Starptautiskajā plaša patēriņa elektronikas izstādē Losandželosā (CES 2015) IKT uzņēmums Huawei Consumer Business Group (BG) prezentējis vairāk nekā 100 augsto tehnoloģiju produktus – jaunākos viedtālruņus, planšetdatorus, valkājamās viedierīces, viedās mājas koncepta ierīces, mobilās un mājas interneta iekārtas, OTT (Over-the-Top content) tehnoloģijas un uz transportlīdzekļiem uzstādāmos moduļus. Vienlaikus Huawei iepazīstināja arī ar savu jaunāko vīziju – Hilink ēras sākumu. Tā ietilpst uzņēmuma stratēģijā ar mērķi nodrošināt pilnībā integrētus mobilā interneta pakalpojumus un sniegt nepieredzētu komunikācijas tehnoloģiju lietošanas pieredzi cilvēkiem visā pasaulē.

“Pagājušais gads ir bijis veiksmīgākais uzņēmuma vēsturē. Sevi pilnībā attaisnoja mūsu stratēģija – fokusēties uz vidējās un augstākās klases produktiem. Gada laikā Huawei viedtālruņu piegādes apjoms pasaulē pieauga par 30%, sasniedzot 11,8 miljardus ASV dolāru, un mūsu vadošie viedtālruņi Huawei P7 un Huawei Mate 7 iekarojuši lielu popularitāti,” stāsta Huawei Consumer BG izpilddirektors Ričards Ju. „Pērn pieaugusi arī Huawei zīmola vērtība un tas kā pirmais no Ķīnas ierindots prestižajā Interbrand pasaules vērtīgāko zīmolu simtniekā.”

Arī turpmāk Huawei plāno attīstīt viedtālruņu biznesu un, izmantojot savu ievērojamo pieredzi un iespējas platjoslas interneta jomā, turpināt pilnveidot visaptverošas savienojamības konceptu. „Mūsu uzmanības lokā būs viedās transporta sistēmas attīstība, īstenojot auto tīklošanas un Lietu Interneta (Internet of Things, IoT) konceptus. Integrējot mākoņdatošanas un lielo datu (big data) pakalpojumus, tiecamies uz visaptverošu viedās pilsētas idejas attīstību, kas iekļauj gan pilsētas satiksmes plānošanu, drošības analīzi, ieteicamāko maršrutu rekomendācijas u.tml.,” atklāj R.Ju.

Viens no uzņēmuma spilgtākajiem pašreizējiem veiksmes stāstiem ir viedtālruņu segmenta attīstība. Kā liecina starptautiskā izpētes uzņēmuma IPSOS dati, Huawei zīmola atpazīstamība pērn no 52% rādītāja 2013.gadā pieauga līdz 65% 2014.gadā. To lielā mērā veicinājusi Huawei viedtālruņu popularitāte visā pasaulē. Piemēram, Huawei P7 piegāžu apjoms vien pusgada laikā pēc tā laišanas tirgū sasniedza 4 miljonus vienību, bet premium klases G7 piegāžu apjoms jau divus mēnešus pēc tā laišanas tirgū pārsniedza vienu miljonu.

Līdz ar vadošo mobilo ierīču demonstrāciju, tehnoloģiju izstādē Losandželosā Huawei apmeklētājus iepazīstināja arī ar savu vīziju par Hilink ēru. Tā ietver virzību uz pilnībā integrētiem mobilā interneta risinājumiem, kas savieno tehnoloģiju lietotājus visā pasaulē, kā arī viedās mājas ierīces – viedās elektro-kontaktligzdas, gaisa kvalitātes kontroli, infrasarkanās tālvadības ierīces u.c. Hilink ēras konceptu izstādē demonstrēja tādi Huawei produkti kā Huawei MediaPad T1 un X1, valkājamā viedierīce – viedpulkstenis TalkBand B1, mobilā tīkla ierīce E5 PRO, mājas tīkla pārveidotāji PT500 un WS331C, OTT Huawei M330 un transportlīdzekļos uzstādāmo moduli ME909Tu-565.

Huawei-CES2015-2

Reklāma

Leave a Reply

avatar
  Paziņot par jaunumiem  
Paziņot par