Web Analytics
More
    Reklāma

    Tele2: pieprasījums pēc telefonu apdrošināšanas ir divkāršojies

    Jaunākie raksti

    Iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas apdrošināt jauniegādāto viedtelefonu un planšetdatoru, lai sevi pasargātu no neparedzētiem tēriņiem, kas rodas, ja ierīce tiek bojāta, pazaudēta vai nozagta. “Tele2” pirmais Latvijā sāka piedāvāt mobilo ierīču apdrošināšanu jau 2013. gadā, un pakalpojums gūst arvien lielāku iedzīvotāju atzinību – šogad pieprasījums pēc mobilo ierīču apdrošināšanas ir divkāršojies, salīdzinot ar gadu iepriekš.

    “Visbiežāk iedzīvotāji izvēlas apdrošināt viedtelefonu, kura cena ir robežās no 200 līdz 400 eiro. Visvairāk apdrošina “Samsung”, “LG” un “Sony” viedtelefonus. Ņemot vērā līdzšinējo tendenci, domāju, ka jau šogad katrs desmitais iedzīvotājs, iegādājoties jaunu viedtelefonu vai planšetdatoru, izvēlēsies to apdrošināt,” saka “Tele2” komercdirektors Jānis Spoģis.

    “Bieži vien iedzīvotāji nezin, ka ražotāja garantija iestājas tikai gadījumā, ja mobilajai ierīcei ir konstatēti rūpnieciski defekti programmatūrā vai aparatūrā, kas kopumā atgadās reti. Pārsvarā mobilo ierīci nozog, tā tiek pazaudēta vai atgadās tādi sadzīviski negadījumi kā, piemēram, ierīce tiek netīšām aplieta ar ūdeni, bērns to nomet zemē vai suns sagrauž. Šajos gadījumos ražotāja garantija nedarbosies, bet apdrošināšana gan palīdzēs segt neparedzētos zaudējumus,” piebilst J. Spoģis.

    Pēc “Tele2” aplēsēm 2014. gadā Latvijā kopumā 26 000 telefonu tika nodoti remontā, savukārt 25 000 tika pieteikta SIM kartes bloķēšana, kas nozīmē, ka šie telefoni ir pazaudēti, nozagti vai bojāti. Visvairāk telefonu remontā tiek nodoti vasaras mēnešu laikā.

    Viedtelefonu un planšetdatoru apdrošināšanu “Tele2” piedāvā sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību BALTA, un tā ir pieejama gan “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klientiem, gan citu operatoru klientiem, kā arī uzņēmumiem. Mobilās ierīces iegādes brīdī ir jāizvēlas starp diviem segumiem – tikai bojājumiem vai bojājumiem un pilnīgam zudumam (zādzība, zudums un bojāeja). Ir iespējams maksāt uzreiz visu summu par polisi vai izvēlēties dalītos maksājumus, kas nozīmē to, ka klients var sadalīt summu divos, četros vai pat divpadsmit maksājumos. Apdrošināšanas maksājums mēnesī ir sākot no 2,06 eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Girts Eldmanis
    13.04.2015 16:47

    ja iepriekš bija apdrošināti 10 gab, un tagad 20… tad viss ir divkāršojies. Bet ja nepasaka neko…

    erikiss1
    13.04.2015 17:28

    Nu ja jau arī es tirgotu brāķus, noteikti piedāvātu apdrošināšanu, lai nezaudētu klientus.

    Kaspars
    13.04.2015 18:31
    Reply to  erikiss1

    Man nav nekādas īpašākas simpātijas ne pret vienu no mūsu operatoriem, bet nu tāpēc es nedrukāju muļķīgus komentārus..

    Ko nozīmē “tirgot brāķus”?
    Tele2 zvana uz Samsung un prasa: “Mums lūdzu 2 normālas partijas ar jaunajiem S6 un 1 var tādus, kas nestrādā kā nākas”?

    erikiss1
    06.05.2015 15:39
    Reply to  Kaspars

    Nezinu kā Jums. Bet bieži vien ir dzirdēts un piedzīvots, nododot telefonu garantijā, bieži paziņo, ka tā ir lietotāja vaina, korozeija, prasot pierādijumus, tiek visiem uzrādīts viens un tas pats attēls. Utt…

    Pluss jau vēl, nezinu kā Jūs domājat, bet nu tāda sajūta, ka uz mūsu valstī tiek importēta nekvalitatīvāka produkcija. Jo kādēļ nopērko produktu pie mums un tādu pašu ārpus LV robežām (UK, Vācija utt) preces kalpo ilgāk un mazāk problēmu ar viņām. Varbūt Jums ir kāds izskaidrojums, varbūt tā ir veiksme? Bet tas ir mans viedoklis.

    06.05.2015 15:47
    Reply to  erikiss1

    Drīzāk problēma ir interneta veikalos vairums no kuriem tirgo no sazinkurienes importētus telefonus, aktīvi izvairās no to garantijas servisa nodrošināšanas un tādējādi tikai rada problēmas saviem klientiem. Kas, protams, arī paši gudri padsmit eiro starpības dēļ uzņemties liekus čakarus. Malači!

    Reklāma