Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunāko tehnoloģiju brīnumu duelis “National Geographic” raidījumā “Neuzveicamo cīņa”

    Jaunākie raksti

    Gards kumosiņš visiem tehnoloģiju faniem – TV kanāls “National Geographic” no otrdienas, 3.jūnija, sāk rādīt jaunu raidījumu ciklu “Neuzveicamo cīņa” (“Showdown of The Unbeatables”), kurā jaunāko tehnoloģiju izstrādātāji centīsies pierādīt katrs sava bestsellera pārākumu, pastāstīja “FOX International Channels” (FIC) sabiedrisko attiecību konsultants Kārlis Bikšus.

    Izmantojot savu izgudrotāju radītos produktus, karaliskā cīņā spēkiem mērosies gan lielas, gan mazas amerikāņu kompānijas. Ikvienā cikla raidījumā redzēsim trīs cīņas – katrā no tām piedalīsies divi pretinieki. Tas būs elpu aizraujošs duelis starp diviem spēcīgiem sāncenšiem, un būs neiespējami paredzēt, kurš plūks laurus. Mūsdienu tehnoloģiju laikmetā šī sacensība kļūs par milzīgu pārbaudījumu katrai kompānijai, jo uz spēles ir likta tās reputācija.

    Reklāma

    Kompānijas, kas atrādīs savas inovācijas, ir tikpat atšķirīgas kā viņu produkti. Dažas lepojas tikai ar vienu dižpārdokli, bet citas ir daudzmiljonu dolāru vērtas korporācijas ar teju neierobežotiem finanšu resursiem. Taču visus inovāciju radītājus vieno nesatricināma ticība savam produktam un pārliecība, ka to nav iespējams uzveikt. Bet – kad duelis būs galā, uzvarētājs būs tikai viens. Rezultāts būs skaidrs un viennozīmīgs – divas kompānijas, divi produkti, tikai viens uzvarētājs. Īsti amerikāniskā garā!

    Vēlies uzzināt, kurš stiprāks – moderns ložu necaurlaidīgs un bumbu sprādzienu izturīgs stikls vai jaudīga ātrumlaiva? Milzīgs un ļoti jaudīgs asenizators vai tonnu smags elektromagnēts? Militārām vajadzībām radīts autogēns vai jaunāko tehnoloģiju brīnums – īpašs ugunsdrošs audums? Viens no pasaulē izturīgākajiem lietussargiem vai jaudīgs vēja ģenerators?

    Kanālā “National Geographic” skaties raidījumu “Neuzveicamo cīņa” otrdienās, plkst.21.00, sākot no 3.jūnija!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma