Web Analytics
More
    Reklāma

    Lytro uzlabojis light-field fotoaparātu

    Jaunākie raksti

    Lytro jau vairākus gadus ir pazīstams fotoaparātu ražotājs, kas veido t.s. light-field kameras, kuru galvenā ideja ir iespēja pārfokusēt attēlu pēc tā uzņemšanas. Iepriekš Lytro kamera atgādināja izstieptu taisnstūra paralēlskaldni, kuram vienā galā bija objektīvs, bet pretējā – ekrāniņš. Pirmās Lytro kameras koncepts bija labs, bet izpildījums maigi izsakoties diskutabls.

    Jaunā Lytro Illum kamera vēl arvien būs diezgan dīvaina, bet vairs neatgādinās malkas pagali. Kamera spēs pārfokusēt attēlu kur vien lietotājam ienāks prātā.

    Reklāma

    lytro-illum-3

    Lytro Illum fotokamera saņems 1″ attēlu veidojošo gaismjūtīgo sensoru, kas ir daudz lielāks par vecā Lytro 1/3″ sensoru. ƒ2 gaismasspēja tiks nodrošināta visā objektīva 30 – 250 mm palielinājuma diapazonā. Lytro slēdža laiks būs sākot no 1/4000.

    Jaunais Lytro Illum modelis spēs uzņemt 5 megapikseļu attēlu un 4 collu ekrāns to attēlos 1 440 000 punktos, ko Lytro veikli nodēvējis par 800 x 600 x 3. “3” apzīmē pikseļa dalījumu RGB krāsās.

    lytro_illum_01

    Lytro Illum modelis maksās $1600 un būs pieejams augusta beigās.

    [youtube=www.youtube.com/watch?v=P5q8XdhBAZg]

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis M.
    23.04.2014 13:28

    Jā, atceros arī pirmo Lytro kameru… Mani tikai moka neliela ziņkāre – kā tad īsti tas darbojas? Vai līdzīgi kā jaunākajās mobilo tālruņu aplikācijās – kad telefons pats uzņemt vairākus attēlus ar dažādu fokusu, vai šeit kaut kā tas reizē notiek? itkā jau ja sensors ir klasiskais (1″) – tad teorētiski starp makro un bezgalību būs kaut kāda laika nobīde ja kamera failā raksta vairākus kadrus ar dažādu fokusu… jo savādāk jau tu to fokusu neapčakarēsi… fizika paliek fizika… ja nu vienīgi kaut kāda daudzslāņu matrica?…

    Uldis M.
    23.04.2014 15:14
    Reply to  Artis Ābols

    Njā, katrā ziņā tehnoloģija nav tik vienkārša.

    Reklāma