web analytics

“ACME” rada jaunu “Urban harmony” aksesuāru līniju

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...



Astoņdesmitajos gados, uzsākot datoru revolūciju, Bils Geitss centās panākt, lai dators būtu katrā mājā, uz ikviena darbagalda… Interesanti, vai viņš nojauta, ka jau pēc četrām desmitgadēm vairumam ne tikai būs vairāki dažādu veidu datori, bet vispār būs grūti iedomāties savu ikdienu bez tiem? Mūsdienīgam cilvēkam dators ir ne tikai iekārta, kas veic tehniskas funkcijas. Tas ir arī neatņemama stila daļa. Tātad tikai ar funkcijām nepietiek. Šis noteikums ir spēkā vairumam datoraksesuāru un citai elektronikai.

Viens no Baltijā lielākajiem datoraksesuāru ražotājiem „ACME Europe” stratēģiskas sortimenta izmaiņas sāka īstenot jau 2011. gada vidū. Īpaši aktīviem pilsētniekiem, kas nav vienaldzīgi pret stilīgām un funkcionālām lietām, tika izveidota „Urban harmony” līnija. Tās radītāji, lietuviešu dizaineri, centās izveidot vienkāršus, ar detaļām nenoslogotus, taču funkcionālus un universālus produktus.

Modes un elektronikas tirgus konverģence

Trīs produkti no šīs līnijas aksesuāriem ir novērtēti ne vienā vien nacionālā un starptautiskā konkursā. Datorpele „PEANUT mouse”, austiņas „MOON headphones” un soma „PEAK Messenger bag-backpack” saņēma prestižus „iF design awards 2013” un „iF design awards 2014” apbalvojumus, kas pierādīja, ka mērķis izveidot funkcionālus aksesuārus ar pievilcīgu dizainu tika veiksmīgi sasniegts.

Līdzīgas tendences ir redzamas arī pasaules tirgū. Ir skaidrs, ka elektronikas un modes tirgus apvienojas: „Adidas” audio austiņas, „Gucci” datorsoma, „Burberry” tālruņa vāciņš… Pārnēsājamās viedierīces, piemēram, aproces un pulksteņi, kļūst arvien populārākas – ieskatoties Latvijas tirdzniecības centru plauktos, jau varam atrast ne viena vien ražotāja viedierīces par pieejamu cenu.

„Nesen, viesojoties Honkongā, iegāju datoraksesuāru veikalā. Mani pārsteidza, ka neatradu nevienu datorsomu! Painteresējies pie pārdevēja, kur paliek viņu ražotās somas, saņēmu piedāvājumu pastaigāt un papētīt, ko nēsā cilvēki, kuri staigā pa tirdzniecības centru. Bija skaidrs, ka cilvēki nevēlas staipīt vairākas somas, viņiem vajag vienu. Ietilpīgu un izskatīgu,” pastāstīja „ACME Europe” Produktu attīstības direktors Igns Rumbutis (Ignas Rumbutis).

Tātad ikdienas somu ražotāji „apēd” datoraksesuāru ražotāju tirgus daļu. Un otrādi – datoraksesuāru ražotāji arvien lielāku uzmanību pievērš ne tikai funkcionalitātei, bet arī dizainam.

„Kādēļ gan ikdienā lietotās austiņas nevarētu saskaņot ar jūsu mīļāko somiņu vai aproci?” jautā „Frends” preču zīmes pārstāvji, piedāvājot audio austiņu kolekciju, kas izrotātas ar dārgmetāliem. Apģērbu dizainere Mara Hofmane (Mara Hoffman) piedāvā iPhone 5 vāciņu kolekciju, kas izrotāti ar indiāņu motīviem.

Viens no šogad „iF design award” apbalvotajiem elektroniskajiem produktiem ir dāņu izveidotais pārnēsājamais skaļrunis „Copenhagen”. Uzņēmuma „Design-people”, kas izveidojis skaļruņa dizainu, dibinātāja un vadītāja Henrika Matiasena (Henrik Mathiassen) acis deg, kad viņš stāsta par tā „koncepciju”. Maigā skandināvu dizaina skaļrunis ir veidots tieši sievietēm. Tika veikti daudzi pētījumi, lai noskaidrotu sieviešu stila izpratni, vajadzības un ikdienas paradumus. „Ja der sievietēm, derēs arī vīriešiem,” joko Henriks Matiasens.

Šie ir tikai daži piemēri, kas parāda neizbēgamo modes un elektronikas tirgus konverģenci. Jaunie lietuviešu veidotie „Urban harmony” aksesuāri, kas apzīmēti ar „ACME” preču zīmi, šobrīd tiek tirgoti šādos e-veikalos: www.1a.lv, www.220.lv., www.tehnoland.lv, www.rdveikals.lv, www.m79.lv, www.ion.lv. Tiek plānots, ka jauni šīs līnijas produkti Latvijas tirgu sasniegs novembra sākumā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: