Reklāma

Krāsas populārāko iOS 7 aplikāciju ikonās

Jaunākie raksti

“Snapchat” jaunais uzraudzības rīks ļauj vecākiem redzēt, ar ko viņu bērns sarakstās lietotnē

Domājot par jaunāko lietotāju drošību internetā, kā arī veicinātu uzticēšanos starp vecākiem un viņu bērniem, saziņas lietotne "Snapchat" nākusi...

Samsung iepazīstina ar jaunajiem produktiem (tiešraide)

Jau šodien Galaxy Unpacked pasākumā Samsung prezentēs ilgi gaidītos jaunos produktus un inovatīvos tehnoloģiju risinājumus. Izmanto iespēju - pievienojies...

BMW pārliecināti, ka klienti laika gaitā pieradīs pie funkciju abonēšanas

Pirms kāda laika vācu autoražotāja BMW solis ieviest abonēšanas maksu par tādām papildus funkcijām kā apsildāmie sēdekļi izraisīja milzīgu...

Ford cenšas drastiski samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās

Ford jau ilgāku laiku runā, ka mašīnu ražošanu nepieciešams vienkāršot, lai samazinātu arvien pieaugošās izmaksas, kas neizbēgami rezultējas lielākā...

Intel izziņo Arc Pro videokartes profesionāļiem

Intel videokartes ir sava veida jaunums tirgū, bet te ir jānorāda, ka tās vēl īsti ārpus Ķīnas nav nopērkamas....

Ļaudis no Brandisty ir pacentušies un izanalizējuši iOS populārākajās aplikācijās izmantotās krāsas. Lai nejauktu kopā rozīnes ar kotletēm, pētījums apskata katru aplikāciju kategoriju atsevišķi, kas arī ir viegli saprotams – skaidrs, ka biznesa aplikāciju meklētāju/lietotāju spēļu pasaules raibā vieglprātība atgrūdīs, nevis uzvedinās uz iegādi.

Brandisty pētījuma rezultāts ir iespaidīga izmēra (2048 × 18459 pix) infografika.

Domāju, arī mūsu pašu aplikāciju izstrādātājiem (un, kazi, arī webdizaineriem u.c. ļautiņiem) ir vērts to papētīt – kā nekā, ir skaidrs, ka ikona ir aplikācijas seja. Izveidot to mērķauditorijai simpātisku ir papildu solis ceļā uz panākumu.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
eN
21.03.2014 23:12

Katrs daudz maz nopietns dizainers skatās krāsu paletes tāpat, tas ir tikai loģiski, būtu tupi to nedarīt.

davfreim
22.03.2014 10:39

Vai man vienīgajam liekas, ka kursors.lv rakstu kvalitāte ir pilnīgi garām? Krizdabz.lv bija jēja lasīte, te ir copy paste raksti, bez analīzes un viedokļiem. Atgādināt sāk jau TVNET, tikai šeit raksti ir tik maz, ka ir jēga nākt 1x nedēļā, jo nav ko lasīt.

deni2s
23.03.2014 16:15
Reply to  davfreim

Piekrītu.

Kursors.lv
23.03.2014 16:58
Reply to  deni2s

Paldies par viedokli!

Es Pats
22.03.2014 23:36

Diemžēl, bet jāpiekrīt. It kā ziņu ir diezgan daudz, bet.. nu jā.. tikai ziņas.

Kursors.lv
22.03.2014 23:58

Mieru, tikai mieru. Lielā lasīšana ir sadaļā Lasāmviela. Tur raksti top un taps arī turpmāk. Tāpat drīzumā krietni aktīvāka notiks arī apskatu veidošana. Kā jau paši saprotat, tad šādu garāku rakstu tapšanai ir nepieciešams lielāks laiks.

Kas attiecas uz ikdienas ziņām, tad jau no Kursors.lv starta brīža tika pieņemts lēmums rakstīt par tehnoloģiju jomas aktualitātēm un no tā neplānojam atkāpties. Un, jā, vairums ziņu ir diezgan tieši tulkojumi, jo tās ir ziņas, kur katru reizi neko jaunu izdomāt nav nepieciešams.

davfreim
23.03.2014 09:54

13 dienas nekas jauns pie Lasāmvielas nav parādījies…

Kursors.lv
23.03.2014 10:45

Pēdējās “13 dienās” ir parādījušies >80 (!!!) jauni raksti. 80!!! Lasāmvielas sadaļā raksti, protams, būs retāk, bet vairāk lasāmi. Ja šķiet, ka vari dot savu devumu, laipni aicināts nākt talkā komandā. Saziņas iespējas ir atrodamas lapas apakšā.

Reklāma