Ļaudis no Brandisty ir pacentušies un izanalizējuši iOS populārākajās aplikācijās izmantotās krāsas. Lai nejauktu kopā rozīnes ar kotletēm, pētījums apskata katru aplikāciju kategoriju atsevišķi, kas arī ir viegli saprotams – skaidrs, ka biznesa aplikāciju meklētāju/lietotāju spēļu pasaules raibā vieglprātība atgrūdīs, nevis uzvedinās uz iegādi.
Brandisty pētījuma rezultāts ir iespaidīga izmēra (2048 × 18459 pix) infografika.
Domāju, arī mūsu pašu aplikāciju izstrādātājiem (un, kazi, arī webdizaineriem u.c. ļautiņiem) ir vērts to papētīt – kā nekā, ir skaidrs, ka ikona ir aplikācijas seja. Izveidot to mērķauditorijai simpātisku ir papildu solis ceļā uz panākumu.
Katrs daudz maz nopietns dizainers skatās krāsu paletes tāpat, tas ir tikai loģiski, būtu tupi to nedarīt.
Vai man vienīgajam liekas, ka kursors.lv rakstu kvalitāte ir pilnīgi garām? Krizdabz.lv bija jēja lasīte, te ir copy paste raksti, bez analīzes un viedokļiem. Atgādināt sāk jau TVNET, tikai šeit raksti ir tik maz, ka ir jēga nākt 1x nedēļā, jo nav ko lasīt.
Piekrītu.
Paldies par viedokli!
Diemžēl, bet jāpiekrīt. It kā ziņu ir diezgan daudz, bet.. nu jā.. tikai ziņas.
Mieru, tikai mieru. Lielā lasīšana ir sadaļā Lasāmviela. Tur raksti top un taps arī turpmāk. Tāpat drīzumā krietni aktīvāka notiks arī apskatu veidošana. Kā jau paši saprotat, tad šādu garāku rakstu tapšanai ir nepieciešams lielāks laiks.
Kas attiecas uz ikdienas ziņām, tad jau no Kursors.lv starta brīža tika pieņemts lēmums rakstīt par tehnoloģiju jomas aktualitātēm un no tā neplānojam atkāpties. Un, jā, vairums ziņu ir diezgan tieši tulkojumi, jo tās ir ziņas, kur katru reizi neko jaunu izdomāt nav nepieciešams.
13 dienas nekas jauns pie Lasāmvielas nav parādījies…
Pēdējās “13 dienās” ir parādījušies >80 (!!!) jauni raksti. 80!!! Lasāmvielas sadaļā raksti, protams, būs retāk, bet vairāk lasāmi. Ja šķiet, ka vari dot savu devumu, laipni aicināts nākt talkā komandā. Saziņas iespējas ir atrodamas lapas apakšā.