Samsung ieguldījis milzīgu darba apjomu un cilvēkstundas, lai izstrādātu un attīstītu savas viedtālruņu aplikācijas, tās apaudzētu ar papildus iespējām – S Health aplikācijai par godu izveidot Gear Fit sporta aproci. Diemžēl pircēji šādu Samsung centību nenovērtē un Samsung izveidotās aplikācijas netiek izmantotas tikpat kā nekad.
ChatON ir Samsung atbildes trieciens WhatsApp, bet arī saziņas aplikācija nav saņēmusi ievērību. Ticis aprēķināts, ka Galaxy S3 un S4 lietotāji ChatON aplikāciju lieto neaptveramas 6 sekundes mēnesī. Salīdzinājumam – Facebook tiek darbināts 11 stundas mēnesī (izklausās ļoti pieticīgi, es teiktu, ka 11 stundas var savākt nedēļas laikā) un Instagram 2 stundas mēnesī.
Pētījums apkopots no 250 miljoniem Galaxy S3 un S4 viedtālruņu ASV teritorijā. Kopā saskaitītas visas Samsung aplikācijas tiekot darbinātas 6 minūtes mēnesī.
Pieļauju, ka Samsung ir nedaudz pārcentušies ar aplikāciju uzspiešanu Galaxy S4 un arī S3 lietotājiem, kas rada pretēju efektu un visi izvairās no tām. Galaxy S4 laikos, šķiet, saskaitīju ap 15 ražotāja pievienotām aplikācijām, kuru vērtība ir diskutabla. Dažos reģionos ir pat 21 lieka ražotāja uzstādīta aplikācija. Lietotājus kaitina nespēja atinstalēt aplikācijas bez Root pieejas tiesībām, kas gan nedaudz labots Galaxy S5 viedtālrunī. Nepiemirsīsim, ka šādas Root pieejas atvēršana anulē garantiju. Dažās Samsung viedierīcēs pat ir KNOX Counter, kas uzskaita trešo pušu operētājsistēmu (ROM) uzstādīšanas reizes, un tas garantijas servisam var būt iemesls, lai atteiktu bezmaksas remontu.
Viss augstāk minētais ir avota tulkojums. Un viedoklis.
Pētījums: Samsung aplikācijas ļauj visu paveikt daudz ātrāk.
…, kad tās ir beidzot atinstalētas.
Vai tiešām Samsungiem Root pieejas atvēršana = garantijas zaudēšana?
Manuprāt, visi ražotāji savā EULA raksta “may void your guarantee”, kas nozīmē, ka ražotājs var atteikt garantiju, ja lietotājs ir pašrocīgi veicis izmaiņas operētājsistēmas programmatūrā un tas var būt par iemeslu konstatētajam defektam.
Piemēram, dead pixels, pārlūzuši taustiņi, plaisas korpusā nav iemesls, lai atteiktu garantiju roototam telefonam.
Slikts baterijas laiks, telefona pastiprināta uzkaršana, u.c. varētu būt iemesls atteikt garantiju, ja telefons ir rootots.
Manam HTC nebija nekādu problēmu divas reizes iziet garantijas remontu displejam, kad tas bija unlockots un rootots. Šeit gan jāpiebilst, ka HTC ir viens no tiem ražotājiem, kas paši piedāvā telefonu unlockot “legāli”.
Esmu viens no tiem “sliktajiem cilvēkiem”, kas Samsung pūliņus nenovērtē… Un tā ir tikai un vienīgi viņu pašu vaina, jo šīs aplikācijas ir standalone. Tās nesinhronizējas ar ārējiem resursiem. Piemēram, man tikko bija doma pirkt Samsung Gear Fit. Papētīju visas fīčas… un nopirku Fitbit One, lai arī Samsung Gear Fit vizuāli man patīk daudz labāk. Un ne jau tāpēc, ka Fitbit One 2x lētāks. Ir saprotama Samsung vēlme kļūt par spēlētāju numur viens dažādās jomās, bet ja kādā jomā neesi numur viens, tad vismaz no sākuma vajag sadarboties ar līderiem. No S Health nekas nenonāk Endomondo, Nike+ vai līdzīgos servisos. Sasaiste ar Twitter un Facebook- nulle. Lielākai daļai cilvēku, kas cenšas kaut ko sasniegt ir nepieciešams novārtējums no malas. Ne visi ir tik pašpietiekami, lai varētu nepadalīties ar to, ko viņi ir sasnieguši. Tagad man ir Fitbit One, kas lieliski sinhronizējas ar gandrīz jebkuru citu ierīci (t.sk. Samsung Galaxy S4 un S5), dalās datos ar Endomondo un no Endomondo es varu jau attiecīgās lietas nošārēt Twitter, Facebook, Google+. Fitbit pašu serviss ir gandrīz līdz pēdējam sīkumam tāds pats kā S Health, tikai tas ir senāks un tam ir daudz vairāk lietotāju. S Translator- pilnīgi bezjēdzīgs, jo Android defoltā piedāvā arī… Read more »
Ja tik S Planer taski sinhronizētos ar google (vai da jebko citu ko no pc u.c. var aplūkot)….
Tas laikam atkarīgs kā noseivo. Ja vienkārši kā kalendāra notikumu (nevis uzdevumu vai piezīmi), tad sinhronizējas ar visu, ko vajag.