Kļuvis zināms, ka „YouTube” ir iespējojusi mūsu valstī savu partnerības programmu, kas ikvienam oriģinālā video satura veidotājam ļauj uzrunāt plašāku interneta auditoriju un gūt lielākus ieņēmumus no reklāmu izvietošanas. Pieteikties dalībai jaunajā „YouTube” partnerprogrammā.

„Priecājos, ka šī „YouTube” programma tagad pieejama arī Latvijā. Tā ir lieliska iespēja ikvienam cilvēkam vai uzņēmumam ar videoklipiem palielināt savu popularitāti un nopelnīt vairāk,” komentēja Reiniks, kuram no „YouTube” kanāliem Latvijā ir vislielākais skatījumu skaits – vairāk nekā 41 miljons.

Partnerības programmā, kas paredz reklāmas ieņēmumu sadali starp kompāniju un video veidotāju, pašlaik jau veiksmīgi darbojas vairāk nekā viens miljons kanālu vairāk nekā 30 valstīs.

Visi reģistrētie lietotāji, noslēdzot līgumu par partnerību, iegūst piekļuvi „YouTube” resursiem un apmācības programmām par to, kā sasniegt lielāku auditoriju internetā.

Kļūstot par „YouTube” partneri, video satura radītāji var ne tikai pelnīt naudu ar atbilstošām reklāmām un/vai nodevām, bet arī iegūt elastīgumu ar neekskluzīva līguma palīdzību – „YouTube” nenosaka ierobežojumus, kādos partneri var augšupielādēt un izplatīt savu video saturu, ļaujot to monetizēt „YouTube” un citviet.

Līdztekus dalībai partnerības programmā visi satura veidotāji var izmantot dažādus resursus, funkcijas un programmas, ko sniedz „YouTube”, lai palīdzētu izveidot kanālu un auditoriju, tostarp „Creator Helpbook”, „Creator Academy” un „Creator Hub”, kas piedāvā programmas un rīkus, kuri palīdz radīt labāku saturu un izveidot sekotāju bāzi.

Turklāt visi satura radītāji var izsekot un pārvaldīt savu kanālu sniegumu – „YouTube Analytics” nodrošina dažādus pārskatus, lai palīdzētu sekot līdzi darbības rādītājiem „YouTube” un gūt ieskatu, kas var palīdzēt tos uzlabot.

„Pašlaik ir vairāk nekā viens miljons kanālu vairāk nekā 30 valstīs, kuri pelna naudu ar „YouTube” partnerības programmas palīdzību. Mēs vēlamies, un mums jābūt tur, kur ir potenciālie patērētāji. Ar vienu miljardu unikālo ikmēneša lietotāju un 100 stundām augšupielādēta video katru minūti, „YouTube” apmeklē daudz aktīvu potenciālo patērētāju, kuri meklē, skatās, dalās ar videoklipiem un komentē tos. Mēs esam ļoti gandarīti, ka satura radītāji no Latvijas beidzot var pievienoties šai grupai. Mēs pieliksim visas pūles, lai palīdzētu viņiem monetizēt savu saturu, attīstīties un uzlabot savas prasmes un radošumu, kā arī sasniegt un sadarboties ar citiem partneriem,” komentē „YouTube” mātesuzņēmuma „Google” mārketinga vadītājs Baltijas valstīs Regimants Urbans.

Reklāma

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
eldberg Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
eldberg
Viesis
eldberg

Vai var apvienot Adsense un šos potenciālo peļņu vienā izmaksā?