaspars
    24.04.2015 09:57
    Reply to  Ēriks

    Labs ieteikums, Kristaps varētu sazīmēt 3. telefonu un aiziet.
    Rīgā būtu interesanti :)

    Starp citu reklamē, ka Tele2 no 1 jūlija palaiž 4g tīklu pilnībā (noprotu, ka nopirktās 800mhz frekvences beidzot atbrīvojas)

    24.04.2015 10:00
    Reply to  Kaspars

    Es gribu vismaz pa Rīgu izbraukties un izmērīt visu trīs operatoru mobilo internetu pakalpojumus, bet tuvāk gada beigām, kad visiem (lasi, Bitei un Tele2) būs kaut cik izvērsts tīkls. Pagaidām normāls 4G tīkls ir tikai LMT, Tele2 mazliet ir pakustējušies un Bite vispār vēl ir 0 stadijā.

    Ēriks
    24.04.2015 10:10

    Nav tā, ka visi trīs torņos liek vienādas vai līdzīgas tehnoloģijas? Tas nozīmē, ka jaudīgāks un labāks tīkls būs tam operatoram, kuram ir mazāks lietotāju skaits attiecībā pret vienu bāzes staciju. Tīri teorijā, ja pieņem, ka LMT ir 600 4G stacijas, TELE2 ir kādas 100, BITE ar kādas 100 un izdala to skaitu ar reālo 4G iekārtu skaitu var noskaidrot uzvarētāju. :)

    24.04.2015 10:13
    Reply to  Ēriks

    Neesmu eksperts šāda veida tīklos, bet, manuprāt, pat, ja izmantotās tehnoloģijas ir līdzīgas, atšķirības slēpjas daudzās un dažādās smalkās niansēs. Nav arī tā, ka visi trīs operatori izmanto identiski vienādu aparatūru un programmatūru. Tāpat atšķiras cita iekšējā infrastruktūra, klientu skaits (un to aktivitāte).

    Kaspars
    24.04.2015 10:17

    Ļoti liela starpība ir izmantotajās frekvencēs, tiem standartiem, katram bija dažādi savi plusi un mīnusi

    24.04.2015 10:18
    Reply to  Kaspars

    Va tad nav tā, ka visi tagad cenšas izmantot 1800 MHz un 2600 MHz frekvenču joslas un gaida, kad būs pieejama 800 MHz josla?

    Kaspars
    24.04.2015 18:10

    Bija kaut kā tā, ka 800MHz frekvence ir izdevīgaka (cena, kapacitāte, ātrums vai pārklājuma radiuss)..bija arī tā, ka pilsētās un laukos tā kā izdevīgāk bija atšķirīgas frekvences
    LMT ķērās ieviest pirmais (goda jautājums) tāpēc darija to tajās frekvencēs, kuras nu kurā brīdī bija pieejamas, savukārt pārējie operatori izvēlējās nogaidīt
    protams, kaut kāda daļa 4G infrostruktūras ir tā pati visām frekvencēm, tāpēc kaut ko jau iepērk laicīgi, tai skaitā, lai varētu pārbaudīt kā viss darbojās (nav jau gluži plug&play)
    Tele2 šo būvēšanu un testēšanu sāka laicīgāk, bite tikai tagad..
    Pa šo laiku šķiet, ka Tele2 uz 800Mhz būs uzbliezuši diesgan iespaidīgu tīklu, ko ar 1.jūliju laidīs gaisā

    Kurbads
    24.04.2015 10:01
    Reply to  Ēriks

    Tele Mele2 nav sakarīga kompānija! Tik tāds wannabe suns kurš skrien visiem pakaļ lai tikai noturētu klientus…. Paši NEKO nevirza uz priekšu. Kā LMT ko izveido, tā mele2 izveido ko līdzīgu tik 10c lētāk, kā bite ko izveido, tā atkal mele2 skrien veidot tādu pašu piedavājumu ar ”savu” unikālu nosaukumu tik 5c lētāk… Un tik laiž savu pretīgo ģimeni pa TV reklāmām.

    Un tā viņi turas uz slāvu ‘ZZ’ klientiem, mārketinga upuriem un pensionāriem… Normāli cilveki šajā tīklā neatrodas!

    Ēriks
    24.04.2015 10:04
    Reply to  Kurbads

    Tiko nosauci 1 000 000 iekārtu lietotājus par nenormāliem. Gan jau kādi divi ir normāli. :D

    Ksspars Lccis
    24.04.2015 10:40
    Reply to  Ēriks

    nu nevajag te par miljonu runāt… viņi skaita kopā visas simkartes ko savā mūžā pārdevuši. es pats kādas desmit zelta zivis esmu nopircis kad caur ss kaut kas jāpārdod. ja saskaita visu operātoru klientus kopā sanāk, ka LV ir vismaz 5 miljoni iedzīvotāju… LV ir drusku pāri 2 miljoni, noskaiti nost bērnus, večukus, frīkus, cietumniekus – cik tad reāli paliks zvanītāju?

    Kaspars
    24.04.2015 10:15
    Reply to  Kurbads

    Paldies par komplimentiem
    A man varbūt šķiet, ka Bite ir tāda “wannabe” kompānija, kas vienmēr būs iedzinējos
    A varbūt man šķiet, ka LMT ir nepamatoi augstas cenas
    Ļoti sakarīgi Tev argumenti

    Ir tāds pakalpojums Baltija, kas nav nevienam no abiem pārējiem operatoriem
    ar 4G ieviešanu katrai kompānijai ir sava un pamatota stratēģija (kas saistīta ar frekvenču problēmām)
    Bet pakalpojumu kopēšana ir vispārināta..jebkas ko uztaisīs viens, jebkurš no operatoriem pēc brīža parādīsies arī konkurentu piedāvājumā..

    Kurbads
    24.04.2015 10:32
    Reply to  Kaspars

    O jā! Ļoti inovatīvi…. Baltija….
    Jau gadu desmitiem gan Igaunijā gan lietuvā strādā šī Zviedru kompānija, nu pēkšņi attapās lai varētu ar ko izlekties izmantot šos tīklus vienā pakalpojumā…. ‘Slowclap’ Good job! Aizpeldot tepat uz Zviedriju, kompānijas mājvietu anyway maksaju it kā būtu kādā Amerikā…. Ta vismaz varēja visu Z-Eiropu apvienot vienā tarifā jo Tele2 stiepjas pari visām šīm valstīm. Ta būtu kas normāls…

    LMT ir LATVIJAS mobīlais telefons, Bite arī ir tikai latvijas teritorijā kompānija un nekāda sakara ārpus tās…. Tele2 vienīgais ar savu tīklu stiepjas ārpus LV robežām.

    Vispār ja tā padomā ta Bite varēja nopārdot visas savas akcijas Vodaphone(jo viņa ir vodaphone grupā) un ta uztaisīt vienu tarifu plānu un varēs pa VISU EIROPU braukt un zvanīties ;) tas tā viņiem perspektīvs…

    Bet nu līdz tam Eiropai ir jānobriezt par ‘vienotu’ mobīlo sakaru tīklu.

    Kaspars B.
    24.04.2015 10:34
    Reply to  Kurbads

    Vispār jau Bite ir arī Lietuvā un ne tikai. Tā kā LMT paliek vienīgais.

    deace duck
    24.04.2015 16:08
    Reply to  Kaspars B.

    Vai tad LMT būtu izdzīts no Telia/Sonera? Ja vēsturiski,tad LMT bija pirmais Latvijas operators kurš par ienākošajiem zvaniem radu tīklos (EMT un Omnitel) neņēma maksu.

    24.04.2015 10:34
    Reply to  Kurbads

    Būsim precīzi – Bite nav tikai Latvijas kompānija. Daudz lietu šim operatoram notiek no Lietuvas ;)

    Kurbads
    24.04.2015 10:35

    Fuj domaju vienu rakstu ko citu… Jā… pārlaboja mani. :)

    Banāns
    24.04.2015 09:54

    Lai arī cik noliktu to Biti, nebūtu bites, tad šobrīd joprojām maksatu LMT vai Mele2 kādus stabilus 20-25eu/mēn par mobīlo tīklu un tarifu plānu… Jo Bite atnāca un sāka laist cenas uz leju, visus gadus pirms tam LMT un Mele2 komfortabli peldēja naudā un nekas neatlika, kā skriet pakaļ laižot cenu uz leju lai paturētu klientus…

    Neūtu Bites, LMT vēljoprojām ‘krāptu’ cilvēkus piedavājot tikai ‘4G’ , jo kā bite paziņoja ka laidīs ‘4G+’ tā LMT braši izziņoja ka pēkšņi bāzes stacijas ar tiek regulētas uz 4G+ ātrumiem un tās JAU strādā ar 4G+… ĀTRĀK TO NEVARĒJA???? Faking lmt jau vairak par gadu bij 4g tīkls, uzreiz 4g+ nevarēja jau laist….

    ;) Kopsavilkums – Bite ir kā mazs cinītis, kuru n*dirs kā gribi, bet vismaz virsa kko uz priekšu nevis ieciklējas uz vecā ar nolūku komfortabli pelnīt!

    Uldis M.
    24.04.2015 10:10
    Reply to  Banāns

    A varbūt LMT pirms kaut ko skaļi reklamēt, gribēja to kārtīgi iztestēt un tad paziņot tautai kad viss jau stabili darbojas un ir pieejams, nevis kā pārējās divas kompānijas – palaiž pāris torņus testa režīmā un skaļi reklamējas – mums ir! LMT noteikti jau sen testēja, bet kad Bite sāka reklamēt ka viņiem redz ir 4G+, LMT nācās arī piebalsot ka viņi arī pie tā strādā, lai ar reklāmām cērapmās aitas nepavelkas uz plusiņu un neaizskrien pie konkurentiem…

    Banāns
    24.04.2015 10:20
    Reply to  Uldis M.

    Kāds sakars testēšanai? Uzreiz laid 4g+ diapazonā un miers….Nav jau ‘jauns’ tīkls jāveido, kur jaunas stacijas jāliek un būtu jātestē kā tās tur, vienkārši jauzgriež līdzsinējās 4G stacijas…. Bet uzgriežot kompānijai ‘tek’ ārā vairāk nauda, tapec atkal kārtējā maksimālā naudas nopelnīšanas shēma tika pielietota jo nevienam citam nebij 4G un pietiks jau ar to…. līdz ko kāds izziņos ko vairak tad pagriezīsim un leposimies ar plasāko 4g+ tīklu, bet līdz tam lepojamies ar plašāko 4G….
    Sviests.

    Un lmt jau aiz aizvērtam durvīm testēja pirms oficiālas palaisanas valstī savas 4G stacijas pāris mēnešus piesaistot savus ‘lojālos’ klientus….

    Uldis M.
    24.04.2015 10:39
    Reply to  Banāns

    Jā, var jau būt ka sava daļa mārketinga tur ir, bet klienti jau paši vainīgi. Tā ir tāda masu psihoze: vairāk = labāk! tāpat kā par megapikseļiem kamerās un kodolu skaitu procesoros arī mobilajam internetam: 4G – sūds, 4G+ – vot tā ir štelle!
    Jā – interneta ātrumam ir nozīme – vairāk tiešām ir labāk, bet sakārtots 4G tīkls spētu nodrošināt ne sliktāku ātrumu kā konkurentu 4G+…
    Mēs pārāk ieciklējamies uz tehnoloģiju, aizmirstot ka galvenais taču ir rezultāts (šajā gadījumā interrneta ātrums un stabilitāte).

    24.04.2015 10:51
    Reply to  Uldis M.

    Vakar braucu mājās un aizdomājos par to visu mobilā interneta padarīšanu. Secināju, ka ātrumi varbūt nav tik būtiski (viss, kas ir >30 Mbps jau ir labi), taču krietni svarīgāk ir tas, ka nu esam tikuši līdz neierobežotai mobilajai datu pārraidei. Paies vēl gads un būsim pavisam aizmirsuši tos laikus, kad svēts un uzskaitīts bija katrs megabaits. Tagad telefons 24/7 ir pieslēdzies tīmeklim un vairs nav nekādas aiztures izmantot datu ziņā rijīgas aplikācijas – YouTube, Spotify utt. Kad neierobežots (un ne pārāk dārgs) mobilais internets būs pieejams arī viesabonēšanā (vismaz Eiropas ietvaros), iestāsies mobilā svētlaime.

    Banāns
    24.04.2015 13:03
    Reply to  Uldis M.

    Vispar 4G salīzinot ir diezgan sūū.. jo 4G labākajā scenārijā vari dabūt 150Mbps(18.75mb/s)… 4G+ var izspiest 300Mbps(37.5mb/s)… Pagaidām…. vispārīgi no teoriju viedokļa ‘4G’ frekvencē var pat 1Gbps(125mb/s) izspiest labākajā scenārijā, bet pagaidam nav nedz mobīlās ierīces kas to spētu uztvert nedz gribēšana šādu ātrumu turēt operatoriem jo padārgs prieciņš vēl.

    Starpība ir.. tā kaā gluži nav nozombēto megapixeļu mīts… ;)

    Uldis M.
    24.04.2015 13:41
    Reply to  Banāns

    Starpība protams ir. Bet kā jau arī Kristaps rakstīja – (viss, kas ir >30 Mbps jau ir labi). Galu galā – pastrīmot mūziku vai video internetā var ļoti labi jau ar 20Mbps, nemaz nerunājot par klasisko web lapu atvēršanu… Galu galā daudziem mājās Wi-Fi ātrums ir mazāks kā LMT 4G… Lielākajā daļā citu valstu, iedzīvotāji var tikai sapņot par 10Mbps ātrumu mobilajā, kamēr mēs te zākājam 40Mbps ātrumu…

    x
    24.04.2015 14:07
    Reply to  Uldis M.

    >Galu galā – pastrīmot mūziku vai video internetā var ļoti labi jau ar
    20Mbps,
    >nemaz nerunājot par klasisko web lapu atvēršanu…

    manuprāt, daļa cilvēku jau dzīvo orbītā…20, nē 60, oi, 300 Mbps!!! tas kā dragreiseri, kas pārdzīvo par teorētisku sekundes daļu, bet brauc kā mācībnieki, slāpdami un spolēdami.

    Reāli dzīvē, ja nevelk desmitiem gigabaitu lielas…instalācijas, teiksim tā, tad weba virināšanai, trubai un skaipam pietiek ar, es nezinu, megabitu vai dažiem. Nesen nopirku usb2rj45 vislētāko, gadījumiem kad nav wifi un vajag lielākus apjomus. Nu tad lūk, šis lētucis ir ierobežots ar 6Mbps (čipseta realizācija) par spīti 10/100 uzrakstam. Un ko jūs domājat? Ikdienā pie uzskaitītās slodzes to itin nemaz nejūt, bremzes būtu vienīgi torentu gadījumā kad reāli var aizsist vadu. Nez, ja jūs ikdienā bakupojat simtiem gigabaitus pa tīklu, tad var runāt par tiem 30+Mbps, bet tipiskajam mob. iekārtas lietojumam – pārlieciniet mani.

    24.04.2015 14:38
    Reply to  x

    Viss atkarīgs no savām prasībām un pieraduma. Telefons nu jau tiek lietots aktīvi: skatīti video, klausīta mūzika (es, protams, abos gadījumos runāju par straumēšanu), augšupielādētas bildes (Instagram, Dropbox u.c. servisu auto upload). Pat nepieskaroties torrentiem šādā veidā mēnesī tiek patērēti 3-5 GB datu. Kad ir pierasts pie tā, ka viss šis notiek zibenīgi vai sliktākajā gadījumā netracinoši ātri, tad pierodi pie šādām ērtībām. Tas pats attiecināms arī uz ierīcēm, gribas, lai tās nebremzē ikdienas darbos. Tāpēc man ir svarīga ātra datu pārraide neatkarīgi no izmantotās tehnoloģijas vai manas atrašanās vietas. Esmu gatavs par šādu ērtību maksāt gan finansiāli, gan citādi (piemēram, biežāk lādējot ierīces). Es, protams, nesaku, ka tas tā ir visiem, bet personīgi man ir šāda pieredze un vēlmes.

    x
    24.04.2015 15:14

    Piekrītu, ka tas ir ērti un neacinu atteikties no ērtībām. Jautājums bija par ko citu – vai tiešām šiem pieticīgajiem uzdevumiem ir nepieciešama daudzdesmitu megabitu caurlaidība? 5GB mēnesī, ja tie salasās no ikdienas tēriņiem, nevis tiek izmantoti vienreizēji 5min. laikā, veido ļoti nelielu trafiku atsevišķā laika sprīdī. T.i. 30Mbps pieslēgums šādi tiek turēts noslogots par 1%

    Tātad, runa par izvēli – nelielas caurlaidības bet stabils pieslēgums par mazu maksu vai lielas, bet ļoti mainīgas caurlaidības pieslēgums par samērā lielu maksu. Uz kompja viss skaidrs, bet telefonā pers. es izvēlētos pirmo.

    24.04.2015 15:21
    Reply to  x

    Labāk, lai ātrumi ir lieli un pieslēgums stabils. Daudz darbību gadījumā (Twitteri, Instagrami utt.) gribas, lai viss notiek zibenīgi visu laiku :)

    Ilmars
    24.04.2015 15:13

    a kas ir 4G+ ? Visit to grib pārdot, bet kas tas ir pat Google neko neatrod!

    24.04.2015 15:18
    Reply to  Ilmars

    Tas ir mārketinga nosaukums LTE Advanced http://en.wikipedia.org/wiki/LTE_Advanced

    Ilmars
    24.04.2015 15:37

    Tad jau sasniedzot 400 Mb/s atrumu tiks pārdots 5G (kas vel pat nav definēts par ko tikai vēl spriež), jo taču pārdot jaunu pakalpojumu vajag!

    LTE Advanced is a mobile communication standard and a major enhancement of the Long Term Evolution (LTE) standard. It was formally submitted as a candidate 4G system to ITU-T in late 2009 as meeting the requirements of the IMT-Advanced standard

    Kur IMT-Advanced ir 4G standarts http://www.itu.int/dms_pub/itu-r/opb/rep/R-REP-M.2134-2008-PDF-E.pdf

    Raimonds Vilums
    24.04.2015 22:13

    Šodien Gunāra Astras ielas McDonaldā bija pagaidām max 78,23Mbps lejā un 45,37Mbps augšā, citur bija ap 45-55, bet uz Vienības gatves braucot no Rīgas prom bija kaut kādi 15 Mbps – 20 Mbps

    khe
    25.04.2015 12:27

    800 frekvence nāk vaļa no 1. jūlija, ja nemaldos. Uz so frekvenci tika rīkota izsole, kurā piedalījās visi 3 operātori. Tas nozīmē, ka visi šobrīd gatavojas laist 4g šajā frekvencē. Ja nemaldos tas dotu tieši lielaku pārklājuma rādiusu no torņiem. Šī frekvence nedos kapacitāti un tādēļ nav populāra apdzīvotās vietās. Labojiet, ja kļūdos. Jūs visi mērāties ar ātrumiem. Telefonos? Ko jūs tur darat? ziņas lasat, epastu sūtat, video skataties, torentos sēžat? Neapšaubāmi ir forši, ka ir ātrs nets. Bet neviens mani nepārliecinās par pretējom jo uzskatu, ka labs 3g ļauj veiksmīgi un skatīties video, klausīties mūziku, vilkt kādus failus utt. Bezlimita internets ar šo 4g+. Padomājiet, kādēļ LMT, Tele2 nav tādu-pilnīgi bez limitiem. Ir ar ierobežotu atrumu+bezlimits vai max ātrums+ierobežots apjoms. Visiem ir kādi ierobežojumi. Kaut šie godīgas lietošanas noteikumi, kuri arī paredz veidus kādos internets tiek izmantots. Tele un LMT lapās varat palasīt. Jautāsiet: Kādēļ? Tādēļ, ka katrs kurš šeit ir komentējis kautko, kādreiz, vismaz reizi ir mēģinājis kaimiņam wifi zagt, torentos filmas, speles utt kačāt nevis pirkt. Mums tas liekas neloģiski un nepamatoti, ka par pakalpojumu ir jāmaksā, ja var dabūt par brīvu. Vai ne tā? Un tagad iedomājaties, ka jūsu kaimiņam ir šis 4g+ rūteris un jums… Read more »

    Reklāma