Reklāma

Aptauja: 70% viedtālruņu lietotāju vēlas uzlabotu baterijas darbības ilgumu

Jaunākie raksti

Motorola viedtālrunis varētu būt pirmais, kas būs aprīkots ar 200MP izškirtspējas kameru

Septembra sākumā Samsung izziņoja pirmo 200MP izšķirtspējas viedtālruņu kameru ISOCELL HP1. Ir parādījusies informācija, ka tieši Motorola radīts viedtālrunis...

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās...

Indijas valdība gatavojas aizliegt privātās kriptovalūtas un ieviest savu digitālo valūtu

Šķiet, ka Indija vēlas sekot Ķīnas piemēram un arī aizliegt kriptovalūtas. Taču ar dažiem izņēmumiem. Piemēram, Indija apsver ļaut...

Vācijas jaunā valdība vēlas līdz 2030. gadam pārtraukt ogļu izmantošanu

Pirms pāris dienām tika panākta vienošanās par Vācijas jauno valdību, un, šķiet, ka pie vadības grožiem atradīsies cilvēki, kuri...

Apple iPad 10.2 (2021) planšetdatora apskats

Šī gada rudens mums atkal atnesa jau diezgan pierastus jaunumus no Apple, un 14. septembrī, reizē ar jaunāko iPhone...

Lai gan viedtālruņu lietotāji nedaudz vairāk nekā parasto mobilo tālruņu lietotāji nonāk situācijās, kad neplānoti izlādējas tālrunis – tā bieži gadās attiecīgi 27% un 17%, 7 no 10 viedtālruņu lietotājiem uzsver, ka tieši baterijas darbības laiks ir būtiskākais uzlabojums, ko tie vēlētos savā nākamajā tālrunī, noskaidrots Snapshots aptaujā.

„Līdz šim esam dažādos veidos centušies apiet Mērfija likuma cienīgās situācijas, kad tālrunis izlādējas visnepiemērotākajā brīdī, pārtraucot telefonsarunu vai gaidot svarīgu zvanu. Piemēram, nodrošinoties ar lādētājiem mājās, mašīnā un vēl līdzi somā, vai paļaujoties uz mazāk aizmāršīgu tuvinieku un kolēģu lādētājiem. Tāpēc nav pārsteigums, ka tieši baterija tiek uzskatīta par funkciju, no kuras tiek gaidīti vislielākie uzlabojumi. Mūsdienu tehnoloģiju sasniegumi, piemēram, īpašais baterijas taupības režīms Galaxy S5 viedtālrunī piedāvā lietotājam atstāt tikai pašas nepieciešamākās tālruņa funkcijas – zvanus, īsziņas, piekļuvi e-pastam, saglabājot būtiskākās saziņas iespējas daudzkārt ilgāk, taupības režīmā strādājot pat līdz divām nedēļām,” skaidro Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

Tendences rāda, ka šī gada aktuālajās mobilajās ierīcēs arvien lielāka nozīme ir pievērsta tieši enerģijas taupīšanas tehnoloģijām. Ierīces vienlaicīgi ir kļuvušas jaudīgākas un energoefektīvākas. Tāpat teju katrs nozīmīgais tehnoloģiju ražotājs savos šī gada flagmaņos iebūvē īpašos enerģijas saudzēšanas režīmus, kas ļauj būtiski palielināt ierīces lietošanas laiku brīžos, kad esam palikuši bez lādētāja, bet joprojām ir svarīgi būt sazvanāmiem.

Par populārāko situāciju, kurā nācies saskarties ar neplānotu telefona baterijas izlādēšanos, vairāk nekā puse viedtālruņu īpašnieku atzinuši brīžus, kad gluži vienkārši līdzi nav paņemts vai aizmirsts lādētājs. Kā nākamo biežāko 44% viedtālruņu īpašnieku atzīmējuši izbraukumus un ceļojumus, kad telefons izlādējas, ilgi atrodoties ceļā. Katram ceturtajam neplānoti viedtālrunis izlādējies atpūšoties brīvdienās, bet katram piektajam – darba laikā. Tikai 4% tālruņu lietotāju šādās situācijās nekad nav nonākuši.

Ar baterijas izlādēšanos nepiemērotā brīdī visbiežāk saskaras tālruņu lietotāji vecumā no 20 līdz 29 gadiem (32%), savukārt visretāk – 15 līdz 19 gadus veci jaunieši, kā arī gados cienījamākā paaudze jeb respondenti vecumā pēc 50. Sievietēm (56%) biežāk ir gadījies aizmirst lādētāju, savukārt vīriešiem (44%) salīdzinoši vairāk nekā sievietēm telefona baterija ir izlādējusies atrodoties ceļā. Savukārt pilsētnieki situācijas, kad telefons izlādējies izbraukumos, atzīmējuši gandrīz divtik biežāk, nekā ārpus pilsētas dzīvojošie respondenti (47% pret 27%).

Aptauju veicis Snapshots pēc Samsung Electronics Baltics pasūtījuma 2014. gada martā, aptaujājot 849 respondentus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: