Web Analytics
More
    Reklāma

    Huawei tomēr neveidos Android/Windows Phone hibrīdu

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā varējām lasīt, ka Huawei grasās veidot viedtālruni, kas spēj darbināt gan Android, gan Windows Phone. Līdzīgus produktus, kas spēj darbināt dažādas operētājsistēmas, ik pa laikam mēģina izziņot vairāki tehnoloģiju ražotāji, tomēr šādi produkti patērētājiem nešķiet pievilcīgi. Pret šādām ierīcēm iestājas arī Google un Microsoft, kas cenšas nepieļaut šādu hibrīdu radīšanu. Šīs pretestības dēļ no hibrīda ierīces idejas nācies atteikties ASUS.

    Šonedēļ Huawei izplatījis paziņojumu, ka uzņēmums neplāno izstrādāt šādu ierīci. Tas ir pretējs pagājušajā nedēļā teiktajam, ka Windows Phone ierīces nav iemantojušas popularitāti patērētāju acīs un Android iekļaušana varētu izraisīt lielāku interesei par ierīcēm. Tādējādi Huawei turpinās darboties tāpat kā iepriekš un piedāvās gan Android, gan Windows Phone darbinātas ierīces. Jāsaka, ka nekas slikts no šāda lēmuma nenotiks, jo pasaulē varbūt ir maza saujiņa izstrādātāju vai tehnoloģiju entuaziastu, kam šādas ierīces varētu būt aktuālas. Visiem pārējiem no šādiem hibrīdiem ne silts, ne auksts.

    Reklāma

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    20.03.2014 15:42

    Skatāmies loģiski – Google pamatbizness ir reklāma. Ja telefons un tā lietotājs nav piesaistīts Google pakalpojumiem (meklēšana, kartes, kontakti, e-pasts, GoogleDrive, etc), tas nevirza pamatbiznesu un nenes nekādus ienākumus (precīzāk – nes zaudējumus). -Skaidrs, ka telefons, kurš piesaistīts konkurentu servisiem, ir absolūti neinteresants un par kaitīgs.
    Tieši tāpat tas izskatās, no M$ skatapunkta raugoties.
    Protams, dabūt savus servisus svešā ierīcē ir interesanti, bet kurš tad ļausies… Un skaidrs, ka visiem lielajiem izstrādātājiem/servisa uzturētājiem ir daudzi un dažādi paņēmieni, kā Huawei vai jebkuram citam no izstrādātās programmatūras un servisiem atkarīgajam “palīdzēt pieņemt pareizo lēmumu”

    Reklāma