Web Analytics
More
    Reklāma

    RTU studentu izstrādātā mobilā aplikācija Qfer iziet starptautiskā tirgū

    Jaunākie raksti

    Mobilā aplikācija Qfer, ar kuras palīdzību var operatīvi atrast izdevīgākos speciālos piedāvājumus savā tuvumā, un kuru 2014.gada vasarā kā “Start up “veiksmīgi izstrādāja četri RTU studenti, jau šogad sāks darboties arī Kiprā, tādējādi aizsākot savu iziešanu starptautiskajā tirgū.

    “Mēs esam patiesi gandarīti par to, ka mums izdevās tik ātrā laikā notestēt mobilās aplikācijas ideju vietējā tirgū, un jau pēc 5 mēnešiem rast iespēju pārbaudīt savus spēku citās valstīs,” iespaidos dalās viens no RTU studentu četrotnes, Jevgēnijs Novickis.

    Reklāma

    Jau 2014.gada decembrī Qfer sāks darboties Kiprā, jo sarunas ar partneriem šajā valstī noslēdzās visātrāk. 2015.gadā tiek plānota Qfer darbības uzsākšana arī citās Eiropas valstīs. Šobrīd notiek pārrunas par partneru piesaistīšanu arī Polijā un Vācijā. Kā savu mērķi Qfer ir uzstādījuši, lai visās lielākajās Eiropas pilsētās aplikācijas lietotāji var atrast savus izdevīgākos piedāvājumus lietojot vienu un to pašu mobilo aplikāciju Qfer.

    Mobilās aplikācijas Qfer ideoloģija ir ļoti vienkārša – palīdzēt jauniem un aktīviem cilvēkiem ērti un ātri vienkopus saņemt informāciju par īpašajiem piedāvājumiem no populārākajām un interesantākajām pilsētas vietām.

    Arturs Buņins, kurš arī ir viens no Qfer radītāju četrotnes, projekta būtību akcentē vārdu salikumā “quick” un “offer”. Ar Qfer palīdzību lietotājs atrodas vien divu klikšķu attālumā no speciālā piedāvājuma. Aplikācijas lietošana ir ļoti vienkārša. Vispirms no ērti pārskatāmās izvēlnes ir jāatrod sev tīkamais piedāvājums, uzreiz pēc tam ir iespēja to rezervēt, vai arī jāatnāk uz pakalpojuma sniedzēja vietu, un jānospiež pogu “izmantot”.

    Piedāvājumi, kas iekļauti “Qfer”, ir radīti speciāli šīs mobilās aplikācijas lietotājiem, šie piedāvājumi atšķiras no tiem, ko piedāvā pati firma citkārt, tie atšķiras arī no tiem, kādus var iegādāties kolektīvās iepirkšanās vai atlaižu portālos internetā.

    “Mazajam un vidējam biznesam Qfer ir ļoti piemērots mobilā mārketinga instruments. Katrs ieinteresētais uzņēmums var vienkāršā veidā izveidot savu uzņēmuma profilu, un ērti to pārvaldīt no interneta mājas lapas. Sadarbība ar Qfer ir ļoti izdevīga,” norāda Arturs Buņins.

    “Qfer” var lejuplādēt bezmaksas. Sākotnēji tika radītā iOS aplikācijā, bet kopš 2014.gada vasaras beigām pieejama arī Android aplikācija. Kopš Qfer darbības uzsākšanas 2014.gada jūlijā, jau vairāk nekā 5000 Rīgas iedzīvotāju ir lejuplādējuši šo mobilo aplikāciju.

    Qfer šobrīd sekmīgi darbojas ar tādiem klientiem kā “Multikino”, “Sportima”, “Yakuzza”, “Kasha Gourmet”, “Unimarine Spa”, “Kilimanjaro”, Ķipsalas peldbaseins, restorāns “Boulevard 33”, “Citywoks” un citiem.

    “Esam ļoti pateicīgi jau esošajiem lojālajiem klientiem un partneriem vietējā tirgū, jo tieši šī izveidojusies sadarbība dod mums pārliecību un iespēju lūkoties uz citiem tirgiem. Jau no paša sākuma mūsu plāns bija globālais tirgus. Rīga mums drīzāk bija kā testa tirgus, lai uzzinātu klientu viedokli, vajadzības, lai pirms došanās pasaulē novērstu kļūdas aplikācijas darbībā,” stāsta Jevgēnijs Novickis.

    “Qfer” izstrādātāji ir četri RTU studenti: Jevgēņijs Novickis un Arturs Burņins no RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātes, un Dmitrijs Angelovksis un Arturs Niķiforovs no RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Sweglord
    16.12.2014 16:14

    Kad izrunā vārdu Qfer izklausas queefer un queefing nozīmē… Ierakstiet google

    viesis
    17.12.2014 13:53
    Reply to  Sweglord

    Labs!

    Reklāma