Huawei drīzumā izsludinās savus 2014. gada pārdošanas un finanšu rezultātus, bet jau tagad klīst baumas, ka ražotājs spējis gada laikā audzēt pārdošanas apjomus par 40%. Informācija nāk no Huawei iekšējiem lietotājiem paredzētas sarakstes.

Tai pat laikā Huawei spējis sasniegt arī 30% ienākumu pieaugumu, kas 2014. gadā no viedtālruņu biznesa ir ap 11.8 miljardiem ASV dolāru. Tiesa, Huawei nav spējis sasniegt savu nosprausto gada mērķi – pārdot 80 miljonus viedtālruņu. Tehnoloģiju milzis spējis pārdot par pieciem miljoniem vienību mazāk.

2014. gadā labi veicies arī citiem Ķīnas ražotājiem. Xiaomi pirmā pusgada laikā pārdevis 26 miljonus viedtālruņu un tiek paredzēts, ka Xiaomi gads noslēgsies ar aptuveni 60 miljoniem pārdotu vienību. Ja tā ir taisnība, tad Xiaomi būs spējis gada laikā trīskāršot pārdošanas apjomus.

Pieminēšanas vērts ir LG Electronics, kas spējis gada laikā pārdot par 26% vairāk viedtālruņu. LG Electronics gadījumā šāds pieaugums uzskatāms par milzīgu. Jāņem arī vērā, ka 2014. gadā ne visiem lielajiem ražotājiem veicās ar pārdošanu.

Samsung aizgājušais gads bijis grūts un tiek pieļauts, ka ražotājs izsludinās tikai to, ka pārdošanas apjomi nav auguši. Tiem būtu jāatkārto 2013. gada sasniegums, bet tas arī ir viss. Apple, visticamāk, pārdevis par aptuveni 20% vairāk viedierīču, nekā tas paveikts iepriekšējā gadā.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of