Web Analytics
More
    Reklāma

    Prezentēts jaunais BMW X4

    Jaunākie raksti

    Jaunais BMW X4 (kombinētais degvielas patēriņš: 8,3-5,0* l/100km; CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 193-130* g/km), izstarojot sportisku klasiskas kupejas eleganci, apvieno sevī visas veiksmīgākās BMW X modeļu saimes iezīmes, un vienlaikus arī iezīmē jaunu Sports Activity Coupe konceptu vidēja izmēra premium apvidus auto klasē. Virkne progresīvāko augstas veiktspējas dzinēju līdzās xDrive visu riteņu piedziņai norāda uz automobiļa sportisko izcelsmi, papildinot modeļa īpaši ekskluzīvo pamataprīkojumu, kurā atrodama pielāgojama sporta stūre, dinamiskā braukšanas kontrole, ādas sporta stūres apdare un pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas.

    Izteiksmīgs un dinamisks ārējais izskats

    Kaut arī jaunais BMW X4 izstrādāts, balstoties uz BMW X3 tehnisko projektu, tam ir unikāls, sportisks raksturs un dinamiska āriene. Tas uzreiz atklājas, aplūkojot auto no priekšpuses. Lielas gaisa ieplūdes atveres priekšējās daļas ārmalās, uzsvērtās bampera šķautnes un raksturīgās, dubultās priekšējās gaismas un miglas lukturi (abi ar LED tehnoloģiju papildaprīkojumā) padara BMW X4 siluetu uz ceļa apjomīgāku. Jumta līnija sasniedz augstāko punktu tieši virs vadītāja un tad strauji, bet vienmērīgi, atdarinot klasiskas sporta kupejas dizainu, noslīd līdz virsbūves aizmugurējai malai. BMW modeļiem raksturīgā, izteiktā plecu līnija, kas savieno automašīnas spārnus, jaunajā X4 sadalīta divās daļās. Pirmā strauji paceļas no priekšējo riteņu arkām līdz aizmugurējo durvju rokturiem, bet otrā uzsver aizmugurējā spārna spēcīgo tēlu. Papildināta ar „L” formas LED gaismas blokiem un izteiksmīgu difuzoru, unikālā jaunā modeļa aizmugurējā daļa norāda uz BMW X4 nepārspējamo dinamiku vēl pirms tiek pagriezta aizdedzes atslēga.

    Reklāma

    P90143833_highRes

    Vadītāja un priekšējā pasažiera sēdpozīcija ir par 20 milimetriem zemāka nekā BMWX3, kas apvienojumā ar divvietīga automobiļa aizmugurējās daļas izskatu, akcentē modeļa kupejas raksturu, par ko var lieliski pārliecināties arī jaunā BMW elegantajā un ekskluzīvajā salonā. Tajā pašā laikā X4 plašums nodrošina dāsnas ērtības pat pieciem braucējiem un iespaidīgas pielāgošanas iespējas, pateicoties standarta 40:20:40 aizmugurējo sēdekļu atzveltnes dalījumam.

    Nepārspējama dzinēja jauda un izsmalcinātība

    Saglabājot jaunā BMW X4 dzīvīgo dabu, pircēji no BMW EfficientDynamics klāsta var izvēlēties starp trim benzīna spēka agregātiem un trim dīzeļdzinējiem, kuru jaudas rādītāji sniedzas no 135 kW/184 zs līdz 230 kW/313 zs. Visi dzinēji atbilst EU6 izmešu standartam. Tehniski izcilie dzinēji ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju nodrošina nepārspējamu veiktspēju apvienojumā ar apbrīnojami zemu degvielas patēriņu. Piemēram, benzīna dzinēju flagmanis BMW X4 xDrive35i (degvielas patēriņš pilsētā/ārpus pilsētas/kombinētais: 10,7/6,9/8,3 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 193 g/km) attīsta pārsteidzošu 225 kW/306 zs jaudu un 400 Nm (295 lb-ft) griezes momentu. BMW X4 xDrive35i ieskrienas no 0 līdz 100 km/h (63 mph) nieka 5,5 sekundēs. Tik pat iespaidīgs veiktspējas sniegums un CO2 izmešu rādītāji ir arī BMW X4 xDrive35d (degvielas patēriņš pilsētā/ārpus pilsētas/kombinētais: 6,7/5,5/6,0 l/100; CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 157 g/km). Tā 3,0 litru sešu cilindru dzinējs attīsta 230 kW/313 zs jaudu un 630 Nm (465 lb-ft) griezes momentu. BMW X4 xDrive35d paātrinās no 0 līdz 100 km/h (62 mph) 5,2 sekundēs. Jaunās paaudzes BMW X4 xDrive20d 2,0 litru dīzeļdzinējs (degvielas patēriņš pilsētā/ārpus pilsētas/kombinētais: 5,8–5,4*/5,1–4,8*/5,4–5,0* l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā: 141–131* g/km) apvienojumā ar astoņu pārnesumu Steptronic ātrumkārbu nodrošina labāko degvielas ekonomiju un zemāko CO2 izmešu daudzumu. Tā četru cilindru spēka agregāts attīsta 140 kW/190 zs un 400 Nm (295 lb-ft) griezes momentu.

    BMW EfficientDynamics: braukšanas baudas un degvielas ekonomijas apvienojums

    Nepārspējamā BMW EfficientDynamics tehnoloģijas pakete palīdz samazināt jaunā BMW X4 degvielas patēriņu un izmešu daudzumu. Tajā iekļautas automātiskā Start Stop un tukšgaitas funkcijas (versijā ar astoņu pārnesumu automātisko ātrumkārbu), bremzēšanas enerģijas reģenerācija un iespēja pēc vajadzības ieslēgt arī citas palīgsistēmas, ļaujot panākt apbrīnojamu atbilstību vides ietekmes standartiem apvienojumā ar maksimālu braukšanas baudu. Turklāt, izvēloties papildaprīkojumā pieejamās samazinātās rites pretestības riepas, BMW X4 CO2 izmešu daudzumu iespējams samazināt vēl par 7 g/km.

    BMW ConnectedDrive: pakalpojumi un palīdzības sistēmas

    P90143844_highRes

    Jaunajā X4 pieejamās BMW ConnectedDrive iespējas nodrošina saikni starp vadītāju, transportlīdzekli un ārējo pasauli, un BMW apliecina savu līderpozīciju šajā jomā. Starp būtiskākajiem jaunumiem BMW X4 ir krāsains BMW Head-Up displejs, tālo gaismu asistents ar pretapžilbinošu funkciju un braukšanas asistents Plus ar joslu maiņas brīdināšanu, aktīvo kruīzkontroli ar Stop&Go funkciju, gājēju drošības asistentu un sadursmes brīdināšanas sistēmu, kas arī patstāvīgi piebremzē vai pat pilnībā iespējami ātri apstādina transportlīdzekli, ja nepieciešams. Papildus iespējams arī pieslēgt tādus inovatīvus ConnectedDrive risinājumus, kā reāla laika satiksmes informācijas attēlošanu, Concierge un attālos pakalpojumus. Facebook, Twitter, AUPEO! personalizētais interneta radio un mūzikas atskaņošanas platformas Napster un Deezer arī ir optimizētas izmantošanai automobilī, ļaujot tām viegli piekļūt, braucot jaunajā BMW X4.

    Vairāk informācijas par oficiālo degvielas patēriņu, precīziem CO2 izmešu rādītājiem jauno automobiļu elektroenerģijas patēriņu pieejami norādījumos: “Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” (Norādījumi par degvielas patēriņu, CO2 izmešiem un jauno automobiļu elektroenerģijas patēriņu), ko var iegūt pie visiem dīleriem un pie Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen un http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html. LeitfadenCO2 (GuidelineCO2) (PDF 2.7 MB)

    * Rādītāji ar samazinātas rites pretestības riepām un 17 collu Streamline style 306 vieglmetāla diskiem, kas pieejami papildaprīkojumā.

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    deni2s
    07.03.2014 11:44

    Žēl ka šis portāls ir zaudējis krizdabz.lv personīgumu un publicē mārketinga bullsh*tu necenzējot.
    “Nepārspējama dzinēja jauda” – really?!

    Kursors.lv
    07.03.2014 14:03
    Reply to  deni2s

    Tev nepatīk preses relīzes? :(

    Artis
    07.03.2014 15:20

    Tev patīk tā salkanā garša preses relīzēs?

    hmm
    07.03.2014 18:34
    Reply to  deni2s

    Hmm, kādēļ lai IT portālam būtu krizdabz personīgums? Ja šis nav viņa blogs un ne tikai viņš raksta rakstus?

    Kursors.lv
    08.03.2014 13:37
    Reply to  hmm

    Jā, tieši tā – Kursors.lv jau no paša sākta gala nav tikai mans personīgais blogs un to palīdz veidot vēl sauja lielisku tehnoloģiju entuziastu. Es gan rūpējos par Kursora kopējo satura politiku, valodu un apskatītajām tēmām, tomēr saprāta robežās ir pieļaujamas (un sagaidāmas) arī pašu autoru brīvas interpretācijas par tēmu.

    Kas attiecas uz preses relīzēm, tad to sakarā man dažas lietas ir skaidras, taču šis tas vēl ir jāpatestē, lai var izprast kas darbojas un kas nedarbojas. Kursorā arī turpmāk tiks publicētas preses relīzes, taču es centīšos vairāk rūpēties par to, lai šajos rakstos tiktu izravēti dažādi pagalam nejēdzīgi formulējumi (līderu, inovāciju, konverģenču utt. būšana). Ideālais variants būtu pilnībā sagremot relīzes un pārvērst tās organiskos rakstos, taču tam šobrīd rokas par īsu. Tomēr tiek domāts par jūsu labsajūtu Kursora lapās.

    Preses relīzes joprojām būs atzīmētas ar atsevišķu autoru (PR) un tās es publicēju no paša rīta, lai jau ap 10-11 tās tiktu apraktas ar aktuālajiem dienas jaunumiem. Tie, kas gribēs palasīt šādu saturu, to varēs izdarīt, bet pārējiem tās pirmajā lapā jau ap pusdienām netraucēs vispār.

    Ja ir vēl kādi piedāvājumi kā labāk iestrādāt šāda tipa sarunu, droši dodiet ziņu.

    Reklāma