Web Analytics
More
    Reklāma

    “ACME” rada jaunu “Urban harmony” aksesuāru līniju

    Jaunākie raksti

    Astoņdesmitajos gados, uzsākot datoru revolūciju, Bils Geitss centās panākt, lai dators būtu katrā mājā, uz ikviena darbagalda… Interesanti, vai viņš nojauta, ka jau pēc četrām desmitgadēm vairumam ne tikai būs vairāki dažādu veidu datori, bet vispār būs grūti iedomāties savu ikdienu bez tiem? Mūsdienīgam cilvēkam dators ir ne tikai iekārta, kas veic tehniskas funkcijas. Tas ir arī neatņemama stila daļa. Tātad tikai ar funkcijām nepietiek. Šis noteikums ir spēkā vairumam datoraksesuāru un citai elektronikai.

    Viens no Baltijā lielākajiem datoraksesuāru ražotājiem „ACME Europe” stratēģiskas sortimenta izmaiņas sāka īstenot jau 2011. gada vidū. Īpaši aktīviem pilsētniekiem, kas nav vienaldzīgi pret stilīgām un funkcionālām lietām, tika izveidota „Urban harmony” līnija. Tās radītāji, lietuviešu dizaineri, centās izveidot vienkāršus, ar detaļām nenoslogotus, taču funkcionālus un universālus produktus.

    Reklāma

    Modes un elektronikas tirgus konverģence

    Trīs produkti no šīs līnijas aksesuāriem ir novērtēti ne vienā vien nacionālā un starptautiskā konkursā. Datorpele „PEANUT mouse”, austiņas „MOON headphones” un soma „PEAK Messenger bag-backpack” saņēma prestižus „iF design awards 2013” un „iF design awards 2014” apbalvojumus, kas pierādīja, ka mērķis izveidot funkcionālus aksesuārus ar pievilcīgu dizainu tika veiksmīgi sasniegts.

    Līdzīgas tendences ir redzamas arī pasaules tirgū. Ir skaidrs, ka elektronikas un modes tirgus apvienojas: „Adidas” audio austiņas, „Gucci” datorsoma, „Burberry” tālruņa vāciņš… Pārnēsājamās viedierīces, piemēram, aproces un pulksteņi, kļūst arvien populārākas – ieskatoties Latvijas tirdzniecības centru plauktos, jau varam atrast ne viena vien ražotāja viedierīces par pieejamu cenu.

    „Nesen, viesojoties Honkongā, iegāju datoraksesuāru veikalā. Mani pārsteidza, ka neatradu nevienu datorsomu! Painteresējies pie pārdevēja, kur paliek viņu ražotās somas, saņēmu piedāvājumu pastaigāt un papētīt, ko nēsā cilvēki, kuri staigā pa tirdzniecības centru. Bija skaidrs, ka cilvēki nevēlas staipīt vairākas somas, viņiem vajag vienu. Ietilpīgu un izskatīgu,” pastāstīja „ACME Europe” Produktu attīstības direktors Igns Rumbutis (Ignas Rumbutis).

    Tātad ikdienas somu ražotāji „apēd” datoraksesuāru ražotāju tirgus daļu. Un otrādi – datoraksesuāru ražotāji arvien lielāku uzmanību pievērš ne tikai funkcionalitātei, bet arī dizainam.

    „Kādēļ gan ikdienā lietotās austiņas nevarētu saskaņot ar jūsu mīļāko somiņu vai aproci?” jautā „Frends” preču zīmes pārstāvji, piedāvājot audio austiņu kolekciju, kas izrotātas ar dārgmetāliem. Apģērbu dizainere Mara Hofmane (Mara Hoffman) piedāvā iPhone 5 vāciņu kolekciju, kas izrotāti ar indiāņu motīviem.

    Viens no šogad „iF design award” apbalvotajiem elektroniskajiem produktiem ir dāņu izveidotais pārnēsājamais skaļrunis „Copenhagen”. Uzņēmuma „Design-people”, kas izveidojis skaļruņa dizainu, dibinātāja un vadītāja Henrika Matiasena (Henrik Mathiassen) acis deg, kad viņš stāsta par tā „koncepciju”. Maigā skandināvu dizaina skaļrunis ir veidots tieši sievietēm. Tika veikti daudzi pētījumi, lai noskaidrotu sieviešu stila izpratni, vajadzības un ikdienas paradumus. „Ja der sievietēm, derēs arī vīriešiem,” joko Henriks Matiasens.

    Šie ir tikai daži piemēri, kas parāda neizbēgamo modes un elektronikas tirgus konverģenci. Jaunie lietuviešu veidotie „Urban harmony” aksesuāri, kas apzīmēti ar „ACME” preču zīmi, šobrīd tiek tirgoti šādos e-veikalos: www.1a.lv, www.220.lv., www.tehnoland.lv, www.rdveikals.lv, www.m79.lv, www.ion.lv. Tiek plānots, ka jauni šīs līnijas produkti Latvijas tirgu sasniegs novembra sākumā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma