Web Analytics
More
    Reklāma

    nomo.lv – jauns preču nomas portāls Latvijā

    Jaunākie raksti

    Pirms dažām dienām man Reinis padeva ziņu par Latvijā jaunu nomas portālu nomo.lv. Nomo.lv piedāvā iespēju iegūt jebkuru jaunu preci (elektronika, datortehnika, sadzīves tehnika), veicot minimālus mēneša maksājumus. Projekta autori uzsver, ka Nomo galvenais izdevīgums un atšķirība no finanšu līzinga ir tas, ka lietotājam nav jāuzņemas ilgtermiņa saistības – Nomo piedāvā iespēju preci atgriezt jebkurā laikā pēc minimālā 3 mēnešu nomas perioda. Papildus, ja lietotājs veic visus 24 mēnešu maksājumus, tad prece pāriet klienta īpašumā, bet to var izpirkt arī jebkurā brīdī pirms kopējā nomas perioda beigām un Nomo piedāvās speciālu izmaksas cenu. Serviss ir arī interesants lietotājiem, kas nav pārliecināti vai pirkt kādu produktu – attiecīgi klientiem ir iespēja iegādāties šo preci uz laiku un atgriezt to atpakaļ, ja tā tomēr viņu neapmierina. Bez tam pasūtītās preces servisa lietotājiem visā Latvijā tiek piegādātas bez maksas.

    Nomo.lv autori vēsta, ka pirmajās nedēļās servisā jau vairāk kā 100 cilvēki ir iegādājušies preces un tādējādi var uzskatīt, ka šai idejai ir liela atsaucība. Tāpat svarīgi, ka lapā jau pievienotas vairāk kā 500 preces, kas garantē plašu produktu izvēli. Jau tagad Nomo.lv var izvēlēties ne tikai datortehniku, elektronikas preces, bet arī sadzīves tehniku un pat velosipēdus, trenažierus un mūzikas instrumentus. Projekta autori nākotnē plāno būtiski paplašināt produktu sortimentu un pievienot jaunas kategorijas. Svarīgi arī uzsvērt, ka lietotie produkti nenonāk atpakaļ pie citiem klientiem un katru reizi pasūtot kādu produktu varam būt droši, ka tas būs jauns un ar ražotāja garantiju. Ja vēl ir palikušas kādas neskaidrības, tad rekomendēju apskatīt Nomo.lv jautājumu un atbilžu sadaļu.

    Reklāma

    Nomo.lv pieejami jau vairāk nekā 500 produkti
    Nomo.lv pieejami jau vairāk nekā 500 produkti

    Preces pasūtīšana sastāv no vairākiem soļiem:

    1. Izvēlamies preci, kas mums interesē vai sazinamies ar Nomo, ja vēlamās preces nav katalogā.
    2. Aizpildam nomas pieteikumu un pārskaitam Nomo 0.01 EUR datu pārbaudes nolūkiem.
    3. Sagaidam apstiprinājumu par preces pieejamību un mūsu iespēju to saņemt.
    4. 3-5 dienu laikā bez maksas saņemam izvēlēto preci ar DPD kurjeru vai DPD Paku Bodē. Nomājam preci 24 mēnešus un par 1 EUR papildus samaksu to iegūstam savā īpašumā vai arī atdodam preci pēc 3 mēnešu minimālā nomas termiņa, ja tā tomēr neder. Preci varam izpirkt jebkurā brīdī.
    5. Ja prece vairs nav nepieciešama, pēc 3 mēnešu minimālās nomas termiņa bez maksas to varam nosūtīt atpakaļ uz Nomo.

    Ideja šķiet interesanta, taču produktu nomas cenas arī uzskatāmi parāda, kur šim projektam ir bizness. Tikai laiks rādīs vai šāds projekts Latvijā būs dzīvotspējīgs. Ko tu par to domā? Vai izvēlētos savu nākamo gadžetu nomāt šādā portālā? Varbūt kādam jau ir pieredze ar ko padalīties?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    54 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars B.
    11.03.2014 12:42

    Izdevīgs šis variants ir tikai sms kredītu u.tml. klientiem.. :) Visumā jau pozitīvi, ka ir šāds serviss, bet cenas.. minimālas?? nu.. ja nu vienīgi “minimālas” :D Īslaicīgam variantam varbūt arī der, bet, ja ir doma par preci ilgtermiņā, tad noteikti nopirkt par pilnu cenu vai līzingā būs izdevīgāk kā izmantot šādus pakalpojumus un pārmaksāt.

    Laura
    11.03.2014 13:50

    Īstermiņā, piemēram, iznomāt velosipēdu uz vasaras sezonu varētu būt pat diezgan izdevīgi.

    JJ
    11.03.2014 15:18

    Tikai un vienīgi īstermiņā ir izdevīgi, jo skatoties to 2 gadu termiņu līzings sanāk izdevīgāks.
    Bet kā sezonas prece – jā, ir ērti.

    11.03.2014 23:43

    Kaut kā akurāt ļoti aizdomīgi, ka nekur nav normāli atrodami preču atgriešanas noteikumi. Nez kāpēc šķiet, ka skuju izdosies pusi no precēm atdot, it īpaši rēķinoties, kā nolietojas, kaut vai vizuāli, elektronika.

    Dzintars
    12.03.2014 00:15

    Kur šim projektam ir bizness kļūst skaidrs minūtes laikā (salidzini.lv). Cik šis projekts ir godīgs/izdevīgs varēs uzzināt tikai pēc 3 mēnešiem :) Ir vēlme pamēģināt, kaut vai tikai aiz ziņkāres.

    Dzintars
    12.03.2014 01:09

    Ok. Pamēģināšu. Kur ziņot par rezultātiem?

    Nils
    12.03.2014 10:41

    Pagaidām diezgan paplāns preču klāsts, bet ideja īstermiņam varētu būt tiešām noderīga. Kā reiz nesen meklēju opciju par Thunderbolt 27″ monitora nomu, tā arī neko prātīgu neatradu.
    Un noteikti jābūt prātīgiem ar līgumu, vajag smalki izpētīt atgriešanas nosacījumus un sankcijas par iepakojuma sabojāšanu/pazaudēšanu, sankcijām pret skrāpējumumiem, dabisko nolietojumu utt. Neticu, ka man tagad pa 70EUR uz mēnesi iedos jaunu monitoru, kurš maksā 1000EUR un pēc mēneša es viņu aizstiepju atpakaļ ar netīru, ar sapļackātu iepakojumu un visi ir laimīgi? Un kas ar viņu notiek tālāk? Turpina visiem stumt kā jaunu?

    Dzintars
    12.03.2014 19:57

    Izvēlējos velotrenažieri. Vakar aizpildīju pieteikumu, bet uzreiz neveicu 0.01€ pārskaitījumu (bija slinkums celties no gultas un iet pēc internetbankas kodu kartes). Ļoti ātri uz e-pastu atsūtīja informāciju par bankas rekvizītiem (kur pārskaitīt to vienu centu). Līdz pusdienlaikam to vēl nebiju izdarījis, kad saņēmu zvanu no Nomo ar atgādinājumu. Pēcpusdienā veicu maksājumu un tagad 24h laikā esot jāgaida e-pastā apstiprinājums (vai atteikums).
    Turpinājums sekos.

    Dzintars
    13.03.2014 20:32

    Jaunākā informācija. Saņēmu e-pastu:
    Sveiki, Dzintars Dzenis!

    Apsveicam! Tavs pieteikums ir apstiprināts, un tuvāko pāris dienu laikā uzticamais DPD kurjers nogādās preci pieteikumā norādītajā adresē vai izvēlētajā DPD Paku Bode punktā.

    Tā ka līdz Tavas vēlamās lietas iegūšanai atlicis pavisam nedaudz!

    Tavs Nomo.lv

    Ok, esmu atzīts par maksātspējīgu :) Gaidīšu iespaidus par piegādi.

    Dzintars
    18.03.2014 23:02

    Pagaidām klusums. Neviens nesteidzās ar piegādi. Es arī nekur nesteidzos. Pat neesmu atbrīvojis dzīvoklī vietu trenažierim.

    vilnic
    19.03.2014 08:54

    Ar muti Rīgā, ar darbiem aizkrāsnē. Es par NOMO.lv

    Dzintars
    20.03.2014 18:49

    Ar DPD kurjerpasta gādību, pasūtītais velotrenažieris, celofānā ietīts, gozējas viesistabas vidū. Tagad jāskatās kas notiks pēc 3 mēnešiem, ja nolemšu, ka vēlos preci atgriezt. Ir sajūta, ka “oriģinālo iepakojumu” neizdosies saglabāt- 25 metrus “pārtikas plēves”, kurā bija ievīstīts trenažieris, taču nevarētu saukt par “oriģinālu iepakojumu”?

    21.03.2014 16:14
    Reply to  Dzintars

    Sveiks, Dzintar!

    Paldies par Tavu pasūtījumu. Cerams, ka trenažieris kalpos Tev godam un tiks arī ikdienā pielietots. Pēc 3 mēnešiem noteikti būs iespēja atgriezt preci, ja nevēlēsies to tālāk lietot – par to neuztraucies. Tomēr mēs ceram, ka sportošana Tev iepatiksies un būs interese arī lietot šo trenažieri pēc šī perioda. Tad droši vari turpināt to nomāt vai varēsi izpirkt to savā īpašumā, ja vēlēsies.

    Ja kādi jautājumi vai neskaidrības, droši raksti (info@nomo.lv) vai zvani mums (67799886).

    Lai saulains šis pavasaris. :)

    Draudzīgā un centīgā Nomo komanda

    Klāvs
    04.07.2014 13:55
    Reply to  Dzintars

    Kā izdevās preces atgriešana?

    Girts
    24.03.2014 10:19

    Pie piegades ir kaut kadi ligumi ari japaraksa, vai viss izdarams elektroniski?

    nomo.lv
    24.03.2014 11:09
    Reply to  Girts

    Pie piegādes ir jāparakstās par preces saņemšanu.
    Līgums tiek sūtīts uz klienta norādīto epasta adresi.

    Santa
    28.03.2014 17:22

    Sveiki, kādas atsauksmes par nomo.lv?

    Jānis K.
    29.03.2014 21:08

    21. feb pasūtīju iPhone 5s 16GB, pēc nepilnas nedēļas telefons bija pie manis un nekādu problēmu nav bijis, nedz telefonu, nedz pašu servisu.
    Kāpēc parakstījos uz ko tādu?
    Tādēļ ka salīdzont ar citiem nomaksas variantiem, šis likās vissakarīgākais, jo
    1) cena tajā dienā bija 29.94×24+1 = 719.56Eur
    2) uzreiz samaksāt par iPhone, nebija pa kabatai, bet par cik lietoju Tele2, viņu nosacījumi iPhone iegādei likās kosmos, bet pāriet uz LMT arī nekas diži izdevīgāks nesanāk (šobrīd 36.99×24 = 887.76eur), protams interneta veikalos cena ir ap 550Eur, bet ja ņemtu uz nomaksu, tad ar % likmēm, sanāk kaut kas līdzīgs
    3) nav nekāds chakarēšanas ar papīriem un izziņām, lai to visu noformētu

    Esmu apmierināts ar servisu un iesakaku ari citiem.

    Rita
    15.04.2014 20:41

    Vakar vakarā pasūtiju televizoru,pēc pāris minūtēm e-pastā pienāca ziņa par rekvizītiem,kur jāpārskaita 0.01
    Nākošā rītā 9.10 (darba laiks sākas 9.00)zvanija no Nomo,precizēja adresi u.t.t.
    9.48 pienāca jauns e-pasts
    Sveiki, Rita …….!
    Apsveicam! Tavs pieteikums ir apstiprināts, un tuvāko pāris dienu laikā uzticamais DPD kurjers nogādās preci pieteikumā norādītajā adresē vai izvēlētajā DPD Paku Bode punktā.
    Tā ka līdz Tavas vēlamās lietas iegūšanai atlicis pavisam nedaudz!
    Tavs Nomo.lv
    18.51 pienāca sms
    Sveiki!Rīt Jums piegādās Jūsu pirkumu.Gaidiet zvanu par piegādes laiku.
    Tātad,viss notiek ļoti ātri.Gadīšu rītdienu un kurjeru.Rīt uzrakstīšu,kā gāja ar piegādes procesu.
    P.S.Varbūt kāds izlasot manu rakstīto sadūšosies un pasūtīs savu kāroto preci,jo izskatās,ka nav nekas sarežģīts.

    Rita
    16.04.2014 20:22

    Šodien 14.10 atbrauca kurjers(pazvanija,kad bija pie mājas stūra,varēja jau pazvanīt drusku ātrāk).Lika parādīt pasi,parakstīties un iedeva man lielu kasti(manu tv).Visu saštepselēju un 15min.laikā mans jaunais tv rādija LNT Dienas ziņas.
    Visumā esmu apmierināta.Cerams,kad nebūs vajadzība preci atgriezt.

    ilona
    13.05.2014 23:19

    doma jau interesanta.izskatiju preces,palasiju utt.,bet nuuuu nezinu,cik tad nu ir izdevīgi.varbūt velosipēdu varētu uz 3mēn.,paņemt ,trenažieri un arī viss.kā tad-es paņemu ledusskapi un pēc tam atdodu,hmm.man tak vinu tā vai tā vajag.tad jau nopērku veikalā.parēķinot kopējo summu par 24mēn.kkā sālīti sanāk.vai piem.telefons,tv,suluspiede.kkā dīvaini man tas liekas.paskatos tv dažus mēn.un viss.nezinu ,nezinu.ja jau ņemu ko tad pērku un miers.

    it kā jau var,bet naudas ziņā,nekā izdevīga neredzu.

    19.05.2014 11:03
    Reply to  ilona

    Sveiki, Ilona!

    Liels Jums paldies par viedokli. Nomo pakalpojumu esam izveidojuši, lai dotu iespēju pircējiem iegūt jaunas un noderīgas preces bez liela sākotnējā finansiālā ieguldījuma un ilgtermiņa saistībām. Tas ir ērts un vienkāršs serviss, kas papildus dod iespēju pārdomāt jau pēc pirkuma veikšanas. Attiecīgi Nomo filozofijas pamatā ir uzskatas, ka nevajag sevi piesiet dažādiem īpašumiem un lietām, kas ilgtermiņā kļūst tikai par papildus apgrūtinājumu.

    Preču cenas mēģinam katru dienu pazemināt, lai pakalpojums būtu pēc iespējas izdevīgāks lietotājiem. Šobrīd jau esam ieviesuši iespēju izvēlēties minimālo preces nomas periodu, kur, izvēloties lielāko nomas periodu, ikmēneša maksājums būs tiešām izdevīgs! Papildus akciju sadaļā varat atrast mūsu īpašos cenu piedāvājumus: http://www.nomo.lv/lv/kategorija/akcijas

    Ja rodas vēl kādi jautājumi vai neskaidrības, droši zvaniet mums un mēs varēsim Jums palīdzēt!

    Lai Jums jauka nedēļa :)

    – Nomo.lv

    Martins
    14.05.2014 11:16

    Svētdien pasūtiju. Pirmdien apstiprināja. Šodien ir klāt :)

    20.05.2014 15:54

    Labdien! Jau kādu mēnesi noskatu sev piemērotāko telefonu no nomo.lv, jo ieinteresēja iespēja nomāt preci uz tik ilgu laiku cik pats vēlās. Reklāmā un vietnē ir norādīts, ka nomo.lv ir izveidots, lai cilvēkiem nebūtu “jāprec preci”, bet paši izveido minimālos nomas periodus no 3 līdz 12 mēnešiem. kur loģika? Kāda starpība ņemt lētāk pie dileriem uz 24 mēnešiem, vai ņemt piemēram, uz 12 mēnešiem? tik un tā sanāk “precēt preci” :((

    21.05.2014 12:29
    Reply to  Dina

    Labdien, Dina!

    Paldies par izrādīto interesi un viedokli.
    Minimālais nomas termiņš ir viens no veidiem kā labāk iepazīt izvēlēto preci. Mūsu novērojumi liecina, ka ir virkne preču, kuru iepazīšana mums ikdienā aizņem vairākus mēnešus, un reti ir tā, ka noteiktu preci iepazīstam pāris dienās. Izvēloties jebkuru no precēm, Jums ir brīva izvēle minimālā termiņa izvēlei. Piemēram izvēloties minimālo termiņu 3. mēnešus, tad arī preci pēc šiem trim mēnešiem varēsiet atgriezt Nomo.lv. Savukārt pērkot preci pie dīleriem nebūs iespēja izvēlēto preci patestēt un atgriezt atpakaļ, viennozīmīgi jau no pirmās dienas būsiet preces īpašniece. Mēs savukārt piedāvājam iespēju izmēģināt, un ja prece napmierina to var atgriezt mums atpakaļ.
    Papildus tam preces nomai variet pieteikties attālināti un piegādāsim Jums bez maksas norādītajā adresē Latvijas teritorijā.
    Iesakām izvēlēties viedtālruni – http://www.nomo.lv/lv/kategorija/1-elektronika.

    Jautājumu vai neskaidrību gadījumā, droši zvaniet mums un mēs palīdzēt.

    Veiksmi vēlot,
    Nomo.lv draudzīgā komanda!

    Gints
    20.05.2014 18:16

    Ir kāds jau izmēģinājis tieši atdošanu? Sapratu ka šis būtu pareizais formāts pamēģināt nezināmu telefona ekosistēmu, mulsina pilnīgs info trūkums par atdošanas nosacījumiem.

    21.05.2014 12:31

    Labdien, Gint!

    Paldies par izrādīto interesi sadarboties ar Nomo.lv.
    Nosacījumi ir vienkārši. Sākotnēji izvēlieties mūsu mājaslapā preci, kuru vēlaties nomāt. Pie nomas pieteikuma formēšanas norādiet minimālo nomas termiņu 3. mēnešus, 6. mēnešus vai 12. mēnešus. Pēc minimālā nomas termiņa preci variet atgriezt Nomo.lv. Galvenais nosacījums, lai prece būtu vizuālā un tehniskā kārtībā, bez būtiskiem bojājumiem. Tādām precēm kā viedālrunim vai fotokamerai jāsaglabā orģinālais iepakojums un aksesuāri, kuri ir pievienoti komplektācijā.

    Veiksmīgu sadarbību vēlot,

    Nomo.lv draudzīgā komanda!

    21.05.2014 12:58

    bet ko tad darīt, ja nu gadījumā prece saskrāpējas, tad kādi ir atgriešanas nosacījumi?

    21.05.2014 13:03

    Jāvērtē cik nopietni ir skrāpējumi, un kā ietekmē preces lietošanu. Ja skrāpējums nav būtisks, tad tas neietekmē preces atgriešanu Nomo.lv. Pat tad, ja prece ir bojāta, ir veicama pārbaude, kur tiek noteikts bojājuma apmērs.

    Nomo.lv draudzīgā komanda!

    LOOK
    21.05.2014 14:28

    Preces bojājumi ir jāapdrošina, un par to atbild iznomātājs, citādi neviens neparakstīsies uz risku par nezināmu summu, kuru noteiks iznomātājam lojāls eksperts. Pagaidām nenolasās izdevīgums klientam.

    Gints
    21.05.2014 22:35

    Paldies nomo par atbildi, bet jautājums tiešām ir neatbildēts, viedtālrunis, 3 mēneši lietots ar var nebūt perfektā stāvoklī. Protams, paredzot ka šis ir nomas īpašums var lietot maciņus, vāciņus, utt, bet kaut minimālas lietojuma pazīmes būs redzamas, tāpēc ļoti jauki būtu, ja būtu skaidri definētas abu pušu tiesības.

    oļesja :)
    22.05.2014 18:08

    Sveiki !
    Vēlējos padalīties ar savu pieredzīti 21.05 vakara aizpildiju pieteikumu klēpjdatora nomiņai,jau plk 9:00 no Rīta 22.05 man uzvanīja no Noma.lv konkretizēja datus untt…
    Jau pēc 1.h man atnāca apstiprinājuma vēstule ka gaidita precite tiks atgādata tuvākaja laika ar DPD kurjeru :)
    Gaidu,savu datoriņu,vēlak pastāstīšu ko tad man atgādāja :)
    Kamēr viss ok ;)

    oļesja :)
    22.05.2014 18:15

    Nu redz nepaspēju uzrakstīt,man jau atnāca msg no DPD ,ka rīt man jau atvedīs datoriņu gaidiet zvanu no kurjera ,ātri gan esmu pārsteigta :)
    Nomo.lv ir lielisks un ātrs …tiešākaja nozīme :)

    Beate
    22.05.2014 21:20

    Kāds skaitās velosipēdam orģinālais iepakojums?

    23.05.2014 10:22
    Reply to  Beate

    Velosipēda nomas gadījumā oriģinālais iepakojums ir visai nosacīts jēdziens, jo salīdzinājumā ar viedtālruni, vai televizoru tāda tipa iepakojuma nav. Velosipēds tiek sapakots atbilstoši tam, lai varētu droši aiztransportēt klientam. Pie velosipēda nodošanas atpakaļ būtu jāievēro līdzīgs princips. Ja personīgi nogādā velosipēdu mūsu birojā, tad iepakojums nav nepieciešams, ja nodošana notiek ar kurjera starpniecību, tad iepakot, jeb pareizāk gan nodrošināt, lai velosipēds pie transportēšanas netiek pie kāda defekta. Vairums gadījumos velosipēda detaļas kā piemēram ātruma pārslēdzēji, sēdeklis tiek notīti ar plēvi.

    23.05.2014 10:14

    Paldies GINTS un LOOK par Jūsu komentāriem. Mēs piekrītam, ka šīs lietas ir nepieciešams papildus izskaidrot – tāpēc jau tuvākā laikā papildināsim mūsu mājaslapu ar informāciju, kas precīzāk izskaidros visu saistībā ar preču atgriešanu un to novērtēšanu. Mēs esam jauns uzņēmums un katru dienu uzlabojam gan mūsu servisu, gan arī papildus izskaidrot mūsu pakalpojumu. Tāpēc jūsu viedoklis mums ir tiešām noderīgs.

    Preču atgriešanu vēlamies izveidot pēc iespējas vieglāku un noteikti nevēlamies piestādīt kādas papildus izmaksas klientiem. Tāpēc pati atgriešana ir bez maksas un precei noteikti var būt dabiskais preces nolietojums (attiecīgi pēc lietoto mēnešu skaita). Tomēr, ja precei ir redzami būtiski defekti (kā, piemēram, sasists ekrāns), tad mēs esam panākuši vienošanos ar vadošajiem nozares ekspertiem katrā preču jomas kategorijā, kuri veiks sertificētu un neatkarīgu ekspertīzi, lai noteiktu konkrētās preces defekta ietekmi uz tās vērtību. Tomēr esošā pieredze jau parāda, ka šādi gadījumi ir ļoti maz, un kopumā, protams, mēs ceram, ka klienti lietos iznomātās preces pēc labākās sirdsapziņas, speciāli neradot kādus būtiskus bojājumus.

    Ja jums rodas papildus jautājumi vai neskaidrības – gaidām jūsu zvanu (67799886) vai e-pastu (info@nomo.lv).

    Vēlam visiem saulainu un prieka pilnu nedēļas nogali! Varbūt ir laiks jaunam velosipēdam http://www.nomo.lv/lv/kategorija/12-velosipedi? 

    Draudzīgā un centīgā Nomo.lv komanda

    Klāvs
    20.06.2014 11:44

    Dzintar, trīs mēneši jau pagājuši, vai mēģināsi atdot preci atpakaļ?

    xnorsx
    10.07.2014 12:35

    Sveiki! Arī iegādājos nomo iPhone palietoju mēnesi un skaļuma pogas pārstāja darboties. Iedevu kurjeram lai nogādā servisā un šodien saņēmu zvanu par to, ka telefonā ticis mitrums un jāmaksā par remontu. Viss jau ir labi varu samaksāt, bet kā mēneša laikā kaut kas tāds var atgadīties, mājās un darbā arī citiem ir Apple telefoni jau gadiem un nevienam nekas tāds nav gadījies. Var jau būt, ka bija mana vaina, bet tik pat labi nebiju pirmais saimnieks. Un telefonu sargāju kā bērnu lai viņam nekas nenotiktu un še tev mēnesis un jau kirdik.

    Nomo.lv
    28.07.2014 10:45
    Reply to  xnorsx

    Sveiks, xsnorx!

    Atvainojamies, ka tikai tagad pamanījām Tavu ziņojumu. Gribam no savas puses sniegt komentāru saistībā ar pieminētā telefona remontu.
    Telefona ekspertīzi veica trešā puse, kas ir no mums neatkarīgi eksperti mobilo tālruņu servisa jomā. Tehniskais iemesls, kādēļ Tu nodevi telefonu remontā, bija skaļuma poga, kas atteicās strādat. No servisa savukārt saņēmām atbildi, ka Tavs telefons diemžēl ir bijis pakļauts mitruma ietekmei, ko uzrādīja iebūvētais mitruma indikators. Ja šis indikators ir iekrāsojies, automātiski tiek zaudēta garantija (tas ir pieņemts standarts visiem zīmoliem, piegādātājiem un servisiem). Un to nav iespējams safabricēt.
    Kā tas varēja atgadīties, mums diemžēl nav izskaidrojuma. Jo šeit varam tikai paļauties uz tehnisko informāciju, ko mums sniedza servisa ekspertīze. Vēl gribam vērst uzmanību uz to, ka telefons bija absolūti jauns (mēs neizsniedzam lietotas preces) un iPhone modeļi vienmēr ir speciāli iepakoti, kas garantē drošību par tā pilnīgu nelietotību.
    Mums patiešām ir žēl, ka noticis šāds atgadījums, un ceram, ka saprotat arī mūsu ietekmes trūkumu šai situācijā.

    Ja ir vēl kādas neskaidrības vai šaubas, lūdzam Tevi sazināties ar mums – info@nomo.lv vai zvanot – 67799886

    ar cieņu,
    Nomo.lv komanda

    Klients
    29.07.2014 15:06
    Reply to  Nomo.lv

    Kā tiek risināta šāda situācija? Klients samaksā par remontu un, pēc remonta, ierīci var atgriest jums bez papildus sankcijām? Vai arī jūs vairs ierīci atpakaļ neņemat un klientam ir jāizmaksā pilna preces summa?

    Nomo.lv
    30.07.2014 10:51
    Reply to  Klients

    Sveiks!

    Par gadījumiem, kad ir nepieciešams remonts: sākumā sazinies ar mums, informējot, kas ir atgadījies ar preci. Tālāk mēs palīdzēsim atrast Tev piemērotāko garantijas servisu.
    Pēc remonta salaboto preci droši vari atgriezt mums, mēs to pieņemsim un neprasīsim no Tevis papildus samaksu; mēs nepiemērojam soda sankcijas par to, ka atdodamā prece ir salabota.
    Ja ir vēl kādi jautājumi padomā, sazinies ar mums (info@nomo.lv, t: 67799886)

    Saulainu dienu!
    Nomo.lv komanda

    ina
    31.07.2014 20:34

    hmm.pētu petu un nevaru saprast panemt kko vai ne.palasu te ar tam pieredzēm jau kkas ir.pat nezinu.
    tagad skatos viena cena,bija tak kkad izvēle uz cik ilgu laiku var nomat.
    gribu karcher,bet ja men.23.euro,hmm dārgi.veikala sanak uz pusi lētāk.nu protams ja uzreiz ņem.
    var jau būt ka kko lidz galam te nesaprotu…

    Nomo.lv
    01.08.2014 15:06
    Reply to  ina

    Sveika, Ina!

    Labā ziņa ir tāda – ka kopš jūlija esam pilnībā atcēluši minimālo nomas periodu (agrāk bija iespēja izvēlēties 3, 6 vai 12 mēnešu ilgumā). Tagad pavisam vienkārši – droši nomā, cik ilgi vēlies! Ja nomāsi maksimālos 24 mēnešus pēc kārtas – prece nonāks Tavā īpašumā ar 1 € piemaksu, kā arī jebkurā nomāšanas brīdī varēsi izpirkt preci uzreiz – piedāvāsim Tev izdevīgumu izpirkuma summu.
    Piegāde precei visā Latvijā būs bezmaksas, neatkarīgi no dzīvesvietas (nodrošina DPD).

    Komentējot mēneša maksu (premium klases modelim Karcher K 5, mēneša maksa 23.16€) – esam pat izdevīgāki par līzingu, lūk piemērs – http://prntscr.com/48guyh .

    Vēl viens ieguvums, domājot par nākotni – nomājot preci pie Nomo.lv, Tu neietekmēsi savu kredītvēsturi /kredītreitingu, jo šis nav līzings.

    Un, protams, pats galvenais – ja gadās pārdomāt, vai mainās finansiālais stāvoklis – preci vienmēr var atdot mums atpakaļ bez papildus maksas un saistībām!

    Ar cieņu,
    Nomo.lv komanda

    Dace
    04.08.2014 15:55

    Tiek rakstīts, ka preces citiem klientiem atkārtoti neizsniedz, visas preces ir jaunas, kur tad tās nonāk pēc tam, kad kāds jau tās ir iznomājis, tiek izmestas, vai? Ja jau ir tik ļoti nepieciešams sargāt preces vizuālo izskatu, iepakoju utml, skaidrs, ka to pašu preci pēc tam iznomā atkārtoti, pasniedzot to nākamajam klientam kā jaunu, lai gan saimnieki tai bijuši jau vairāki. Tāpēc uzskatu, ka ir diezgan lieki visu laiku reklamēt to, ka katra prece pie klienta nonāk pilnīgi jauna, muļķim skaidrs, ka tā nav.

    Nomo.lv
    30.09.2014 11:48
    Reply to  Dace

    Sveika, Dace,

    Neticībai mūsu solījumam, ka iznomājam pilnīgi jaunas preces, nav pamata. Nedaudz mulsina, ka Jūs, pirms izmēģinājusi Nomo.lv nomu, cenšaties jau izdarīt negatīvus secinājumus un būtībā nosaucot par “muļķiem” tos, kas domā, ka esam godīga biznesa pārstāvji…

    Līdz šim atgrieztās preces veiksmīgi pārdevām otrreizējā tirgū. Bet salīdzinoši nesen ieviesām lapā jaunu sadaļu (kas ir atsevišķi izcelta) – “Mazlietotas preces”, sīkāk te: http://www.nomo.lv/lv/kategorija/75-mazlietotas-preces

    Šajā sadaļā liekam atgrieztās preces, kas ir praktiski nevainojamā stāvoklī un par zemākām mēneša nomas cenām. Jau vairāk kā 30 mazlietotas preces ir atradušas savus jaunos saimniekus!

    Mūsu godīgo biznesa praksi novērtē arī viens no lielākajiem Eiropā elektropreču izplatītājiem – ALSO, sīkāk: http://www.alsogarante.lv/index.php/kur-pirkt

    Ceram, ka Jūsu viedoklis mainīsies uz labo pusi :)

    ar cieņu,
    Nomo.lv komanda

    klients
    06.08.2014 22:14

    Tik pat labi iPhons bijis kaut kādā mitrā noliktavā pirms nodots klientam un mēneša laikā arī izbeidzās.

    Nomo.lv
    30.09.2014 11:54
    Reply to  klients

    Sveiks!

    APPLE iPhone un citu ražotāju telefoni vienmēr tiek glabāti absolūti drošos un elektroprecēm piemērotos apstākļos. Šādus apstākļus nodrošina lielākie Latvijā un Eiropā elektropreču izplatītāji, kas apgādā ar precēm ne vien mūs, Nomo.lv, bet arī lielākos Latvijas mobilos operatorus un interneta veikalus.

    Mūsuprāt, mitrās noliktavās parasti tiek glabāti dārzeņi, nevis vērtīgi telefoni :)

    Jauku dienu vēlot,
    Nomo.lv komanda

    siikais
    10.12.2014 17:25

    Sveicinati!!! Man draugs pirms nepilnas nedeljas panema datoru un kad vins veeleejaas to iesleegt tas nedarbojas!!!! pielika pie laadeetaaja, palaadeeja pusstundu un vienalga tas dators neizdvesa nekaadu dziiviibu!!!! kas tad sis par servisu un kaada jeega tad nomaat nelietojamas preces????

    10.12.2014 17:30
    Reply to  siikais

    Ko atbildēja nomo.lv un kā rīkojās pārstāvji, kad ar viņiem par šo problēmu sazinājies?

    luckyyoungcredittransferoffice
    27.02.2016 22:51

    UniCredite Finance uzņēmumi

    777 # Romas dzelzceļa stacijā Road, italy

    Tel: +393512646128

    Laba diena visiem izlasot mūsu post online es saņemšanu no

    e-pasts. Paldies, lai atbildētu uz manu reklāmu. Vispirms ļaujiet man iepazīstināt sevi

    uz jums esmu Mr.Mr.Kenneth E Credit Company. Attiecībā uz e-pastu, mēs esam gatavi

    piedāvāt aizdevumus sabiedrības locekļiem par 2% gadā, bez jebkādām pārbaudēm

    un kredītu melnajā sarakstā. Mēs piešķirt kredītu, kas ir robežās £ 5,000.00 līdz

    £ 40,000,000.00 no Apvienotās Karalistes. Mēs piedāvājam bezmaksas aizdevumus, jo es

    bijās Dieva, un aizdevējs nevar pieņemt chances.only interesēt personai būtu

    contanct mums uz mūsu privety e-pastu: (edwardkennethcredit@gmail.com)

    Mēs dodam aizdevumus privātpersonām, uzņēmumiem un sadarboties neatkarīgi

    no viņu ģimenes stāvokļa, dzimuma, reliģijas, un vieta, bet ir jābūt juridiskai

    nozīmē atmaksāt aizdevumu noteiktajā laikā, un stingri, lai būtu

    cienīgs uzticības ..

    Paldies par sapratni..

    Sveicieni No Mr.Kenneth E

    Reklāma