Ņemot vērā sekas, tostarp vairākus nāves gadījumus, ko radījusi neapdomīga pārvietošanās ar elektriskajiem skrejriteņiem, Parīze vēlas ierobežot to maksimālo ātrumu visā pilsētā līdz 10 km/h.
Parīze ir bijis nozīmīgs tirgus elektrisko skrejriteņu koplietošanas servisu sniedzējiem. Diezgan liela nozīme šajā pilsētā piešķirta veloceliņiem, kas ļauj pilsētniekiem un jo īpaši tūristiem ar elektrisko skrejriteni nokļūt kādā galamērķī vai apskatīt pilsētu. Šādi braucamie tur ir ļoti iecienīti.
Tomēr tādā pilsētā kā Parīze, kur satiksme ir diezgan blīva, pārvietošanās ar elektrisko skrejriteni bieži ir izaicinājums, kas var beigties pat traģiski. Piemēram, šogad vien šie braucamie iesaistīti 298 negadījumos, kā rezultātā ievainoti 329 cilvēki un divi gājuši bojā. Tas ir galvenais iemesls, kāpēc Parīze jau kopš jūnija pakāpeniski dažādās pilsētas daļās ieviesusi pārvietošanās ātruma ierobežojumus elektriskajiem skrejriteņiem līdz 10km/h. Taču tagad nolemts šādu pieeju praktizēt visā pilsētā. Izņēmums būs dažas ielas, kurās iekārtotas platas joslas velosipēdiem, skrejriteņiem.
Tiesa, jaunie noteikumi attieksies tikai uz elektrisko skrejriteņu koplietošanas pakalpojumu sniedzējiem. Tāpēc, ja tev ir savs personīgais skrejritenis, varēsi dragāt kā līdz šim. Zināms, ka ierobežojumi stāsies spēkā decembra pirmajā pusē.
Ilgi gan līdz tam gāja. Sen bija laiks.
Jēga tad vispār kāda, ja ar kājām var ātrāk aiziet? Varžēdāji ar saprātu nekad nav izcēlušies. :D
Nepūt! 5km/st. gājējam ir labs ātrums. Nu neej tu ar 12.km/st, tas jau ir riksītis.
Visi nestaigā kā bremzes; man ~7 km/h ir mierīgas iešanas ātrums.
Ar tādu iešanas ātrumu nekāds skūteris nav vajadzīgs! Tie jau tikai nīkuļiem der, kas teju velk kājas))
Bieži man ir jāstaigā un esmu ievērojis, ka 3 km veicu pie 30 min. Pagājušajā nedēļā pa Rīgu 4.5 km garu posmu lēnām (ne savā tempā) nostaigāju 1 h.
Īstais iemesls – Parīzē ir pārāk daudz kājāmgājēju.
Ja steidzos, eju 8 km/h.. Baigā jēga tad no šāda transporta. Transportu cilvēks izmanto, lai būtu ērtāk un ieekonomētu laiku. Nevis lai maksātu kompānijām X Y Z naudu par to pašu, ko varu izdarīt ar kājām. xD
Nu re, tagad ietaupīsi naudu, ejot kājām tikai mazliet lēnāk, nekā braucot ar scooter))
Cik saprotu visa problēma ir tūristos, kas braucot ar nomas skrejriteņiem skatās visur apkārt, tikai ne uz ceļa. Alternatīva būs velo noma, jo tur ātrumu neierobežosi. Tāpat kā Budapeštā, ir zonas, kur skrejritenis apstājas, jo braukt nevar un tūristi vienkārši pārkāpj uz nomas velosipēdiem.
Nuja, braukšana ar skatu mākoņos labi nebeidzas. Otra problēma ir braukšana pa ietvēm. Ja CSN liktu skūterēt pa brauktuvi, tad pēc pirmā kontakta ar auto indivīds kļūtu uzmanīgāks, vairāk uzmanības veltot satiksmei. Pie nosacījuma, ka vēl būtu spējīgs stūrēt braucamo.