Web Analytics
More
    Reklāma

    Tele2 no 1. jūlija paaugstinās tarifu cenas

    Jaunākie raksti

    Paziņojums “Tele2” tīmekļa vietnē vēsta, ka no 1. jūlija tiks paaugstinātas “Tele2” mobilo sakaru tarifu cenas. Lielāko daļu “Tele2” valdes priekšsēdētāja Valda Vancoviča parakstītā paziņojuma aizņem “dižošanās” ar uzņēmuma paveikto klientu apkalpošanas un pakalpojumu kvalitātes jomā un tikai garām ejot paziņojuma beigās norādīts, ka no 1. jūlija sagaidāmas izmaiņas pakalpojumu cenās.

    Tele2 “Nr.3”, “Nr.5” un “Zelts” tarifu izmaiņas no 1. jūlija:

    • Tarifs “Nr.3” maksās 4.99 EUR (šobrīd 4.27 EUR, jeb sadārdzinājums par 16,9%)
    • Tarifs “Nr.5” maksās 7.99 EUR (šobrīd 7.11 EUR, jeb sadārdzinājums par 12,37%)
    • Tarifs “Zelts” maksās 11.99 EUR (šobrīd 11.37 EUR, jeb sadārdzinājums par 5,45%)

    Tele2 klientiem, kas nepiekrīt līguma grozījumiem, ir tiesības atkāpties no līguma bez līgumsoda piemērošanas līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai, iesniedzot rakstisku iesniegumu.

    “Tele2” tarifu izmaiņas skaidro ar vēsturiski zemajām cenām (sakaru pakalpojumu cenas Latvijā tik tiešām ir lētākas nekā Eiropā un citviet pasaulē), samazinātajiem viesabonēšanas un starpsavienojumu tarifiem Eiropas Savienībā un investīcijām tīkla infrastruktūrā.

    Mobilo sakaru nozare ir vienīgā Latvijā, kurā cenas pēdējo desmit gadu laikā ir tikai samazinājušās. Tele2, ienākot Latvijas tirgū, radīja būtisku konkurenci vēsturiskajam operatoram, un tagad mēs varam baudīt vienas no zemākajām mobilo sakaru cenām Eiropas Savienībā (ES). Vienlaikus jau gadiem ilgi negatīvu ietekmi uz mobilo sakaru nozari rada samazinātie viesabonēšanas un starpsavienojuma tarifi, kurus nosaka Eiropas Komisija (EK) un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK). Nozarē kopumā apgrozījums pēdējo piecu gadu laikā ir samazinājies par gandrīz trešdaļu, atsevišķi tirgus dalībnieki kā Bite Latvija pat strādā deviņus gadus ar zaudējumiem. Lai turpinātu nozīmīgas investīcijas tīkla infrastruktūrā un klientiem piedāvātu jaunākās tehnoloģijas, esam veikuši cenu korekciju tikai trīs tarifu plāniem košļājamās gumijas paciņas cenas apmērā, t.i., vidēji par 74 eiro centiem. Lielākā daļā ES valstu šādu tarifu plānu cena ir trīs līdz piecas reizes augstāka, tāpēc Latvijā arī turpmāk būs zemākās mobilo sakaru cenas ES.

    Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis

    Arī “vēsturiskais operators” “LMT” ir sagatavojis komentāru par “Tele2” tarifu izmaiņām, uzsverot, ka arī aktīvi investē pakalpojumu uzlabošanā.

    Līdz ar LMT bezlimitu pieslēguma Brīvība ieviešanu mobilo sakaru piedāvājuma fokuss vairs nav uz cenu, bet pakalpojuma un apkalpošanas kvalitāti. Latvijā tik un tā mobilo sakaru pakalpojumiem ir vienas no zemākajām cenām Eiropā un tai pašā laikā mums ir viens no modernākajiem un kvalitatīvākajiem sakaru tīkliem. Tas nozīmē, ka mēs protam strādāt efektīvāk. LMT turpina investēt tīkla attīstībā, tai skaitā arī mazapdzīvotās lauku teritorijās. Kopš uzņēmuma dibināšanas LMT kapitālieguldījumi kopumā pārsniedz 430 miljonus eiro, un datu pārraides infrastruktūrā ieguldīti jau vairāk nekā 70 miljoni eiro. Savukārt LMT 4G tīkls šobrīd pieejams jau vairāk nekā 50% Latvijas iedzīvotāju.

    Latvijas Mobilā Telefona prezidents Juris Binde

    Tā kā LMT prezidenta komentārā nebija minēti operatora plāni savu pakalpojumu cenu izmaiņu sakarā, tad palūdzu sagatavot tiešāku informāciju par to vai LMT tuvākā pārskatāmā nākotnē neplāno iet Tele2 pēdās un paaugstināt savu pakalpojumu cenas. Saņēmu pozitīvu atbildi, ka pagaidām cenu paaugstināšana nav plānota.

    LMT attīstības stratēģijā nav paredzēta tarifu paaugstināšana. Esam labi sabalansējuši cenu ar
    kvalitāti, ieguldot tīkla attīstībā ievērojami vairāk nekā konkurenti.

    LMT viceprezidents Ingmārs Pūķis

    Nozare.lv publiskotā informācija liecina, ka “Tele2” ir zviedru “Tele2 AB” grupas uzņēmums, kas ir viena no Eiropas lielākajām telekomunikāciju kompānijām un nodrošina 37,6 miljoniem klientu 11 valstīs fiksētos un mobilos sakarus, kā arī datu pārraides un interneta pakalpojumus. Uzņēmums pērn strādājis ar 18 518 558 eiro peļņu, kas ir par 21% lielāka nekā 2012.gadā, kad tika nopelnīti 15 256 412 eiro un apgrozījums bijis 110 074 189 eiro, kas ir par 7% mazāk nekā 2012.gadā, kad tas bija 118 323 970 eiro. “Tele2” Latvijā formāli pieder “Tele2Holdings”, kas savukārt pieder zviedru koncernam. “Tele2 Holdings” arī pieder citas “Tele2” struktūrvienības Latvijā, tostarp “Tele2Shared Services Center”, kas veic rēķinvedības un uzskaites sistēmu uzturēšanu “Tele2” grupai visā Eiropā no Latvijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    still rocking
    10.06.2014 19:10

    Mani interesē, kas notiek ar ZZ? Arī mainās tarifi?

    Harijs
    10.06.2014 20:38

    Ja Tele2 būtu reizē ar cenu celšanu piemetuši klāt papildus datu megabaitus, izskatītos daudz labāk.

    still rocking
    10.06.2014 21:07

    Mani kaitina, ka neviens no operatoriem .lv nepiedāvā fiksētu GB skaitu uz neierobežotu laiku… respektīvi, nopērku, piemēram, 50GB un tie man netiek limitēti uz 30 dienām vai kā savādāk… Šādam piedāvājumam varētu uzlikt bik agustāku cenu nekā ir esošajam variantam, bet vienalga piedāvāt izvēli – vai tiek limitēts uz laiku vai nē. Nesen ar to laika limitu “papisu” ~2GB.. aizmirsu atjaunot mēneša beigās datus (ZZ). Un tas vēl ir jautājums – vai tiešām aizmirsu vai Tele2 “netīšām” nogrieza… tagad pievēršu tam lielāku vērību (ierakstīju plānotājā atgādinājumu, kad jāatjauno). Parasti jau pa mēnesi man tie 2GB aiziet, bet šoreiz bija iekrājušies… tīri psiholoģiski “škrobe”, ka tā sanāca.

    Operatori – DOMĀJIET vairāk “out of box” , varbūt papētiet piedāvājumus un idejas, kas figurē dažādās pasaules valstīs, ja tiešām pašiem nav ideju………

    Kaspars
    11.06.2014 09:31
    Reply to  still rocking

    No mūsu 3 lielajiem operatoriem, 2 ir diezgan starptautiski, un noteikti zin kādi ir piedāvājumi citās valstīs..
    Nav tā, ka es būtu izceļojis visas Eiropas valstis, bet tādas datu pakas, bez laika ierobežojuma, manījis neesmu nekur. Tad, kad Tu nopērc ZZ atjaunošanas karti, tai taču arī ir kaut kāds derīguma termiņš..

    still rocking
    11.06.2014 19:47

    Nē, nu skaidrs, ka datu paka nevar būt pilnīgi bez termiņa, bet nu esošais piedāvājums – “30 dienas” ir smieklīgs (izdevīgs operatoram, nevis klientam). Datu pakas termiņam vajadzētu būt vienādam ar kartes derīguma termiņu.

    Par Eiropas valstīm tiešām nezinu, bet ir manīts šis tas interesants Āzijas valstīs.

    Reklāma