Pirms kāda laika Artūrs padeva ziņu par viņa jauno projektu īpašo piedāvājumu un atlaižu mobilo aplikāciju Qfer. Tā šobrīd ir pieejama iOS ierīcēm un aicinu to uzstādīt no App Store (šovasar būs pieejama Qfer aplikācijas versija Android ierīcēm).
Aplikācijas mērķis ir palīdzēt jauniem un aktīviem cilvēkiem atrast un bezmaksas izmantot interesantus speciālos piedāvājumus no populārām vietām Rīgā. Servisa radītāji jau šobrīd piesaista uzņēmumus ārpus Rīgas un tuvākajā laikā plāno sadarboties arī ar uzņēmumiem Igaunijā un Lietuvā. Piedāvājumus var meklēt pēc kategorijām (piemēram, restorāni, sports, izklaide u.c.), attāluma (aplūkot kartē) un tos var salīdzināt savā starpā. Aplikācijas lietošana ir vienkārša. Atrodam sev tīkamo piedāvājumu un rezervējam to, dodamies uz pakalpojuma sniedzēja vietu, noskenējam no telefona QR kodu un saņemam savu atlaidi.
Qfer ir atrodami piedāvājumu un atlaides dažādām gaumēm. Jau šobrīd var saņemt piedāvājumus no tādiem uzņēmumiem kā Yakuza Sushi & Asian Fusion, restorāns Kilimanjaro, YoYo Frozen Yoghurt, Kotai Noodle Boutique, Ķīpsalas peldbaseins, Bowlero, Ksuns un daudziem citiem (servisam piesaistīti jau aptuveni 40 uzņēmumi). Qfer var noderēt arī, lai atklātu jaunas vietas pilsētā sākot ar restorāniem un kafejnīcām, un beidzot ar sportu un izklaidi. Piedalīšanās Qfer uzņēmumiem ir vienkārša – uz vietas jāizvieto izdrukāts QR kods, ko apmeklētāji noskenē ar aplikāciju savā telefonā. Pēc tam speciālā uzņēmuma kontā internetā var izveidot piedāvājumus un aplūkot kā cilvēki tos izmanto.
Savā ziņā Qfer atgādina Foursquare, kas šobrīd gan ir sadalījies divās daļās. Arī Foursquare mēs varam atrast uzņēmumu sagatavotas atlaides un īpašos piedāvājumus. Līdz šim gan neesmu novērojis, ka Foursquare Latvijā būtu izdevies panākt kaut cik vērā ņemamu popularitāti, tāpēc atliek Qfer novēlēt spēku un izturību jaunu lietotāju (un uzņēmumu) piesaistē. Šāda tipa aplikācijām viss ir diezgan vienkārši – ja nav aktīvu lietotāju, tad nav arī visa pārējā. Lai veicas!
Aaaaaaaaaaaaa… “Izveidojiet jaunu Offeru”. Esmu kārklu anglis, bet šis man ir par daudz! Offeru!?
Paldies par komentāru, Marek. Kā Jūs minējāt Twitter, “offer” skan labāk starptautiskajos tirgos :)
Starptautiskajā tirgū iesiet ar lietotni latviešu valodā, kuru palīdzēs virzīt vārds “offers” vai kā?
Kārtējais Artura mesls. dizains ari pretigs.
Mēs mēģinām pievienot vārdam “piedāvājums” nedaudz savādāku nozīmi. “Offeris” mūsu gadījumā ir netulkojams vārds, kas ir projekta atpazīstamības sauklis. Mēs vēl strādājam pie vārdu pareizas izmantošanas.
Varbūt tad labāk Kuferis? Ja jau tizli, tad tizli!
Kaut viens ir mēģinājis izmantot? Ir jēga instalēt?
Qfer tagad ir pieejams arī Google Play: http://bit.ly/qferandroid
Lejupielādē mūsu aplikāciju un sāc izmantot mūsu partneru īpašos piedāvājumus jau tagad :)
Un Windows Phone lietotāji var priecāties ka šīs aplikācijas nav, kā jau kārtējo reizi tikai iOS un Android