Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla prezentē Model S P85D – uzlabotu pilnpiedziņas elektro-sedanu

    Jaunākie raksti

    Tesla Motors vadītājs Elons Masks vakar prezentēja uzņēmuma jaunāko elektroauto – pilnpiedziņas Model S P85D sedanu. Lai arī auto ir būvēts uz Model S bāzes un nav piedzīvojis ne eksterjera, ne interjera izmaiņas, tas ir ātrākais Tesla elektroauto, kas no 0 līdz 100 km/h spēj ieskrieties 3.2 sekundēs (“parastajam” Model S vajag par sekundi vairāk). Tāpat ir palielināts auto maksimālais ātrums no 210 km/h līdz 250 km/h.

    Pie pilnpiedziņas tiek ne tikai jaudīgākais Model P85 sedana variants. To par 4000 ASV dolāriem var piekomplektēt arī abām pārējām Model S sedana versijām. Mazāk jaudīgie Model S pilnpiedziņas modeļi pārdošanā nonāks nākamā gada februārī, bet Model S P85D ASV varēs nopirkt jau decembrī. Principā tā kādam var būt laba Ziemassvētku dāvana.

    Interesanti, ka par spīti palielinātajam auto svaram Tesla ir izdevies uzlabot arī efektivitātes rādītājus un tagad Model S 85D un Model S P85D ar vienu uzlādi spēs nobraukt mazliet vairāk nekā šo auto versijas ar viena tilta piedziņu (maksimālais range palielināts līdz 442 km). Efektīvāka ir kļuvusi arī ar mazāko akumulatoru aprīkotā sedana Model S P60D pilnpiedziņas versija, kas tagad ar vienu uzlādi spēs nobraukt līdz 362 km. Elons Masks to skaidro ar efektīvāku piedziņu izmantojot abus elektromotorus un vajadzības gadījumā ļoti ātri pārslēdzoties starp tiem.

    Lai arī līdz pilnīgai autopilota sistēmai vēl laiciņš jāpagaida, tomēr jaunais Model S ir aprīkots ar sauju ļoti noderīgām drošības un ērtības funkcijām. Tesla Model S tagad ir pieejama adaptīvās kruīza kontroles funkcija, auto mēģinās nolasīt ātruma norādes (ceļas zīmes) un turēsies savā joslā. Auto pats arī varēs noparkoties. Jau divas nedēļas no rūpnīcas izripojušie Model S ir aprīkoti ar radaru, kas “redz” cauri sniegam un miglai, kā arī kameru, kas spēj nofilmēt un atpazīt ceļa zīmes, gaismas un gājējus. Paralēli šīm sistēmām auto reālā laika režīmā seko līdzi savai atrašanās vietai un visas sistēmas darbojas kopā. Tādējādi auto jau šobrīd ir gana autonoms, tomēr pilnībā to palaist “autopilota” režīmā pagaidām liedz likumdošana un arī pašas tehnoloģijas vēl ir kur attīstīt.

    ui_category_standard_equipment_large

    Jaunās izmaiņas Tesla auto atgriež īpaši jaudīgo auto kategorijā, ko tā labi iesāka ar Roadster modeli. Tagad, kad pilnpiedizņas sistēma būs labi notestēta ar Model S sedanu, Tesla to varēs iestrādāt kompaktklases apvidniekā Model X, ko varam sagaidīt jau nākamgad un kā nākamais solis jau būs cenas ziņā pieejamais Model 3 elektroauto.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    oto
    10.10.2014 10:50

    konfekte :)

    Iponts
    13.10.2014 08:41

    Gibu, gibu, gibu……

    Reklāma