Spotify gadu gaitā ir kļuvis par visai draudzīgu servisu tiem, kas nevēlas maksāt par mūziku, bet labprātāk noklausās reklāmas starp dziesmām. Financial Times ziņo, ka ne visas ierakstu kompānijas atbalsta šādu pieeju un Universal, visticamāk, izmantos licences pagarināšanas sarunas, lai piespiestu Spotify samazināt bezmaksas lietotājiem pieejamās iespējas un saturu.
Universal uzskata, ka esošā Spotify pieeja un auklēšanās ar nemaksājošiem klientiem ir vērsta uz citu tiešsaistes mūzikas straumēšanas servisu novājināšanu. Spotify, visticamāk, nevēlas vēl ilgāku laiku mainīt pieeju, jo grasās pamatīgi papurināt arī spēles pastarīti – Apple iTunes mūzikas straumēšanas servisu, kas pārdzims no Beats iestrādnēm.
ASV un Eiropā mūzikas straumēšana uzņem pamatīgus apgriezienus, kļūst par milzīgu peļņas avotu un pārsniedz CD pārdošanas biznesa peļņu. Protams, vēl arvien noris cīņa starp tiešsaistes straumēšanas servisiem. Interesanti, ka no sacensības neviens lielais serviss vēl nav izstājies. Tiesa 2014. gadā tika slēgti Last.fm un Ubuntu One Music. Šobrīd pasaulē ir nedaudz vairāk par 30 tiešsaistes mūzikas straumēšanas servisiem.
Spotify jau tā pēdējā laikā smagi spiež uz abonenta iegādi.
Bet, cik novērots, nemaksātājiem neko nost neņem.
Nē, bet visās “reklāmas pauzēs” maļ vienu un to pašu – maksā, un nebūs reklāmu, maksā, būs forši! Īsi sakot – spiež uz maksas abonementu. Ja cilvēks lieto Spotify gana daudz, piekrītu, maksas abonements ir laba lieta un summa ir relatīvi maza.
Īstenībā tik vien nav viss…tgd arī piespiedu kārtā iet ieteikumi, gan uz telefoniem gan datoriem. cipa, kad kko klausies, ik pa laikam viņi palaiž “iteiktās” dziesmas. tās ir 5 pēc kārtas un jo mazāka pleiliste, jo biežāk. līdz ar to, ar vien grūtāk ir klausīties tieši to, ko gribi klausīties. ja tev vienalga kas skan, ka tik skan, tad nekas. bet es tomēr esmu viens no premium lietotājiem. bet nezinu cik ilgi vel, jo novēroju, ka paliek šis arvien smagāks un gļukaināks:)