Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung gatavojas atlaist mobilo ierīču biznesa vadītāju

    Jaunākie raksti

    Neiet, nu neiet Samsung pēdējā laikā ar mobilo biznesu. Lēciens uz augšu padevās straujš, taču noturēties virsotnē visu laiku, izdodas ne pārāk. Pēdējais gads ir nesis zaudējumus, jo Samsung Electronics akciju cena, peļņa un tirgus daļa mobilo ierīču sektorā ir samazinājusies. Tāpēc kā jau tas pienākas kārtīgai Āzijas reģiona firmai, Samsung risina problēmas ar saukli – ‘galvas ripos’. Protams, rituālu pašnāvību neviens no augstākā menedžmenta izdarīt negrasās, taču kas to lai zina, bet Samsung mobilās sadaļas vadītājam J.K. Shin savu amatu nāksies zaudēt. Kā ziņo WSJ, tad viņa vietu ieņems sadzīves elektronikas un televizoru nodaļas vadītājs B. K. Yoon.

    Pagaidām Samsung atsakās komentēt šīs izmaiņas augstākajā vadībā, un arī WSJ atzīst, ka iespējams galīgais lēmums vēl nav pieņemts. Abi iepriekš pieminētie top menedžeri un pusvadītāju biznesa šefs Kwon Oh-Hyun, ir arī kompānijas izpilddirektori (CEO). Šāda komanda tika izveidota 2013. gadā. Ja notiks paredzētās izmaiņas, tad mobilās sadaļas vadītājam visticamāk nāksies zaudēt savu CEO posteni. Tā prognozē WSJ eksperti.

    Reklāma

    Samsung daļa mobilo telefonu tirgū 2014. gada trešajā ceturksnī nokrita līdz 23,8%, salīdzinot ar 32,5% gadu iepriekš. Gaidāms, ka kadru reorganizācija ļaus kompānijai ātrāk reaģēt uz augošo konkurenci, īpaši jau no Ķīnas ražotāju puses. Taču vai tas tiešām izdosies, tomēr iz zināms šaubas, jo gan Japānas, gan Korejas elektronikas kompānijas ik pa laikam nodarbojas ar kādas nodaļas vadītāja/supermena meklēšanu un iecelšanu taču vairumā gadījumu nemainot kopējo firmas stratēģiju, nekas labāk nepaliek. Taču iespējams, ka Samsung izdosies atrast savu varoni un glābēju.

    AvotsWSJ
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kristaps Broks
    24.11.2014 12:18

    šo atlaidīs un vietā pieņems Stīvenu Īlopu un būs Nokia 2 veiksmes stāsts

    c
    24.11.2014 14:42

    Ko var gribēt , ražojot gandrīz identiskus plastmasas krāmus 5 gadus?

    Reinis Ru
    25.11.2014 01:16
    Reply to  c

    Izklausās pēc tipiska Ābola lietotāja, kurš katru gadu pērk jaunu krāmu.

    Uldis
    25.11.2014 09:51

    Bet ko var gribēt – cilvēki vienmēr gribēs kaut ko jaunu un savādāku. Cilvēkus piesaista krasas dizaina izmaiņas, jaunas funkcijas – kaut nebijis, vai vismaz pasniegts savādāk. Un nevar noliegt faktu ka samsung pēdējie modeļi patiešām izskatās diezgan līdzīgi. Ir grūti mūsdienās izdomāt kaut ko revolucionāru ņemot vērā ka cik tālu viņi jau ir tikuši ar šiem telefoniem. Tik vienīgi jāpiebilst kāpēc samsung vienkārši nesāk laist apgrozībā tos lokano ekrānu telefonus – izskatījās ka viņiem jau tie ir gatavi…

    Reklāma