Reklāma

Tagad arī Latvijā ar YouTube partnerprogrammu var nopelnīt vairāk

Jaunākie raksti

“Tele2” tīkla infrastruktūras attīstībā šogad investēs 12,5 milj. eiro

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” mobilo sakaru tīkla infrastruktūrā šogad investēs aptuveni 12,5 milj. eiro. Šīs investīcijas tiks veiktas gan pamattīkla...

RTU studenti izstrādā inovatīvas biznesa idejas un prototipus

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina studentus pieteikties dalībai «Produktu attīstības programmā» (PAP), lai piecu mēnešu ilgās apmācībās padziļinātu zināšanas...

Microsoft pārtraucis ražot Xbox One konsoles

Uzreiz var teikt, ka visu Xbox One sērijas konsoļu ražošana tika pārtraukta jau 2020. gadā, kad tika izlaistas jaunās...

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Kļuvis zināms, ka „YouTube” ir iespējojusi mūsu valstī savu partnerības programmu, kas ikvienam oriģinālā video satura veidotājam ļauj uzrunāt plašāku interneta auditoriju un gūt lielākus ieņēmumus no reklāmu izvietošanas. Pieteikties dalībai jaunajā „YouTube” partnerprogrammā.

„Priecājos, ka šī „YouTube” programma tagad pieejama arī Latvijā. Tā ir lieliska iespēja ikvienam cilvēkam vai uzņēmumam ar videoklipiem palielināt savu popularitāti un nopelnīt vairāk,” komentēja Reiniks, kuram no „YouTube” kanāliem Latvijā ir vislielākais skatījumu skaits – vairāk nekā 41 miljons.

Partnerības programmā, kas paredz reklāmas ieņēmumu sadali starp kompāniju un video veidotāju, pašlaik jau veiksmīgi darbojas vairāk nekā viens miljons kanālu vairāk nekā 30 valstīs.

Visi reģistrētie lietotāji, noslēdzot līgumu par partnerību, iegūst piekļuvi „YouTube” resursiem un apmācības programmām par to, kā sasniegt lielāku auditoriju internetā.

Kļūstot par „YouTube” partneri, video satura radītāji var ne tikai pelnīt naudu ar atbilstošām reklāmām un/vai nodevām, bet arī iegūt elastīgumu ar neekskluzīva līguma palīdzību – „YouTube” nenosaka ierobežojumus, kādos partneri var augšupielādēt un izplatīt savu video saturu, ļaujot to monetizēt „YouTube” un citviet.

Līdztekus dalībai partnerības programmā visi satura veidotāji var izmantot dažādus resursus, funkcijas un programmas, ko sniedz „YouTube”, lai palīdzētu izveidot kanālu un auditoriju, tostarp „Creator Helpbook”, „Creator Academy” un „Creator Hub”, kas piedāvā programmas un rīkus, kuri palīdz radīt labāku saturu un izveidot sekotāju bāzi.

Turklāt visi satura radītāji var izsekot un pārvaldīt savu kanālu sniegumu – „YouTube Analytics” nodrošina dažādus pārskatus, lai palīdzētu sekot līdzi darbības rādītājiem „YouTube” un gūt ieskatu, kas var palīdzēt tos uzlabot.

„Pašlaik ir vairāk nekā viens miljons kanālu vairāk nekā 30 valstīs, kuri pelna naudu ar „YouTube” partnerības programmas palīdzību. Mēs vēlamies, un mums jābūt tur, kur ir potenciālie patērētāji. Ar vienu miljardu unikālo ikmēneša lietotāju un 100 stundām augšupielādēta video katru minūti, „YouTube” apmeklē daudz aktīvu potenciālo patērētāju, kuri meklē, skatās, dalās ar videoklipiem un komentē tos. Mēs esam ļoti gandarīti, ka satura radītāji no Latvijas beidzot var pievienoties šai grupai. Mēs pieliksim visas pūles, lai palīdzētu viņiem monetizēt savu saturu, attīstīties un uzlabot savas prasmes un radošumu, kā arī sasniegt un sadarboties ar citiem partneriem,” komentē „YouTube” mātesuzņēmuma „Google” mārketinga vadītājs Baltijas valstīs Regimants Urbans.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
19.04.2015 22:56

Vai var apvienot Adsense un šos potenciālo peļņu vienā izmaksā?

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: